Turkish Tea Time Deel 1

Heey Filiz!
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! :slight_smile: Pfff ik moet ook bezig met school dingen, ohw zooooooooo geen zin in!!! Blgh!!! :frowning:

**@Mar: wat jammer dat het nou niet doorgaat. Hopenlijk lukt het om een andere keer samen toch te gaan. **

**@Bloem: hƩ meis leuk je te horen! **

@Rien: leuk waterskien! Heb ik ook nog nooit gedaan maar ga het misschien tijdens onze vakantie in Turgutreis proberen. Laat je weten hoe het geweest is?

@Besmile: fijn dat je het naar je zin hebt daar. En hopenlijk kun je dit jaar nog ff lekker richting Turkije!

@Filiz: succes met de verslagen!

Baal trouwens ontzettend. Heb laatst toch verteld over die aanrijding die ik gehad heb? Nou waarschijnlijk krijg ik nog niet eens m’n gelijk. Snap Nederland soms echt niet meer hoor, met een grote bek en liegen lijk je soms een stuk verder te komen dan met eerlijk te wezen. BAH!!

Kus, Dia

Hoi allemaal, Kom weer even langs bij jullie.
Heb het druk gehad met allerlei dingen en dat nog wel in m’n vakantie.
Vandaag niet zoveel verplichtingen, dus even naar school voor de mail en ons forum.

Met m’n schoonmoeder gaat het weer iets beter.
En nee Filiz, het is niet m’n Turkse schoonmoeder, maar de moeder van m’n Ex. Toch blijft die lieverd m’n schoonmoeder.
Ercan heeft geen moeder meer, wel een stiefmoeder, maar dat gaat niet zo soepel.

@Sev, gelukkig is alles redelijk in orde gekomen. Je had ook geen keus.
@Mar, wat jammer van je weekje met Marjan. Balen dat het niet lukt.
Blijf je nu op een andere manier op ons forum komen, of kan het helemaal niet meer? Zou ook jammer zijn
@Grappig Bloem, maar ik moet ook satesaus menemen voor een Nederlandse vriend in Side. Hoewel hij wel een Echte Turk is hoor.
@Dia, soms is het hier net zo oneerlijk als in Turkije hoor. Zwaar balen. Het kost weer zoveel.
@Besmile, fijn dat het goed met je gaat in Frankrijk. Het is ook een zalig land. Ging er eerder vaak naartoe.
@Kelebek, wees voorzichtig met waterskiƫn hoor. Wel gaaf.

Ga nog even wat anders doen mensen. Zie jullie wel weer.

Liefs Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

:jeez: WOOOOOOOOOOOOOW!! S heeft me een smsje gestuurd!!! :jeez:
Ik had hem een smsje gestuurd: Happy birthday. en in et turks
en toen bedacht ik me (nadat ik hem had verstuurd) dat hij morgen jarig is en niet vandaag…oepsie (ik dacht serieus dat het vandaag 26 mei was…)
Dus weer een een smsje: woepsie! je bent morgen pas jarig, nou ja alvast gefeliciteerd dan.
En hij smste ineens terug!! (even voor de duidelijkheid ik had dus al 3 maanden niets meer van hem gehoord) ā€œJa morgen dank je wel. see youā€ (helemaal in et engels natuurlijk)

Hoi meisjes van de theeclub…
Heb weer even geprobeerd bij te lezen, maar dat valt niet mee!
Idd heel jammer hoor dat Mar niet meekan, maar wat in het vat zit verzuurd niet, dus het komt nog wel een keer. Het ziet er nu wel naar uit dat ik dan alleen een weekje naar Marmaris ga. Ik heb het aan diverse mensen gevraagd om mee te gaan en ze willen wel, maar ze kunnen niet. En ik heb het nou eenmaal in mijn hoofd zitten om te gaan, dus dan maar alleen. Heb altijd gezegd dat ik dat best een keer wil, lekker in mijn eentje, kan doen en laten wat ik wil en zo. Maar nu ik dus echt de kans krijg, ga ik wel een beetje twijfelen.Dus meiden, wat denken jullie ervan: Zal ik gaan in m’n eentje of niet?? Ik ken daar wel zat mensen en zal me zeker overdag prima vermaken, maar de avonden is toch iets anders. Geef je mening en wie weet heb ik daar nog iets aan. Alvast bedankt.
Iedereen nog een prettig weekend. Ik ga morgen werken, zaterdagochtend manlief naar Schiphol brengen, die gaat voor 2 weken naar ons apt., dan weer ff werken en dan bijna een week vrij…
Nou hoor ik jullie denken: waarom gaat ze niet met manlief naar haar apt.???, maar we willen onze dochter niet weer uit logeren sturen, ze is pas 13, dus daarom gaan we nu even apart!

doei, gr. Marjan

Ik zou gewoon lekker alleen gaan! En dat van dat je in de avonden alleen zou moeten zijn, dat lost zich daar wel op! Dat komt vanzelf wel goed!
Ik ben afgelopen zomer bijna 2 maanden alleen in Turkije geweest en het was heerlijk! Heb me prima vermaakt! en ook veel van geleerd :slight_smile:
Dikke knuffel Rieneke

Wat was het hier rustig vandaag!!
Slaap lekker allemaal! Ik hou jullie op de hoogte van mn waterskie-avontuur!! :smiley:
Liefs Rieneke

Goeiemorgen!!!

Vandaag weer aan het werk, en arme ik zit helemaal alleen! Dus ik zal wel veel te vinden zijn op deze site vandaag haha!!!

@Bloem: Die sate-saus komt wel goed! Beps en ik zullen goed voor je zorgen hoor!:yes:

Poeh, het begint nu wel echt dichtbij te komen hoor! Maandag over een week ga ik al… Ik baal alleen een beetje want Yasar smste met vanacht om half 2 dat hij nu pas klaar was met werken… Hoop maar dat als ik er ben dat hij niet zolang moet werken!! Maar goed we zullen wel zien!!! AAH als ik er nu aan denk dat ik hem bijna ga zien, krijg al helemaal een vreemd gevoel in mijn buik!!

Nou mensen kom op wel ff posten vandaag! Help mij door de vrjidag heen! En morgen ook want dan zit ik weer alleen!! (collega/baas zit op kreta, heeft daar een bruiloft)

x

@ Cyn:
Heerlijk toch!! Het echte aftellen kan beginnen en voor je het weet ben je bij Yasar. Is hij altijd pas zo laat klaar 's avonds? Als jij daar bent zal hij er heus alles aan doen om zo vlug mogelijk bij je te zijn.

Haha als hij echt pas klaar is om half 3 elke nacht… (het is daar natuurlijk 1 uur later) dan wordt ik echt gek! Vorige maand werkte hij maar tot 19.00 uur… Dus dat moet hij dan ook maar ff regelen hoor! En anders ontvoer ik hem gewoon!!!

Maar heb er echt zooooveel zin in! Vanavond ga ik naar Linda om het ff lekker over de vakantie te hebben!!! Ik kan niet wachten! En ik wil mijn tickets! Want die heb ik nog niet!! En zie ook dat ze nog niet verstuurd zijn!!!

zucht :love:

**@Cyn: succes met werken vandaag! Is het al een beetje druk? Lekker he dat de vakantie nu wel heel dichtbij komt! Hopenlijk is Yasar idd wat eerder klaar met werken straks en anders heb je altijd die ontvoering nog achter de hand :laugh: **

Beps zal je wel helpen met ontvoeren. Laat je hem lekker onderduiken bij Bloem :wink: !

Heb van de week mijn vakantierooster gekregen.
Heb lekker de hele maand juli vrij :RockOn: :RockOn: !!!

Laat de aanbiedingen dan maar komen. Dan is deze vogel echt gevlogen, al moet ik alleen met de kleine. Heb zo verschrikkelijk gebaald deze week. Het idee dat ik met dit weer heerlijk in Turkije in het zonnetje had kunnen zitten.
Dus ja Marjan, kan je maar 1 ding zeggen … gaan met die banaan!

@Dia: Nee het is heel rustig! Ik verveel me echt enorm! Ik ben van de verveling maar een spelletje aan het spelen… haha moet toch wat!!

@Mar: Ja beps helpt me vast wel even!!! Lekker joh een hele maand vrij!!! En die aanbiedingen komen wel hoor!!

x

He lekker hoor dat je een hele maand vrij bent.
Heerlijk.

Iedereen werk ze die aan het werk is anders geniet van de vrije dag.
Bij ons is er eibertjesmarkt.
Dat is een markt wat wordt geopend door allemaal mensen in klederdracht uit onze omgeving en de markt komt dan in de maanden juli en augustus iedere dinsdag die markt terug.
Het is enkel jammer dat het regent.
Ik hou er niet zo van omdat ieder jaar hetzelfde is.
Ga vanavond enkel op de koopjes af. hihihihih.

Groet jacquelien

**@Mar: lekker een hele maand vrij! Groot gelijk dat je er dan vandoor gaat! **

@Jac: succes met de koopjes, hopenlijk vind je wat leuks!

**@Cyn: hihi ik hou je wel bezig :smiley: **

@cyn…ja goed idee van die ontvoering…papieren zak over je hoofd, zodat niemand je herkent…helemaal in het zwart voor de rest…bijl in 1 hand mes in de ander…en daar ga je!!!

@marion…zoo…lekker hoor:Deen hele maand vrij

@jac…veel succes vanaaf metde koopjes…laat je ons weten wat het geworden is?

@rien…en?? lukt het een beetje met het waterskien…?

mijn dag gaat eer volgens mij het zelfde uitzien dan gister…dadelijk aan school werken:(…vaaf lkkr na een vriendin…
we gaan volgend weekend een weekend met zn 10e na centerparcs…en meten nog het een en ander regelen…heb dr echt al zin in:D

groetjes

filiz

@Dia: Ja je houdt me wel bezig!!!

@Filiz: ik neem wel een bivakmuts i.p.v. een papierenzak goed :wink:

x

Marion: heerlijk dat je de hele maand juli vrij bent!!!

Filiz: wij gaan ook altijd met een vriendinnegroep (met zn 8en waren we toen) in et 2e weekend van september een weekendje weg en dat was laatst ook centreparcs bij Zandvoort. Was echt super leuk! Jij ook heel veel plezier daar!!!

Oew vanmiddag waterskieen! heb er zo’n zin in! Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Rien

Ja Cyn ik kom echt overvliegen met mn tapijtje om je te helpen Yasar te ontvoeren!!! Kijk wat een uitkomst zo’n vliegend tapijtje…

Haha heel mooi!!!

Heb een TURKIJE boeking binnen!!! Haha zal ze is ff allemaal heen sturen vandaag!:banana:

x