Turkish Tea Time Deel 1

@Sev: jeetje wat een gedoe allemaal zeg! En dan zeggen dat vakantie is om te ontspannen…

@Fransijn: succes met de voorbereidingen!

@Cyn: bedankt voor je pm, heel lief!!

**Nou nog één dag werken deze week, heerlijk! Was vandaag superdruk dus ga vanavond lekker nix doen! Zelfs niet stappen :smiley: **

Kus, Dia

Dia: ga je weer in slaap vallen onder Grey’s anatomy? Zijn er eigenlijk ook herhalingen? Nee zeker…

HIHI gaat jullie niet lukken he, Greys anatomy te kijken!! Ik ken het niet hoor, maar word steeds nieuwsgieriger dus!
Trusten dan maar meiden!
:wave:

Tis wel erg stil hier he? :asleep: Nodig aan vakantie toe zeker! :wink:

Nou weltrusten dan allemaal.

Groetjes Roanna

@allemaal: Weltrusten

Meiden, juist terug van een toneel en het was prachtig !!! hihi, heb enorm gelachen :smiley:

Nou, heb mn ouders ook verzocht naar de geschillencommissie te gaan. Lijkt me het beste en wij zijn tenslotte niet in fout ! We hebben alle papieren nog dus hebben de nodige bewijzen, enkel de telefoongesprekken hebben we niet en die waren ook wel héél belangrijk ! Maar we zien wel, mss laten we het ff een paar dagen rusten en gaan we dan eens kijken wat we kunnen doen, maar nu is iedereen wat té onrustig en de stemming is echt ver te zoeken om nog op reis te vertrekken…

@Sev: fijn dat je zo’n leuke avond hebt gehad! En groot gelijk dat jullie voor je recht opkomen!

**@Rien: ik heb het helemaal gezien, van begin tot eind :smiley: **

Laatste werkdag deze week! Gaan jullie morgen allemaal nog wat leuks doen?

Kus, Dia

Goeiemorgen allemaal ! Straks gaan werken, het zal superdruk zijn omdat alle mensen van morgen vandaag moeten komen… En morgen lekker relaxen !!!

Goedenmorgen allemaal!!
Het regent en waait hier dat het een lieve lust is(wat een stomme uitdrukking trouwens, ik vind er niets liefs aan, laat staan dat het een lust is:laugh:)

Laatste werkdagje, heerlijk lang weekend tot dinsdag!! Joeppie!!! Geen plannen we zien wel dus!!
Tot straks!

Goeie Morgen allemaal!!!
Hier schijnt de zon, maar ik vraag me af voor hoe lang nog…
Ik ga vanmiddag naar het Stripmuseum hier in de stad (we moeten voor school hier een opdracht voor maken (een promotie cd rom) en we gaan foto’s maken daarvoor :)) Dus lijkt me wel leuk :slight_smile:
Dan heerlijk lang weekend!

Günaydin Kizlar!!!

Hier is het grauw, maar vooral koud!!!

@Sev, ik zou inderdaad ook naar de geschillencom. gaan!! Heb je gister nog temptation gekeken? Vanavond komt dan voor mij echt het laatste deel :dead:

Vandaag weer aan het werk, en vrijdag en zaterdag ook nog!!

x

Wat is het hier rustig! Waar is iedereen? Druk aan het werk?

Wel aan het werk… Niet druk :wink:

x

Wel aan het werk, heeeeeel rustig Probeer zelfs vanuit Amsterdam dingen te doen het reisbureau waar Cyn werkt(hihi)

Pfff ik heb vannacht gedroomd… Ik droomde dat ik K kwam bezoeken in Istanbul (wat ik dus in augustus zou doen) en ik droomde dat S er ook was MET zn nieuwe vriendin! En het deed veel meer pijn om ze zo te zien dan ik dacht dat het zou doen… :frowning: bah!
Nou ja…we zien wel

Ach arm vlindertje!!! Niet laten kwetsen hoor, dat zijn die mannen niet waard!! Buiten dat, die noorse types zijn VEEEEEEL leuker(hihi)

@Rien: Oeh dat is wel balen, zo’n droom!!! Hoop voor jou dat het geen werkelijkheid is/wordt!!

@Beps: Je bent geweldig! Hopen dat het gaat lukken, maar het is wel al vrij krap qua tijd!!

x

AAAAAAAAAAAAAAH BEPS: Ons hotel is van naam veranderd… Het heet nu hotel ATI… hahaha wat een naam!!! Het schijnt wel nog beter te zijn dan vorige jaren, dus ben benieuwd!!

x

Cyn: Wat een toestand dan!!! Ben nu nog benieuwder dan voorheen!!! Kan nu helemaal niet wachten dan!!!

Ik kon evengoed al niet wachten!!!

Trouwens… er schijnt in een flinke brand te zijn in een terminal van Istanbul Airport…

x