Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

YES,de eerste honderd!!!:dope: :beef: :delete:

Ben er erg blij mee. Vooral dat we nu eindelijk weer goede muziek hebben, had in deze auto de boxen opgeblazen dus was niet meer om aan te horen, meer gekraak dan muziek. Zit een half uur in de auto naar het werk en dat is dan zo’n saaie bedoeling. Morgen nog een paar cd’s branden en ik ga vrolijk zingend naar kantoor donderdag.

Ja is ook gezellig goeie muziek in de auto,zeker als je elke dag zo een stuk moet rijden.
Zing jij ook altijd keihard mee?:wink:

:biggrin: Ik kan er soms zo in opgaan dat ik niet door heb dat ze in die andere auto bij het stoplicht dubbel liggen.

Als ik alleen ben! Mijn man wordt er niet echt vrolijk van als ik meezing :redface:

Let meestal niet eens op de anderen, ben veel te druk met zingen :smiley: .
Vindt het trouwens heerlijk om te zingen, vooral in de badkamer, galmt dan zo mooi.

HA ha ja inderdaad mijn gezang is ook niet om aan te horen maar ik wordt er wel altijd heel vrolijk van.
Maar in de badkamer valt het nog wel mee ,maar ja dat denken die die aan idool mee doen vaak ook he.

HAHA twee zielen een gedachten!:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Sommigen zijn echt erg he! Vind die juist het leukste om naar te kijken. Lig dan echt in een deuk.

Ja zouden die nu echt denken dat ze kunnen zingen?
Of willen die gewoon dat eens meemaken?

He Jill ik ga mijn bed opzoeken. Duurt bij mij nu ontzettend lang voordat ik kan posten. Hebben draadloos internet en de verbinding is erg laag nu. Is zoooooooooooo irritant. Spreek je morgen weer!! Voor straks …sweet dreams!!!

Denk echt dat ze echt menen dat ze goed kunnen zingen. De meeste zijn ook nog erg verbaast dat ze niet door mogen.

O dat probleem heb ik ook en de laatste tijd is het een ware ramp.
Slaap lekker meid en geniet morgen van je nieuwe auto,en veel plezier en veilige kilometers.

Slaap lekker en sweet dreams!!!

Tot morgen Jill!!!

Tot Morgen Marion!

@Sev,gefeliciteerd met je jubileum!!!

Hehe ik heb nu al vanalles geprobeerd om mijn hantekening te zetten maar bij mij staat dat echt nergens.

Nou, ik ben hartstikke laat vandaag, iedereen is al naar bed:crybaby::crybaby::crybaby:.
Nou ben ik sieuwig! Dat heb je met kinderen die spelletjes willen spelen op de PC, moet hem eerst wegjagen voordat ikzelf eens een keer kan.
Nou ja, ga ik ook maar slapen. Nog 3 dagen werken…
**
@ Cyn, van Harte en we komen allemaal, hoor!

Goede morgen allemaal!!!

@Mar
Dat probleem heb ik ook telkens. En meestal moeten ze aan de computer als het reuze gezellig is op het forum

@Jill
Heb je onder www account (hier boven aan de pagina) bij groep lidmaatschap blogger aangevinkt? Dan krijg je onder jouw account de handtekening.