Turkish Tea Time Deel 1

**Zo weekend!! Tot en met maandag, heerlijk!! Vandaag drukke dag gehad op het werk en daardoor beetje teveel gerookt :ninja: **

@Rien: bah wat een rotdroom zeg. Hopenlijk heb je vannacht een leukere!

@Sev: en was het nog druk op je werk of viel het toch allemaal nog mee?

**@Cyn & Beps: veel plezier in Ati hihi :smiley: **

Zo ff op vriendje wachten en dan lekker frietjes halen, heb honger!!

@Dia: LEKKER PATATJES!!! Ik ga straks snijbonen eten… vet vies!!!

X Cyn

wat lees ik nou? Brand in terminal van Istanbul airport??? Waar heb je dat gehoord/gelezen Cyn?

Hallo allemaal, juist terug, wel eerst douche genomen en morgen heerlijk een dag vrij !

@Dia: Het was superdruk ! Heb er ā€˜gestaan’ van 8.30 tot 17.00 en mn voetjes en mn rug doen echt megapijn en heb reuzehonger !! :frowning: Maar zaterdag krijg ik de centjes en zorgt er zo voor dat de pijn snel vergeten zal zijn ;):smiley:

Teletekst pagina 130. Tenminste dat was vanmiddag zo. Het schijnt dus dat
er nog mensen in die terminal zijn…

x

Oei ik had het nog niet gehoord ga zo even op teletekst kijken.
@cyn nog bedankt wel rare tijden hoor. Had liever 's morgens gehad.
En ja misschien weer een dag langer.
We zullen zien.

Moet nog tot 23:30 werken en dan ook heerlijk weekend.
Mar na nu pauze zo weer aan de slag.
Iedereen een fijne avond.

groet

Heb net teletekst gelezen, het gaat om een brand in het vrachtcomplex en er zijn 3 gewonden.

groet jac

Echt erg!! Zie www.rtlnieuws.nl voor meer foto’s en beelden!

Wow! Idd! Ik heb het ook even bekeken, jeetje wat erg!

Jeetje, gisteren het gecrashte gevechtsvliegtuig en nu dit. Gelukkig dat er niet veel gewonden zijn. Onvoorstelbaar als je de beelden ziet.

Ik kreeg helemaal kippevel, toen ik die turkse mensen in paniek allemaal weg zag rennen!!

Ja inderdaad gister dat vliegtuig!! Is die griekse piloot nou al gevonden?

x

Weet ik niet, heb heel weinig nieuws gezien de laatste dagen. Schotel stoort telkens met dit slechte weer. Hoop dat hij het zo meteen wel blijft doen onder Temptation Island.

Hallo allemaal, even gedag zeggen. Op mijn werk kan ik op de een of andere manier niet meer op de wereldwijzer komen, heel jammer, maar (helaas) wel beter voor het werk.
**
@Sev, wat een gedoe, zeg, maar idd, laat je niet op je kop zitten, kom op voor waar je recht op hebt!
**
@ Allemaal, heel, heel heel erg jammer, maar helaas zal mijn weekje samen met Marjan naar Marmaris 10 juni niet door kunnen gaan.:sad: Het is te druk op mijn werk, en precies die week gebeuren er dingen waar ik beslist bij moet zijn, ik baaaaaaaaaaaaaal :sick: als een stekker!
Maar ja, het is wel je werk, hĆØ? Ik mag/kan wel een paar weken later, maar ja, dan kan Marjan weer niet.
*Nou ja, we gaan zeker wel een keer maar jammer, jammer, niet nu. :sad: :sad: *

Fijne Hemelvaartsdag morgen allemaal!!
XXxxxx Mar

ben ff helemaal de weg kwijt. is dit de vervanging van veel plezier welkom thuis??
anyway
warm warm in gumbet
alles goed

grote vraag naar stae-saus.
dus lieve chyntia en beppie
kunnen jullie een emmertje (niet te groot, niet te klein) satesaus meenemen 8samen met de cappucino en de stroopwaffels??)
dan gaat de buurman kipsate maken, hahahhaaa
lagen hier met al die turken
en wat zijn ze leuk!!! ppffff

Ze zeggen op het journaal dat een koerdische groep de brand heeft opgeeisd.
Maar de mensen in istanbul denken dat de brand is ontstaan door kortsluiting.

Wel erg hoor als je die mensen zag rennen. kriebels.

Groet jac

Ja ik zag het ook, brrrr! :frowning:

Bloem: Leuk dat je ook weer even op de thee komt bij ons :slight_smile: Dit topic is idd een samenvoeging van ā€˜Veel plezier…welkom thuis’ en ā€˜eStore’. Dit is wat overzichtelijker, gewoon 1 topic :slight_smile:

Ik ga morgen waterskieen!!! :smiley: Wieuw vet zin in! Heb het nog nooit gedaan, lijkt me echt heel erg cool! :smiley:

@Rieneke:
Spannend, waterskiĆ«n. Leuk om te zien maar niets voor mij. Ben niet zo’n held op het water. Als kind een keer te lang ondergebleven. Was al een hele overwinning voor mij om te leren duiken.

zo wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geklets zeg. ben ff weer aan het buurten vanuit frankrijk. mis echt het klimaat en de wartmte en gastvrijheid en de sfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer van turkije.

verder gaat het wel goed hier. de gasten zijn wel aaaaaaaaaaaaaaaaardig. zit er alweer 3 weken gaat best wel snel.

@bloem…ja idd leuk dat je weer ff langs komt;) gaat goed daar in turkije dus…gelukkig:D

@rieneke…veel plezier met waterskien morgen…lijkt me ook supergaaf…we horen e details morgen he…?!

@besmile…gelukkig dat het goed gaat in frankrijk…tja het is natuurlijk turkije niet…maja;)

vandaag lekker uitgeslapen…en zo maar eens aan verslagen voor school beginnen:(…geen zin

groetjes

filiz

Heey Besmile!
Leuk datje ook weer even langskomt :slight_smile: Hoe is et weer in Frankrijk? Net zo grauw en koud als hier? Hoop voor je dat het daar wat beter is dan hier…
Veel plezier en succes nog in Frankrijk!!!

@ Marion: Oew duiken, dat lijkt mij weer heel eng! Maar ook heel mooi, maar heb het nog nooit gedaan. Ik ben op vakantie ook een keer (bijna) te lang onderwater geweest… brrrr!