@roanna
Beetje plagen mag wel hoor, helaas past een appelflap niet in mijn SB. Heb laatst gelezen hoeveel calorieen erin zitten ohhhhhhhhhh, echt heel erg.
@MK bedankt he,is genoteerd nu morgen nog even bestellen.
Ik denk dat ik weer sterk genoeg ben om eraan te beginnen.
En als ik zie hoe hier de kilo`s eraf vliegen!![]()
Roanna,ik heb nog niks binnen.
@jill
Dus maandag eet jij bloemkool, dinsdag bietjes haha
Lekker dat je je weer sterker voelt, ik hoop dat jouw kilo’s ook gaan vliegen ![]()
Ik heb 'm ook net weg Jill. Moest ook nog ff typen en daar ben ik nog niet zo snel mee. :slywink:
MK116. Is dat zo? Oh, dat het een dikmakertje was, wist ik wel maar zoveel calorien? Nee dat niet. Maarja, ik eet dat natuurlijk ook niet dagelijks. :unibrow:
Ik ben ook niet aan het SB en. Als ik dat zou doen, blijft er niets van me over. Ik moet alleen dat BUIKJE :crybaby: weg hebben!
@dia
Misschien zie je in Turkije nog een mooi namaak.
MK ik denk niet dat ik maandag het boek al heb,en het eerste probleem is al ik lust geen bloemkool,geen brocolli maar bietjes wel:nod:
@ MK116, ik vlieg vanaf AMS of bedoel je wat anders
@Roanna,heb je een berichtje teruggestuurd
@roanna
En laat je raden, als je gaat lijnen dan gaat het overal van af, maar niet van je buikje.
Heb toevallig gisteren ook het Sb boek gehaald
BINNENKORT:
Wordt Turkisch Teatime het slanke dennen Forum
:biggrin: :slywink:
@jill
Je mag ook een andere groente eten hoor!
@roanna
Een appelflap van 100 gr. is 400 Kcal.
O gelukkig,ik ben een rare met groentes en yoghurts(brrrrr)
@jill
Wie weet jill ![]()
Mijn man gat mee op dieeet,leuk he maar ik moet toch voor de kids anders koken ofniet?
Ik kreeg net een nieuwsbrief van Trosradar binnen dat Sonja Bakker aanstaande maandagavond in de uitzending komt.
Er staat: het SB dieet schijnt nogal een hype te zijn en er zou ook kritiek op zijn en daarom zit Sonja Bakker bij hun in de uitzending. Dus kijken dames.
Even voor de goede orde, ik heb er geen kritiek op, maar zo stond het in de nieuwsbrief die ik kreeg.
@ Jill: Ik heb je mail gehad.![]()
@roanna
Ik zal kijken, thanX
@jill
Ze kunnen hetzelfde eten, zij scheppen alleen meer op, krijgen een groter stuk vlees en wel een toetje na het eten. Toch?
Dat is gunstig! Gelukkig lusten mijn man en de jongens bijna alles.
Ik heb gisteren al een nieuwe keukenweegschaal gekocht.
OOO ik hoop dat het gaat lukken ik heb vorig jaar ook een dieet gedaan mijn man was er 6 kilo kwijt en ik 3 bij pffffffffffffffff.
Weet je is vaak zo als iemand ergens succes mee boekt dan komt er bijna altijd kritiek.
Is niet meer normaal he we zitten al weer bijna aan de 300 berichten.