Meiden, juist terug van een toneel en het was prachtig !!! hihi, heb enorm gelachen
Nou, heb mn ouders ook verzocht naar de geschillencommissie te gaan. Lijkt me het beste en wij zijn tenslotte niet in fout ! We hebben alle papieren nog dus hebben de nodige bewijzen, enkel de telefoongesprekken hebben we niet en die waren ook wel héél belangrijk ! Maar we zien wel, mss laten we het ff een paar dagen rusten en gaan we dan eens kijken wat we kunnen doen, maar nu is iedereen wat té onrustig en de stemming is echt ver te zoeken om nog op reis te vertrekken…
Goedenmorgen allemaal!!
Het regent en waait hier dat het een lieve lust is(wat een stomme uitdrukking trouwens, ik vind er niets liefs aan, laat staan dat het een lust is:laugh:)
Laatste werkdagje, heerlijk lang weekend tot dinsdag!! Joeppie!!! Geen plannen we zien wel dus!!
Tot straks!
Goeie Morgen allemaal!!!
Hier schijnt de zon, maar ik vraag me af voor hoe lang nog…
Ik ga vanmiddag naar het Stripmuseum hier in de stad (we moeten voor school hier een opdracht voor maken (een promotie cd rom) en we gaan foto’s maken daarvoor :)) Dus lijkt me wel leuk
Dan heerlijk lang weekend!
Pfff ik heb vannacht gedroomd… Ik droomde dat ik K kwam bezoeken in Istanbul (wat ik dus in augustus zou doen) en ik droomde dat S er ook was MET zn nieuwe vriendin! En het deed veel meer pijn om ze zo te zien dan ik dacht dat het zou doen… bah!
Nou ja…we zien wel
AAAAAAAAAAAAAAH BEPS: Ons hotel is van naam veranderd… Het heet nu hotel ATI… hahaha wat een naam!!! Het schijnt wel nog beter te zijn dan vorige jaren, dus ben benieuwd!!