Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

@marion
Hij ging dus lekker in je nieuwe auto met heerlijke muziek erbij!!!
Het gaat bij jou ook goed hè al 6½ kilo eraf. Moet je nog veel tot je ideale gewicht?
Jullie hebben nog steeds niet geboekt zeker, weet je vriendin nog niet wanneer ze vrij kan???

Nee inderdaad… We wilden natuurlijk naar Dominicaanse republiek… maar voor datzelfde geld €5000.- voor 1 week 3 personen, kunnen we in de meivakantie 1 week en in september 2 weken… Dus ja dan is de keuze niet zo moeilijk voor mij!!

En gelukkig voor hun ook niet!!

x

@ jill ik vlieg met INX OFtwel inter airlines

@cyn
Dan ging ik ook liever 2x, zeker als askim daar zit!

@besmile
Vlieg jij ook regionaal?

@toos
Balen joh dat je geopereerd moet worden en dat al voor de 4e keer. Komt het steeds terug of is het de vorige keer niet goed gegaan?
Leuk dat die mensen morgen weer terugkomen, heb je bij deze mensen een beter gevoel? Ik hoop dat het nu goed komt en dat jullie huis eindelijk wordt verkocht.

Ja toch!! Is makkelijke keuze hoor!!

Pfff. verveel me hier echt! Mjin collega zou vandaag om 13.00 beginnen, maar is er nog steeds niet haha… Ze moest wat dingen regelen voor haar huis… Ze is nu onderweg zei ze net… Dus vandaar dat ik me verveel nu!!! Heb ook weer lekkere trek… maar alles is op!!!

x

@cyn
Kan je haar geen smsje sturen of ze wat mee wil nemen?

Goedenmiddag dames.

@Cyn: Dat is dan jammer, dat ik niet zo dicht bij jou in de buurt woon. Ik heb hier namelijk nog lekkere roomboter appelflappen van de bakker staan. Heel ff iets opwarmen in de magnetron en oh mmmm om je vingers bij op te eten. :stuck_out_tongue:

Helaas!

@Jill: En weet je al wat voor een reis het gaat worden? Heb je er samen met Cyn nog uit kunnen komen? Ik hoop het voor je! :wink:

@roanna
Jeetje, moet je ons zo lekker maken als je toch te ver weg woont :frowning:

@miere
Beetje late reactie, maar toch wil ik jullie en je zoon veel sterkte toewensen.
Het valt niet mee om na zoveel jaar uit elkaar te gaan en weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Alle rompslomp van spullen verdelen, huis verkopen en weer andere woonruimte zoeken.

@Roanna… Aah jij bent gemeen!!! Haha maar lief hoor!!!

@Mk, als ik wat lekkers wil kan ik het zo halen… De snackbar zit naast ons, en de D**n 50 meter verderop…

Krijg ik net een smsje van Beps… een vriendin van haar zit gewoon bij mijn Askim in het hotel nu!!! AAAAAH Jaloers!!! :crybaby:

x

@MK116: Beetje plagen mag wel toch?

Als het kon, kwam ik ze zo brengen hoor! :nod: :unibrow:

@ Cyn:
Oh jee, wat een toeval dan. Kan me voorstellen dat jij nu jaloers :crybaby: bent!

Sorry was effe weg naar de winkel,even een vraagje kent iemandde de juiste naam van het boek van SB? Ik kan het hier in belgie bestellen maar heb de naam nodig.

@Roanna,Niemand zo snel als Cyn,echt niet normaal meer maar ik zoek echt logies ontbijt en bij Cyn gaat alleen hp of all-in.Ik wil echt ten laatste lorgen boeken dus hoop voor die tijd iets van S…in te horen en anders boek ik bij G. B… maar die laatse ken ik eigenlijk niet.

@Besmile interairlines is goed he,zijn we een keer mee geweest.

@Cyn ik heb net ministronesoep gemaakt,zal een beetje langs brengen?

We hebben de tickets! Nu begint het natuurlijk helemaal te kriebelen!!
Niet echt gunstige tijden helaas. We vertrekken om 16:50 en terug om 11:50. Maar we gaan en da’s het belangrijkste!!!

Vandaag weer tig spijkerbroeken gepast echt een drama hahaha. Van Armani tot Replay en Silvercreek maar nog niet gescoord. Geef het nu ook maar ff op. Moet er waarschijnlijk gewoon een keer tegenaan lopen. En anders maar lekker niet :angry:

XX

@ Jill: Jij boekt neem ik aan bij een Belgisch reisbureau of kan je ook via Nederlang een boeking doen? Ik denk van wel hè? Wie is G. B… dan. Een Belgische touroperator? Boek je altijd via een reisbureau of ook weleens via het internet?

Nou, succes ermee. Als ik wat weet, laat ik het ook wel ff weten.

@Roanna,ik boek nooit in Belgie,veel duurder vroeger boekte ik altijd D .R…
maar daar hebben ze me de laatste keer zo laten zitten toen er een fout was gemaakt en onze reis 1 dag voor vertrek geanuleerd werd.
Nu boeken we altijd via internet in Nederland.

@Roanna de vertaling van G . B… is Ga Beter!

haha ik wil niet van het forum gekikt worden.:evil:

@jill
Ik heb je een e-mail gestuurd met het nr van het boek en een foto hoe het boek eruit ziet.

Jill: Ik zal je even een PM sturen.

@ Dia: jammer van die tijden, maar wat je zegt, je gaat en dat is het belangrijkste. Plus dat jij zowat bij huis kunt instappen, dus niet zolang al onderweg hoeft te zijn. Ik denk dat ik als wij een keer die kant (AD) op gaan, ook maar kies voor Twente.