Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

@Cyn: Ja fam bezoek…maar jij bent niet in town, kan wel ff bij je mams langs gnagna!! nee hoor meis, gewoon ff bij mn zus langs en na een uurtje weer op het gemakje terug!! Lekker van het weer genieten

Meiden ik doe voorzichtig dus maak je geen zorgen…denk ik hihihi
tot vanavond

Haha mams is er ook niet :stuck_out_tongue:

x

Hoi allemaal, hier in Amstelveen ook stralend mooi weer! Jammer dat het in het oosten wat minder is! En thuis is het ook prachtig, lekker voor de kermis en alle festiviteiten!
Vanavond even naar toe, gezellig hoor.
Nu weer gauw verder werken, Doehoei

Het zonnetje is er hier ook door!! Dus verhuis zo lekker naar buiten. Het shoppen is uitgesteld tot morgen. Zometeen nog even een lekker ijsje halen bij een nieuwe Italiaanse ijssalon. En volgend jaar gaan we misschien naar Italie, kan niet wachten :lol:
Verder nog een afspraak gemaakt bij de kapper voor volgende week dus ben bijna klaar voor vertrek!!

X

@dia
Lekker schepijsje gegeten, ik neem dan altijd citroenijs, die vind ik zoooooo lekker. Ben een keer in Oostenrijk op wintersport geweest en daar hadden ze iedere dag schepijs als toetje. Ik heb toen iedere dag citroenijs gegeten, heerlijk!

Morgen dus weer een nw poging voor de spijkerbroek. Succes maar weer!

Ik heb ook nog een afspraak bij de kapper staan voordat we gaan en wel op de dag van vertrek om 8 uur 's morgens. Als we toch vroeg vliegen dan moet ik de afspraak verzetten en volgende week nog een keertje vrij nemen.

De vakantie komt nu echt dichtbij, ben in afwachting van de tickets.

@cynthia
En hoe vond Yasar je nu je 11 kilo lichter bent?
Ga je nu weer beginnen met SB, alvast voor je trouwjurk :smiley:
Zit je alweer een beetje in je ritme van het normale leven, valt niet mee na de vakantie en zeker niet als je liefje nog daar zit :wub:
Zit je nu weer op school, ik dacht dat je fulltime op het reisbureau werkte?

Haha ja hij moest wel lachen! Hij is zelf ook 10 kilo afgevallen… Door het harde werken…

Werk 3.5 dag per week, en 1 dag school!!!

x

Hallo allemaal !

Ik had al bij vriendje een vertaling aangevraagd voor een vriendin van me die nog niet zo lang een vriendje heeft…

Mss kent iemand onder jullie de juiste vertaling ?

**sende benim rüyalarimdaki engelsi
**

rüyalar is iets van dromen… Dus iets met

Jij bent ook mijn droom… Verder kan ik je niet helpen sorry!!

x

maar engelsi betekend iets van verhinderen/belemmeren in het woordenboek …

Goedemiddag dames.
**
Zo, ik heb ze weer verdiend voor vandaag. Wat een weertje he? Ach nouja Dia, nieuwe ronde, nieuwe kansen om een spijkerbroek te scoren. En naar Italie? Mijn dochter ging er ook altijd met het haar gezin naar toe, maar mij trekt het niet zo. Maarja, misschien moet je er eerst een keer geweest zijn om er over te kunnen oordelen, wat je er van vind. Toch? Ben jij er al wel eens eerder geweest?
**
Vorige week vroeg een collega aan mij, of ik even op het net voor een lastminute wou kijken. Ze hebben zelf nog geen aansluiting! Ze wou naar Griekenland of Turkije met een kindje van 3 en een beginnende zwangerschap van de 2e. Wilden dus toch nu nog even weg. Ik had haar een paar tips gegeven en wat denk je? Ja hoor, ze gaan nog lekker aanstaande zondag al, naar Turkije. Naar een plaatsje ergens bij Side, in een resort, geboekt bij OD. Vond het zo leuk voor haar.*
**
Oke, ik ga ff met mijn eten bezig. Laterzzzzzzzzzzz.:wink: Eetze allen.
**

Roanna, onze nieuwe reisadviseuse!! Lekker joh!!! Weet je niet toevallig welk hotel??

x

@roanna: eet smakelijk

Ik ga nu eerst naar de hardlooptraining toe en daarna koken.

@ Cynthia: Hotel Grand Garden. All.incl.

Nou Cyn, ik doe dat ook best wel veel en graag. Als iemand in de familie op reis wil, bellen ze heel vaak mij eerst even om te vragen waar ze het beste kunnen kijken en boeken. Laats heb ik nog een neef van ons aan een goedkope ticket geholpen (via het internet gezocht en geboekt op Schiphol) naar Californie.

Andere familie heb ik helpen zoeken op het net, voor een lastminute naar Spanje en waren me er (gelukkig) na terugkomst zeer dankbaar voor.

Ik zou inderdaad zo op een reisbureau kunnen werken. Maarja geen diploma’s en veeeeeeeeeeeeels te oud al.:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :o

Fijne avond allemaal.

@ Cyn: Oeps :redface: moet zijn: Can Garden Resort.

@Roanna: nee nog nooit eerder geweest. We zitten te denken aan Sicilie of Sardinie en dan een auto erbij zodat we het eiland kunnen bekijken. Keertje heel wat anders lijkt ons wel wat. Maar ach we zijn nogal veranderlijk dus het kan zo weer heel wat anders worden :tongue:

Zo dames ik ben weer thuis! Lekker getoerd, mooi weer, mn nichtje gelukkig gemaakt met het spelletje. Onderweg helemaal volgens het SAS-dieet een patat(zonder) fricandel speciaal en een drinkje genomen aan het water. Toppunt van genieten dus!

Ga nu ff ontspannen en dan kom ik vanavond nog wel langs

@Dia: Ja dat is zo! Van collega heb ik weleens gehoord over een reis naar Sicilie met inderdaad, ook een auto erbij. Zij hadden het heel tof gehad, zei ze. Ach ja, net wat je zegt , een keer wat anders.
**
Daarom ben ik ook best wel benieuwd hoe Portugal ons zal bevallen. Ook nieuw voor ons.
**

Zo is dat Bep. Ff bijkomen van het relaxen. :wink: Was zeker wel vermoeiend?

Hallo Iedereen,

Hopelijk allemaal van het zonnetje kunnen genieten,

@Marion,ik ga dat straks eens proberen met die hantekening bedankt voor de tip.
@Cyn,gaat jouw Askim je hand via pc vragen?

@Beps,ons motormuisje haha,leuk dat je er zo van kan genieten.