Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

Jullie gaan me echt te snel af hoor. Dat komt natuurlijk omdat jullie thuis voortdurend de computer hebben aanstaan. Ik moet het van school hebben.
Mensen vragen weleens waarom ik geen computer koop, maar al m’n geld heb ik nodig voor Turkije. Op school gaat het ook prima, alleen kan ik niet zo snel meekletsen met jullie.

Allemaal een leuke dag gewenst.:nod: :nod: :nod: :nod:

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Goeiemorgen !

Straks terug gaan werken… En wat hebben jullie bijgekletst zeg ! ik geef deel 8 geen twee weken ! :tongue:

ff snel voordat ik begin met werken

@cyn
GEFELICITEERD!!! :wub: :wub: :wub:

@marion
Straks de nieuwe auto jippie!

Ik heb niet alles goed gelezen, is echt onmogelijk!
Jullie gaan veel te snel!!

@bep
Bijna, bijna, bijna :smile: :smile: :smile:

Nou dat wordt geen dag Friesland denk ik. Hadden omdat het mooi weer zou worden een dagje aan het water gepland maar heeft denk ik weinig zin. Nu maar een dagje shoppen en plaatsjes kijken.

@Roanna: vandaag wordt het waarschijnlijk Apeldoorn! Lekker even rondsnuffelen in de Oranjerie.

@Marion: veel plezier met de nieuwe auto! En lekker zingen met de muziek mee, heerlijk!!

Iedereen een fijne dag en tot later!!

X

Goedemorgen dames.
**
Oh leuk Dia. Mocht je inderdaad nog in de Oranjerie komen, boven dus aan de zijuitgang zit nu Bandalero. Tegenover die grote boekenzaak. Dus leef je uit! :wink: Zara is nog niet klaar.
**
*En Marion: Ja hoor! Het is zover. Veel plezier en laat ze maar zien en HOREN dat jij er aan komt met je mooie rode carr. :beef: *
**
Alle anderen een fijne dag. Op school, op het werk, of lekker thuis. Maak er weer een mooie dag van, want het zal warm worden vandaag, dus geniet er nog even van.
**
Ik ga lekker ff shouweren en dan mag ik weer naar “even A…n bellen”
**

@dia
Bij ons is het stralend weer, veel collega’s lopen in rokjes, kniebroeken en hemdjes.

:turkey:Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY:

Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya

Fransijn… 21 oktober…Side… NIEUW!!!
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Ja dames, daar issie dan, de 1ste keer in dit deel, kon niet missen!!!

NOG **VIER **daagjes!!! OHHHHHH…hubbie is er nog, en als hij nu weer thuis komt(nadat hij weer weg moet voor zn werk:tear:) dan hebben we VAKANTIE!!!

Gisteravond belde de puber nog, ff stoom afblazen en toen hij weg was waren wij kapot, meteen het mandje ingegaan!!

@Ja dat was het, met die handtekening, je moet eerst blogger zijn!!! :tongue:

@Cyn: Heb je het thuis nu al verteld?? Hoe zit dat nu, je moet het ze wel vertellen hoor!!! Ik spreek je gauw!

@Dia, weet niet of ik aan antwoorden toe kom, druk druk druk, wil ook nog ff op de motor weg(een uur of tig!!)

@Kris: Zal wel door de vakantie komen idd, maar ben er ff goed in momenteel!!

@Marion: Geniet van het rode monster, en je weet he, de mooiste waren rode(magnum enzo!!)

Ik ben nog ff van hubbie genieten enzo. Ook nog ff boodschapjes doen samen
tot straks/vanavond ofzo

Heey meiden!!

Ben er weer. Sorry dat ik jullie gister zomaar heb verlaten… Heb mijn ouders nog niks verteld… Heb gister met Askim gesproken, en hij wil het mijn ouders eerst gaan vragen… Dus mag nog niks zeggen… Hij komt vanavond online, dus ben benieuwd…

Jullie krijgen het natuurlijk van me te horen!!! Nu weer aan het werk. Drukte!!! Maar dat is wel erg lekker hoor! Gaat de tijd een stuk sneller!!

x

goede morgen meiden…!!
heerlijk weer hier:D
dadelijk werken…daarna meteen door naar hasselt…druk druk!!

@dia…veel shopplezier…laat je ond weten wat het geworden is?

@marion…joehoe!! vandaag mag je je auto halen…veel plezier ermee!!

@cyn…snappend meid!! ben benieuwd…hou ons op de hoogte hoor…!!

ben dr vast een paar vergeten…sorry daarvoor. vind jullie niet minder belangrijk (K)

XX

hopelijk komt zodalijk hierrrrrrrrrrrrrr ook de zon, dan zit ik lekker met me laptop in de tuin.

Hee meiden,

Jullie hebben veel bijgekletst in de dagen dat ik niet hier geweest ben. Heb helaas geen tijd om het bij te lezen maar heb wel begrepen dat onze cyn een huwelijks aanzoek heeft gekregen.

Cyn: super romantisch zeg, maar is ook spannend natuurlijk. Hou ons op de hoogte.

Ben maandag naar school geweest voor het eerst. Dit jaar afstuderen en we hebben waarschijnlijk heel erg weinig les. Heel veel zelfstudie. Heb vandaag namelijk alweer weekend :lol: Maar ik moet heel veel doen voor mijn studie. Wil geen studievertraging oplopen en ga er dus gelijk voor. Zo raak ik niet achter. Wil in Juli mijn hbo diploma we hebben :nod: Ik kom vandaag wel nog langs maar ik ga nu rap aan mijn Pop en mijn Pap voor school beginnen.

Iedereen een mooie dag en het is heerlijk buiten…

Groetjes Linda

En het is me lekker weer hier…de zon schijnt volop :slight_smile: !!!
Manlief is naar de studieclub vandaag dus de dag is helemaal voor mij. Niemand die commentaar geeft als ik te vaak achter de computer zit. De stagiaire is nog bezig met de laatste dingen op stal en als hij klaar dan mag hij ook naar huis. Vanmiddag is J. vrij en er komt een vriendje van school spelen dus heb dan alle tijd voor de kids.

@Fransijn
Is ook niet bij te houden als je thuis geen computer hebt. Wel jammer natuurlijk, zou leuk zijn we vaker van je konden genieten hier op WW. Maar Turkije gaat natuurlijk voor dat is heel begrijpelijk. Zou ik zelf ook voor kiezen.
Heeft niemand in je omgeving een oude computer staan die je voor een prikkie zou kunnen krijgen?

@Beppie
Dat is grappig dat je het over Magnum hebt. Iemand vertelde mij eens dat ze mijn man op hem vond lijken. Zal de donkere snor wel doen denk ik :wink:

@Cyn
Ben ook erg benieuwd hoe je ouders erop reageren. Spannend…zou er ook moeite mee hebben om het voor me te houden hoor. Maar vind het ook wel speciaal dat hij het ze zelf wil vragen, hoor je niet veel meer tegenwoordig. Ik mag dat wel … een romantische man :wub: . Jammer genoeg is die van mij broodnuchter wat dat betreft. Mag niet klagen hoor, ieder mens heeft zijn kwaliteiten zullen we maar zeggen :biggrin: .

@Dia
Heel veel plezier met shoppen. Hoop dat de DE spijkerbroek gaat vinden vandaag :nod: !!

@Lindalight
Echt knap van je dat je ondanks het mooie weer toch gaat leren. Ben bang dat ik er niet zo consequent in zou zijn als ik in jou plaats zou staan :redface: .

@Mar, ja schattig he!!! Hij vertelde me ook dat zijn vader een cursus Vlaams had gekocht voor askim… Zodat hij “nederlands” kon leren… Dus volgend jaar spreekt mijn askim nederlands met de zachte G haha…

x

@Cyn
Wat ontzettend lief van zijn vader :thumbsup: !!!

Ja!! Vet he!!!

x

:retard: He meiden ben ik weer

@Marion: ja lachen dat er dan net over begin die magnum dan haha…hoe rijd de auto???

@Cyn: Blijft spannend…benieuwd hoe de turkse kant erop reageert…en dan afwachten hoe de nederlandse kant het doet:retard: Houd ons op de hoogte, maar wel vet lief van zn vader!!!

Iedereen is verder lief en ik denk aan iedereen:lol: :lol:

Ik ga zo lekker op de motor!! Mooi weer en de wind staat goed haha! Nee mn nichtje wil een spelletje lenen als we op vakantie zijn…ik wil graag een stukje ploffen dus dan combineren we het en ga ik onderweg naar Alkmaar!!! Tot vanavond dus

@beppie: veel plezier in alkmaar, rij voorzichtig

@Beppie
Kunnen de auto pas aan het eind van de middag gaan halen als mijn man terug is van de studieclub. Moet nog geduld hebben dus!!!

Veel plezier op de motor…geniet er maar dubbel van want volgende week moet je hem missen!!!

Waaah dat wordt dus oppassen… want beps is in town!!! Wat ga je doen in alk?? Family bezoek??

x

Goeiemiddag iedereen ! Ik ben eventjes naar huis mogen komen om te eten en om 13.00 u moet ik er terug zijn, het is super druk op het werk en dat met dit stralende weer maakt dat ik me doodzweet op het werk ! Hopelijk moet ik niet te lang blijven in de namiddag en kan ik alsnog eventjes van het lekkere weer genieten !