Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

@cyn
Dus voorlopig blijf je nog een tijdje heen en weer vliegen naar Gümbet.

Oke cyn, en dan nu…naar beneden en het pap en mam vertellen…Oh nee, voetbal, heb jij weer mazzel!!!haha

@MK116 nee hoor, zo vaak je maar wilt, ik klaag niet hahahaha

haha beps ik zit beneden!!!

x

Oh Cyn: Ook aan het kijken naar van Gaal?? Ik heb het als bewegende radio achter me aan staan, valt er een goal dan kan ikhet zien hihi

Dames: Geen beter slaapmiddel dan een lekker stuk motorrijden, zit hier nu te knikkebollen!! Wens jullie allemaal terusten en tot morgen(niet teveel kletsen hier, wil niet 30 min bijlezen haha)

jep! |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|

@beppie: veel plezier met het rijden, jij ook alvast weltrusten en tot morgen, ga dan poging nr 2 doen voor lenzecontrole was echt pissig toen ik dinsdag voor de dichte deur stond ondanks een afspraak, wil alleen gelijk geholpen worden zoniet ga ik gelijk naar een ander, hadden ze maar moeten afbellen, laatste tijd veel te vaak ander personeel en service wordt ook veel minder

@ Bep: Ja, maar dan moeten we eerst even ons rijbewijs halen en dan nog een motor. Ik geloof je best van dat knikkebollen.

Ik zit hier nu ook steeds te gapen, :redface: maar als ik in bed lig, kan ik de slaap niet vatten, dus dan maar een “snoepje”.

@Linda1980: Nu, dat is dan ook balen zeg. Ik hoop dat het je nu wel lukt.

Nou Bep… alvast weltrusten dan;)

@Cyn: gefeliciteerd hoor. Romantisch hoor zo’n huwelijksaanzoek.
@Marion: wens je veel veilige kilometers toe in je nieuwe karretje!
@Bep: Nog vier dagen, koffers al gepakt tussen het toeren met de motor door?
@Bloem: lekker dat je nog op vakantie gaat, het is je gegunt hoor.
Heb niet alles bijgelezen, gewoon geen tijd gehad. Afgelopen maandag weer kijkers gehad eeennnnnnnnnnnnnn ze komen vrijdag nog een keer. Spannend dus. Vandaag naar een orthopeed in Belgie geweest omdat ik last heb van mn schouder waar ik 2.5 geleden aan geopereerd ben. Kon meteen voor foto’s en een echo en terug voor de uitslag. Ik moet dus weer. Weet nog niet wanneer , dat mag ik zelf aangeven omdat ik twijfelde of ik dat op korte termijn wil of wil wachten tot volgend jaar. Dat is belgie, wat dat betreft een stuk beter geregeld dan hier, althans als je het vergelijkt met hier. Zie er als een berg tegen op omdat het nu de 4de keer in totaal wordt, 2 keer ene kant en nu voor de 2 de keer de andere kant, kan ik er nog even lekker bij hebben.

@Toos: in ieder geval een goed teken dat ze vrijdag weer komen kijken. Nu maar hopen dat ze een goed bod gaan uitbrengen.

@Beps: leuk dat je nog ff gereageerd had meid!

Verder niet bijgelezen. Morgen maar weer. Nu een lekkere kop koffie.

X

@ Marion: Hoe is het verlopen met het afhalen van je nieuwe RODE auto?

Rijd het fijn? En al genoten van de muziek?

Nou, in ieder geval heel veel plezier ermee en vele veilige kilometers.

Tuut, tuut, opzij. Komt een rood monster met geluid aan.:lol: :lol:

@Dia
Een collega van mij is ook naar Sicilië geweest, ook met auto erbij. Zij vond het erg mooi daar.

@Jill
Fijn dat je me zo lief vind maar heb het gisteravond van Sev gehoord hoe het moest. Dus eigenlijk komt haar de eer toe.

@Linda
Echt ontzettend slordig van die lenzenwinkel. Gaat ze vast en zeker een hoop klanten kosten. En terecht natuurlijk.

@Toos
Moeten weer gaan duimen voor je zodat de koop nu doorgaat!!
Hopelijk gaat het snel weer beter met je schouder.

En nu dan de rode auto :wub: , ben helemaal in de wolken!
Kon hem later halen dan gepland, hub was pas na vijven thuis. Was tegen half 7 pas bij de garage weg, in de tijd dat ze daar de papieren klaar aan het maken waren J. naar het voetballen gebracht. Moest na het voetballen nog eten koken. Dus geen tijd meer gehad om rond te gaan scheuren :disgust: . Maar de muziek doet het in ieder geval perfect :D, Tarkan ligt al klaar. En hij rijdt als een tierelier. Moeten we morgen de schade maar in halen.

@marion: als ze me morgen gelijk helpen mogen ze me nog een half jaarpakket leveren na dat half jaar ga ik sowieso naar een andere opticien heb ik al besloten

@Linda
Groot gelijk! Zou ook opstappen als ze nog niet de moeite kunnen nemen hun klanten af te bellen als de afspraak niet door kan gaan. Genoeg anderen die je wel een goede service willen geven.

Ik ga slapen ben moe, als ik tmorgen terug ben van lenezencontrole zal ik verslag doen

Even geen tijd om bij te lezen. Heb net een ouderavond achter de rug. Wil nu wel lekker slapen gaan.

Iedereen welterusten en morgen gezond weer op.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@toos…hoop dat deze kijkers kopen!! ik duim voor je

@beppie…miss kun je een keer op de motor naar turkije gaan;)m heb je 2 vliegen in 1 klap;)

@marion…ik zou zeggen ‘let me see you bounce’ in je nieuwe auto!!

@llemaal…slaap lkkr diegene die naar bed gaan…ik ga ook zo.
eerst nog ff mam haar neiuwe bikini checken…is vandaag aangekomen en is de 1e keer in 19 jaar dat ze in bikini gaat:unibrow:

ben net een half uurtje terug van de turkse cursus…heb wel het gevoel dat ik er wat ga leren…
is nog een meid daar die ook een vriend in turkije heeft. de rest vind het gewoon een super vakantie land en wil daarom de taal leren.
er zijn ook gewoon mannen…dat had ik dus nooit verw8!! :beef:

op de terug weg nog ff snel een broodje kebap gehaald:D lkkr…!

tot morgen…dikke kuszz

@Marion,ikhoop dat je morgen de kans krijgt om je nieuwe auto even echt te testen,geniet er maar van!!!

@Filiz,leuk dat je eerste les zo goed is meegevallen,is nu niet direct de makkelijkste taal om te leren.

@Toos hopelijk lukt het nu met die kopers,en laten ze je niet te lang wachten op hun beslissing.Jeetje meid is ook wat met die schouder,hopelijk wordt de pijn niet te erg.Is er geen andere optie dan opereren?

@Fransijn,is toch ook een vermoeiende baan geloof ik.iK heb bewondering voor de leerkrachten,niet gemakkelijk tegenwoordig.

Zo ik zal de boel maar weer sluiten hier,hahaha.

SLAAP LEKKER IEDEREEN EN SWEET DREAMS.