Günaydin, ben alweer vanaf half acht aan het draven op school. Nu lekker alles klaar. Even tijd om jullie te begroeten en een gezellige dag te wensen.
Ga even koffie drinken met de collega’s.
Ben een uur vroeger op dan dat ik mn wekker had gezet ! Mn zus die naar de dokter moest en altijd haar keel openzet als ze wakker is mn pa die zo lomp loopt over de laminaat als die wakker is en ja… Ik dacht… ik sta maar op :retard: Kan ik nog ffies op het forum rondneuzen
Gisteren naar de dietiste geweest, een halve kilo af maar ze vond dat ik zo gezwollen in mn gezicht eruit zag… Vond ze niet zo normaal en dacht dat ik medicatie of zo nam… NIET dus ! Moet ik nu proberen te relaxen maar dat zal pas voor zaterdagavond zijn vrees ik…
@Filiz
Wat fijn dat er nog een meisje met een turkse vriend bij de cursus zit. Heb je meteen een beetje te babbelen. Ben dus niet de enige die turks wil leren omdat het mijn favo vakantieland is. Waren er hier een paar die mij voor gek verklaarden toen ik de cursus bestelde. Niet dat ik me daar wat van aantrek hoor … bestel hem dan juist eerder!!
@Beppie
:nod: :lol: Nog drie [COLOR=darkorchid]dagen en dan ga je/ zit jeer !!!:lol: :nod: [/COLOR]
Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY:
Succes op de bloedbank!!!
@Sev
Mooi zeg…weer een halve kilo er af!!
Kan het niet door het weer komen dat je wat meer vocht vast houdt? Is nu weer wat warmer, dan heb ik dat ook altijd eerder.
Pak je vader en zus maar eens goed terug als jij er vroeger uit moet dan zij. Zet je ook een flinke keel op en dender je over het laminaat als een kudde op hol geslagen paarden. Net zo lang tot ze op staan :lol: . Misschien dat ze dan een volgende keer wat rustiger doen als jij nog ligt te slapen.
@Fransijn
Jij ook een fijne dag!!! En geniet van je bakkie met de collega’s.
@Marion: goed idee ! Kan zaterdag al toegepast worden ! Dan hebben paps en zus weekend en slapen ze euuuhhh lang denk ik. En ik moet eruit om 5.45 !!! Woehoeuw ! hahahahaha
Dat vocht kan idd wat van de warmte zijn en heb gisteren de hele dag gewerkt rechtstaand en dat voel ik wel … ik voel me echt zooo dik !
@Beps: succes in de bloedbank ! Zorg dat je nog wat bloed over houd hé
@Sev: Ik moet wel bloed overhouden, anders zou ik met bloedend hart naar KUSADASI gaan hahahahahaha…komt wel goed. Wat dat uitslapen betreft, doe het dan wel subtiel als je je vader en zus wekt, zo iets als een deur HEEL HARD dicht slaan, en zeggen dat er tocht door het huis ging en de deur dichtsloeg ofzo hahahaha, dan valt het ook niet op!!
Ik heb totaal nergens zin in. De koffers staan nog gewoon boven, de tickets zijn er dan wel, maar ik heb ineens het idee dat we niet gaan, gekkie ben ik he…dat hubbie weer langer moet werken ofzo(ja Sev, dan mag je mee)…gewone vakantiestress denk ik hihi! Zo ook maar ff langs de kapper om het een btje in model te doen(of zit er een goede in Kusa Sev, ben ik nog nooit geweest in Turkije naar de kapper!)
Geen idee beps van een turkse kapper. Mn mams is kapster dus heb ik de mijne altijd mee hihihihi
Dat van dat niet gaan is volgens mij normaal hoor. Heb ik altijd als ik alleen ga, vraag ik me dan af waaraan ik in hemelsnaam begonnen ben ! Maar eenmaal in de luchthaven moét je wel en komt de stemming erin. Anders ga ik wel in jouw plaats beps
Sev gaat werken, again … Pfff heb er echt geen zin in, ik ben moe, dik, :retard:
Maar het zijn centjes ! en alhoewel ik ga vragen om mn laatste week wat rustiger aan te doen, het geld kan me niet schelen ! ik ben moe ! en uitgerust aan school beginnen is even belangrijk !
Heb echt een superavond gehad gister. Heb tot 22.00 uur online gezeten met askim. Webcam aan, geluid aan… Heerlijk om hem te zien, en te horen…
Zal jullie vertellen wat er op de planning staat. Trouwen nadat hij in dienst is geweest. Hij wil in de meivakantie mijn hand gaan vragen aan mijn vader… Dus mag/wil tot die tijd niks zeggen!! Ik weet het, een beetje gemeen, maar wil hun reactie zien…
Verder alleen maar over de toekomst gehad… Hij naar Nederland of ik naar Turkije… Nou het wordt dus hij hierheen!!! Hij moest ook huilen, voor de webcam… midden in een internet cafe… :crybaby: Heel schattig, maar zo treurig eigenlijk… Hij zegt dat hij me teveel mist… Dat hij elke nacht naar onze foto kijkt, en er mee in slaap valt… Het is echt een schat…
Nou meiden jullie zijn weer een beetje op de hoogte! ben op mijn werk, dus zal nog wel vaker langskomen vandaag!!
@Beppie ik ben de laatste keer ook in Turkije naar de kapper geweest en ik dacht terwijl ze aan het kippen waren oei oei als dit mar goed komt (vreemde manier van knippen)Maar mijn haar heeft nog nooit zo goed gezeten als toen.
@Sev,gewoon eens hetzelfde doen veel lawaai maken als je vroeg op moet.
Cyn: wat romantisch zeg, wat een schat is die jongen zeg.
Ik zou alles van de daken willen schreeuwen, knap dat jij het voor je kan houden.
Zo vandaag weer een dagje werken voor school, morgen naar Ikea met vriendlief, hij gaat cadeau uitzoeken hij is zaterdag namelijk jarig. En het hele weekend verjaardagen van een nichtje mijn vriend en mijn opa dus dat wordt druk druk druk, daarnaast moet ik ook nog werken zaterdag.
@Linda, ja ik wil het ook uitschreeuwen, maar aan de andere kant ook weer niet!!!
Soms ben ik echt jaloers op sommige van jullie. Jullie hebben lekker een vriend in Nederland… lekker dichtbij!! Ik moet gewoon vanaf schiphol naar Bodrum Airport 2446 kilometer afleggen… Haha ja serieus… dat werd aangegeven op het schermpje in het vliegtuig!!
@sev…wat vervelend dat je daar door wakker wordt, als ik zo wakker wordt loop ik een uur of 2 met een ochtendhumeur…wraak zou ik zeker nemen hoor…!!
@dia…laat het vakantie gevoel dan nu maar echt gebinnen!! laat je ons weten hoelaat je vliegt?
@marion…idd, zou mooi zijn als je voor gek verklaard gaat worden!! gewoon lkkr doen waar je zelkf zin in hebt!!
@cyn…ziet uit als een mooie planning;) en meid, 9 maanden zijn zo om
@linda…ohh okea is altijd leuk:D veel plezier morgen en voor vandaag werk ze
moet dadelijk ook weer werken, tot 9. die dagen gaan altijd snel om.
ik geloof dat mijn ‘‘turkije dip’’ ver over is, dus dat ik ook mooi.
morgen lkkr naar de stad met een vriendin. mijn broer heeft zaterdag feest omdat hij de zaak waar hij nu werkt, gaat overnemen.
als zusje moet ik er dan toch een beetje gekleed bijlopen. ;)natuurlijk een goede reden voor wat nieuws…hhaha
Las net dat ze diamond gebeld hadden dat de tickets binnen waren wij hadden nog niets gehoord, maar we hebben wel dezelfde vlucht net effe reisbureau gebeld ze zijn binnen we gaan ze vanmiddag ophalen juppie
@Linda, lekker vooruitzicht meis!!! Ben echt jaloers op jou en dia!!!
Had net gekeken voor een goedkoop ticket… zondag heen, dinsdag terug €115.-… maar ja moet op dinsdag naar school :delete: