Sorry iedereen waar ik niet op gereageerd heb maar ik kano zo slecht onthouden.
Dus daarom voor ieder van jullie een dikke super mega knuffel!
@Marion,bedankt lieve meid voor de tip het is gelukt met de hantekening!!!
hij is online… zucht
x
ach ja Cyn, hij is online stttttt Cyn zwelgt
@jill: Goed hoor jouw
@jill: Goed hoor jouw handtekening, ben
@Jill: Goed hoor jouw handtekening, ben ik het helemaal mee eens!!!
@Roanna: Ik zie dat het met jouw handtekening ook helemaal goed gekomen is, ik kan dus alleen maar hopen dat Linda het ook voor elkaar gekregen heeft!
Weet niet wat er was, maar ik post 4 keer, voor 1 reaktie…heb niet gedronken of aan de pillen gezeten en weet ook niet wat er gebeurt is dus!!
Ja en nu ik nog!! want het staat er nog steeds niet bij mij!
x
het staat er nu ook dus Cyn heeft mn aanwijzingen gevolgt :hihi:
@ Bep: Als je Linda 1980 bedoelt, zij ook hoor! We hebben gisteravond toen jij TV
ging kijken met je hubbie, een mini cursus gehad van Sev. Eerst had Linda het goed en toen heeft zij mij weer geholpen. En zo is het gekomen.:idea:
@ Jill: Jij nu ook. Mooi zo! En zo is dat ook ! Een dag nie gelachen enz, enz.
@ Cyn: Oh nou, we zien je vanzelf wel weer. Dit gaat weer even voor! :wub:
@Roanna: TV kijken gister, was het maar waar. Toen ik bij jullie wegging, en eigenlijk de “afstandsbediening” wilde gaan zoeken :hihi: ging de telefoon en moest de puber stoom afblazen. En toen hij weer wegging(over 12) toen was ik eigenlijk zooo moe dat ik blij ben dat ik het “uit” knopje feilloos vinden kan hahahahahahahaha…maar goed nog ff en we hebben 3 WEKEN samen!!!
Oh het is bijna vakantie en dat merk je dus weer aan alles hahahahah
Oja Bep, dat had je hier ook ergens geschreven. Kwast weer ff kwijt.
Nee hoor Bep, je doet toch normaal? :unibrow: :unibrow: :unibrow: :crybaby: Tis al bijna zover!
**Nog 825 te gaan!
**
Ja lekker he, morgenavond/nacht komt hubbie thuis, vrijdag beginnen met het huis(doen wij altijd allemaal samen enzo!) en dan 's avonds en zaterdag de koffer. Laatste boodschapjes. Zondagmorgen nog lekker naar de kerk, daarna koffie en dan…Met de trein naar het vliegtuig naar KUSADASI!!!
We gaan trouwen na zijn dienst… Omdat hij dan voor altijd bij me wil zijn… En als we volgend jaar zouden trouwen wil hij dat ik Turkije blijf… maar dat wil ik niet!!
x
@cyn
Hij heeft het dus aan je ouders gevraagd?
Wanneer komt hij weer uit dienst?
Haha nee hij heeft nog niks gevraagd… hij wil het nu weer anders gaan doen… Maar dat duurt nog wel even… Hij moet over 2 jaar in dienst… En dan nog 15 maanden wachten :tssk:
x
Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY:
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris
Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
Fransijn… 21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
Hier het lijstje nog een keer.
@bep
Je had vanmorgen niet het nieuwste lijstje gekopieerd, maar je vindt het vast niet erg dat het lijstje nog een keertje langskomt vandaag.
Enne… je staat nog steeds bovenaan!!! ![]()