Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

Weeeet me vliegtijden. Amsterdam 07.30 - 12.05- bodrum
Bodrum 13.05 - 16.00 Amsterdam

Ben nu maaaaaar weer begonnen met het afvallen. Heb er weer moed voor

@cyn
Gaat nog steeds prima, zit nu op 15 kilo :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: en bij jou?

@Cyn,jij helpt je klanten wel heel snel,ik heb dinsdag een prijsaanvraag gedaan voor Turkije bij het reisbureau waar ik de laatste tijd boek maar nog niets binnen.
Ik heb zojuist nog maar eens verstuurd is misschien iets mis gegaan.

@Mk, ik zit op 12 kilo… Maar heb natuurlijk 2 weken stil gelegen… Ben trouwens op hetzelfde gewicht gebleven in de vakantie!! En de laatste dagen ben ik 1 kilo afgevallen… Terwijl ik al een paar dagen SAS doe… haha…

Volgende week wil ik me er echt weer aanhouden :beef: :unibrow:

Anders stuur je het maar naar mij door hoor… Heb toch niks te doen :wink:

x

@Besmile,dat zijn wel lekker gunstige tijden.
Met welke vliegtuigmaatschappij vlieg je?

Ik ben op zoek om met bv Transavia te vliegen naar Antalya maar dat kan geloof ik alleen maar vanaf Amsterdam.
Ik zou liever Maastricht,Eindhoven of Brussel hebben.

@cyn
Heerlijk joh dat je niet bent aangekomen in de vakantie! En die laatste kilo op het SAS dieet :smiley: gaat natuurlijk ook gewelding. Ik denk dat ik dat dieet ook maar ga volgen als dat zo goed werkt :smiley: :smiley:

wanneer zou je willen Jill… Want ik weet wel een aantal touroperators die daar vandaan vliegen!!

x

haha ja echt… Chips, stroopwafels, cola (light dat wel) uit eten… Alleen maar lekkere dingen dus!!

x

@jill
www.transavia.nl zij vliegen ook vanaf eindhoven.

@Cyn ik heb je een mailtje gestuurd!!!
vertrek 17 18 19 of 20 september.

@MK ik wil graag een pakketreis boeken is meestal voordeliger.

Ik ga even voor je kijken!!!

zo terug!!

x

Bedankt alvast!!!:biggrin:

Mailtje is verstuurd!!

x

Maar Cyn toch jij bent echt superwoman zo snel hahaha.
Ik heb je een mailtje teruggestuurd!

Goede middag meiden!!!
Ben er ook weer even, en genoten dat ik heb vanmorgen. Was een omleiding over de snelweg op weg naar het werk dus kon mooi ff gassen.

@Cyn
Nog 9 maanden wachten :(, lijkt ontzettend lang nu. Maar misschien komt er nog een keer een mooie aanbieding voorbij zodat je tussendoor nog lekker een snoepreisje kan maken richting Turkije.
De SB-stand was vanmorgen -6.5 kilo. Begint er al aardig op te lijken dus. Kan mijn broeken van vorig jaar in ieder geval weer aan maar ga lekker door totdat we op vakantie gaan, kost me zo weinig moeite dat ik nu ook echt door wil gaan totdat ik op mijn ideale gewicht zit.

@Jill
Mk116 heeft gelijk. Er gaan ook vluchten van Transavia vanaf Eindhoven. Had pas ook gekeken omdat we in oktober ook het liefste vanaf daar willen vertrekken.

:biggrin: @Marion,goed hoor bijna 7 kilo,heerlijk lijkt medat als je weer die ene mooie broek aan kan die al een jaar in je kas hangt.TOPPIE!

@Jill, haha ja snel he :wink: Dat heb je he als het rustig is op de zaak!!!

@Marion, nee er komt geen snoepreisje voor mij!!! Was het maar zo!! Mijn baas loopt al dat ze All You Need gaat schrijven enzo… Nou echt niet hoor!!! Ik zou eerst pas in Augustus gaan, maar heb mijn ouders zo ver gekregen om in de meivakantie te gaan :D:D

x

Wel helemaal te gek dat je ouders je zo steunen,dat is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend.