@roanna: als je je style wilt aanpassen, uitloggen en opnieuw aanmelden heb ik vanavond ok gedaan en heb m nu weer in de goed style staan
Nog 4
Ik ga ook weer es mn turkse lessen opvatten, zelfcursus dan … Ieder jaar geraak ik een hoofdstukje verder, maar dan is het nog niet logisch die volgorde… Denize gidelim ! Hava çok güzel … enz… Wanneer gebruik je dit in hemelsnaam ? Waarom niet eerst de basis ? Mn basis heb ik gewoon geleerd in Turkije zoals je naam zeggen en vragen enz… Mss toch maar een ander boek aanschaffen ![]()
Iyi geceler kizlar !
Ja , ik ga er ook maar eens mee kappen. Jij ook nog bedankt hoor Linda.
Misschien ligt er boven nog iemand op mij te wachten, die mij eens lekker wil masseren! ![]()
Doei
@sev: ik spreek nog geen een woord turks mss wel als ik terug ben uit turkije
@roanna: jij ook bedankt!! Weltrusten en tot morgen
Ik ga ook slapen. ben moe. Weltrusten allemaal en tot morgen.
Hey zie opeens dat ik 4 sterren heb de 5e ster zal wel komen als ik de 1000 gehaald heb. nou echt doei.
Gefeliciteerd meiden met deel 8!!!
Mooie opening Beps, die massage blijft een hot item. Veel plezier nog nu hub er weer is.
@Roanna&Linda&Jill
Had de handtekening ook niet in mijn controlepaneel staan. Nu dus ook!!! Straks nog even kijken naar de nieuwe stijl want dat wilde straks ook niet lukken.
Ben me toch ijverig bezig geweest vanavond. Alle spullen alvast uit de auto gehaald dan hoef ik dat morgen niet meer te doen voordat we de andere auto op gaan halen. Wat kan een mens toch een rotzooi verzamelen in een paar vierkante meter. Cassettes, landkaarten, paraplu’s, pennen, geld, zonnebrillen.
Dat had ik inmiddels al gedaan Linda, maar toch bedankt. Hij staat weer op de oude style. Oranje/rood dus!
Zet ’ m op, je bent er bijna! :arrow: ![]()
Oja he Marion. Jullie nieuwe auto ophalen? Veel plezier ermee hoor! Altijd Leuk!
Truste allen.
@Roanna
Gaat lukken hoor! Morgenavond lekker een stuk rond rijden.
Sweet dreams!!!
GEFELICITEERD CYN!!
Ik ben zoooo blij voor je :D. Heb je het nou wel of niet aan je ouders verteld? En hoe vroeg hij je ten huwelijk en oooh, trouwjurk… Ik kwijl alleen al bij de gedachte eraan. Oooooo, wat romantisch :wub:
En toen zaten we in deel 8!! Gefelciteerd iedereen ;). Kun je nagaan dat Turkish teatime deel 1 gestart werd toen ik me aanmeldde (ergens in juni) en dat we nu, 3 maanden later, alweer 7000 posts verder zitten… Gaat snel hoor :). Ik heb weer een hoop moeten bijlezen. Nieuwe stijl is bij mij niet blauw, handtekening moet ik ook nog uitzoeken…
Wat ik nog onthouden heb is:
@ Roanna: ik was drie jaar geleden met kerst in Gran Canaria, het was toen 25 graden. Water was lekker warm en de temperatuur perfect, niet te warm niet te koud!
Ik heb vandaag in de bibliotheek in Rotterdam ( wat is die grooooooot) gestudeerd voor mijn examens. Morgen weer rijles, jiehaaaa! ![]()
@ Beppie: nou nou, je bent wel op dreef hoor, met al je uitspraken ;). Erg vrolijk
(zeker al in de stemming voor je vakantie in Kusa?)
Je bent momenteel iedereens reden tot lachen… ‘het zonnetje in huis’ :D.
Weltruste iedereen, slaap lekker!
Sorry ik werd even weggeroepen en nu zal wel iedereen weg zijn?![]()
Nee hoor Jill, ben er nog heel even, ga ook zo naar bed.
O gelukkig ze hebben bij ons de verwarmingsketel komen maken en ja effe met die mens gepraat je kent dat he.
We hebben er al weer bijna 100 berichten op zitten.
In het begin van een nieuw deel gaat het altijd sneller he.
@Marion vanaf morgen mag je in het rode gevaar rondrijden!!!
Is altijd weer leuk he!![]()
Weet hoe dat gaat ja! Komen hier soms teveel mensen over de vloer. Moet soms zoveel babbelen dat ik niets meer gedaan krijg :slywink: !
Ja ach ik vindt altijd ook wel even gezellig,lekker kletsen bij een bakkie.