@Filiz: leuk zo’n weekend Centerparcs! Wordt vast supergezellig!
@Rien: have fun op de waterskies!!
@Cyn: thanx voor je moeite meid! Hopenlijk gaat het echt lukken op 1 juni!!
@Filiz: leuk zo’n weekend Centerparcs! Wordt vast supergezellig!
@Rien: have fun op de waterskies!!
@Cyn: thanx voor je moeite meid! Hopenlijk gaat het echt lukken op 1 juni!!
Graag gedaan! Je weet als je wat wil weten of iets dergelijks… gewoon ff pm sturen ofzo!!
x
@Filiz:
Naar welk park ga je? Mijn vriendin werkt in Heijderbos.
@Rieneke:
Je hebt het weer wel uitgezocht om te waterskiën. Mag je ook lekker zo’n charmante wetsuit aan?
@Cyn:
Zo zie je maar weer, de hele mobiele brigade rukt uit om jou en Yasar een fijne vakantie te bezorgen!
@Jac:
Suc6 met de koopjes!!!
Ja we gaan idd zo’n websuit erbij huren… jak wat een weer!
Hee meiden,
Na weer een hele tijd afwezig te zijn geweest ben ik maar weer eens komen kijken want ik begin jullie verhalen te missen. Doe mij maar een efes biertje Diamond.
Ik heb het de afgelopen weken erg druk gehad met stage, maar komende week heb ik vakantie.
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Ik moet zondag afdansen, spannend!!
groetjes Linda
Zit hier helemaal te shaken van angst!!
Er kwam net een man binnen, een buitenlandse meneer van een jaar of 45 met een tulband op. Hij komt binnen en zegt, “You are very beautiful girl”. Nou dat begint al lekker dacht ik. Hij komt bij me aan de balie zitten, en vraagt wat een ticket naar Malta kost, en dat ik dan met hem mee moet… Mijn hart slaat ff een paar keer over, en ik moet bedenken hoe ik die kerel zo snel mogelijk weg krijg!
Ik doe net alsof ik gek ben en zeg dat we geen tickets naar Malta verkopen, terwijl er achter mij 5 gidsen van Malta staan haha… Dus hij zegt oh ok… Dus ik denk hij zal zo wel gaan… Niet dus!
Hij begint dat ik er niet gelukkig uitzie, en dat als ik gelukkig wil zijn dat ik met hem mee moet gaan en dat ik dan gelukkig zal worden… Ik raak lichtelijk in paniek, en wil die man lozen…
Dus ik zeg hem dat hij voor een ticket maar op internet moet kijken, en hij zegt dat heb ik niet. Ik meteen in de aanval: Wij ook niet. Daarna zeg ik; ik moet nu verder gaan, mijn vriend komt zo naar me toe, en dan moet mijn werk klaar zijn. Hij staat op en hij gaat… POEHHH…
Was echt bang van die man!!!
Sorry meiden maar moest het ff kwijt!
x
Dat is inderdaad eng dat zo’n man zo reageerd. Was er op dat moment niemand bij je
Wat een vreselijk weer, je zou er depri vam worden. We zijn aan het aftellen, nog 4 weken dan zitten we in Aegean Dream.
Jac, het gaat voor jou ook al opschieten , als jij komt gaan wij al bijna weer weg. Moet er nog niet aan denken
Nee ik zit 2 dagen alleen… Hij liep net weer voorbij, heb snel de telefoon gepakt en een nepgesprek gehouden!! Poeh… weg hoor zulke mensen!!
x
Ja bah, net dat dat moet gebeuren als jij alleen bent. Zulke mannen laten zich ook niet snel afpoeieren.
Nee dat heb ik gemerkt… En nu verveel ik me ontzettend… Heb echt niks te doen gewoon!
x
lekker hier blijven kletsen, heb je vandaag nog leuke reisjes kunnen boeken?
1x Parijs
1x TURKIJE
1x Bulgarije…
Maar wil eigenlijk een vette megauitzoekklus ofzo! Ik moest vanmorgen voor 23 mensen een reis uitrekenen voor 1 nacht KernWasserWunderland ofzo… Binnen 5 minuten was ik al klaar haha… Dat is ook het werk niet!
x
hmmm nee idd dat maakt t werk ook niet echt spannend, maar t reisje naar turkije wel! welk land wordt er dit jaar veel geboekt?
mm moeilijk. We reserveren heel veel eigen vervoer, Frankrijk/Spanje/Italie… Verder niet echt 1 land wat hard loopt!!
x
@Cyn:
Je zou verwachten dat het met dit slechte weer juist drukker zou zijn.
Ja maar hier in Castricum blijven de mensen allemaal massaal binnen!! Heb dus echt geen donder te doen! Zojuist een flinke fout moeten corrigeren. Mijn collega had een aanvraag geplaatst op een verkeerde datum, en het systeem gaf niks meer aan. Dus ik vanmorgen gebeld of deze erin stond… Nee (ik had namelijk een andere datum) Dus ik die aanvraag weer geplaatst. Nu blijken er dus 2 dezelfde in te staan maar met verschillende data. En bij een aanvraag annuleren krijg je annuleringskosten…
Dus ik lullen als brugman, dat het systeem woensdagavond vast liep, en wij niet konden bellen of deze erin stond. Was al na 18.00 uur… En donderdag dicht wegens hemelvaart.
Dus ik net dat hele verhaal uitgelegd, en ze heeft hem er kostenloos uitgehaald:RockOn: Heerlijk als het dan lukt! Want mijn verhaal was gewoon echt waar… Maar kan me voorstellen dat het vaag overkomt!!
Maar goed ben weer blij!!
x
Inmiddels over de schrik heen van die engerd met tulband?
Haha ja het gaat wel weer hoor! Zijn stank is inmiddels ook uit de winkel verdwenen! Als hij dan ook maar wegblijft!
x
jeetje wat eng cyn!!
bah zou ook niet weten wat ik op zo een moment zou doen!! miss dat die bijl en dat mes nu wel van pas komen!!
wij gaan na brabant kort bij valkenswaard…hoe heet dat park daar ook weer…vennebos ofzo iets?
groetjes