Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

joehoe…deel 8!!

gefeliciteerd voor ons allemaal…!!

hmzz…hier ook niks blauws…
handtekening lukt mij ook niet…
ben moe…

ga ns languit op de bank…toennet getraind.

kusz kusz

hmzz…oke ik help mee naar de 500…
bank kan altijd nog;)

De 500??? :drugged:

Nou dan kunnen we nog even. Dat redden we niet. Iedereen is al weg dus!

Leuk vooruitzicht he Linda! Je kunt al best zo’n beetje wat in gaan pakken, wat je graag mee wil nemen en nu toch niet meer gebruikt. Veel plezier hoor! :wink:

Zet je bank bij je PC Filiz. Kun je er op liggen en meteen hier mee kijken.:lol:

Nou, wij zijn er ook de hele avond mee zoet geweest om uit te vinden hoe je je handtekening erop kunt krijgen. Maar met veel zweet en tranen, is het Linda en moi :nod: gelukt.

haha ja wou dat dat kon…maar helaas…!!het is OF de bank OF de pc :wink:

OF een LAPTOP ! hihihihi :smiley:

@filiz: met 500 bedoelde ik het aantal posts van mijzelf nog niet van deel 8 hoor

haha…dat geld bespaar ik meleiver uit voor een ticket naar turkije:D:D

DAMES ! Ik ben vergeten mn 2-jarige lidmaatschap te vieren !!! ramp o ramp ! ik ben 4 dagen over tijd :smiley:

DAMES ! Ik ben vergeten mn 2-jarige lidmaatschap te vieren !!! ramp o ramp ! ik ben 4 dagen over tijd :D:delete:

ohh…haha verschrok me al…maar idd die 500 voor jou is best te doen!!
nog 6…kom op!!

oeps :wasted:

:beef: :biggrin: sev…alsnog gefeliciteerd met je 2 jarig jubileum!!:king: :king:

Ik ga slapen… morgen werken…

Iyi geceler !

Dank dank ! :unibrow:

Ja, dat is ook een mogelijkheid, als je die hebt. Ikke in ieder geval nog niet!

Ik heb 'm weer ( de WW site) op de oude stijl staan.

Voor straks alvast weltrusten en Sev nogmaals: Hartelijk bedankt voor de mini computer cursus van vanavond. :beef:

iyi geceler…sev…
opucuk…!!

nou…kizlar…
ik ga echt naar de bank…
iyi aksamlar…!!

haha kom al lkkr in de stemmin voor morgen:D:D ben eens benieuwd of ik veel ga opsteken van die cursus…hoop het!!

kusz

opucuk ! X

@sev: weltrusten en tot morgen