Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

Dat is waar Jill. Maar er even naar kijken kan geen kwaad toch?

MK116; Poeh zeg, dat is dan best veel he? Hoeveel calorieen mag men per dag dan?

Nee natuurlijk niet ik hoop dat ik eraan denk om te kijken.

Ik ga nu eten.

Gebakken krieltjes
Spinazie a la creme
Kipfiletje
Bakje luchtige vanillevla als toetje.

Eet smakelijk allemaal zo.:wink: :wink:

Jammie…ik ga nog effe zondigen …gegrilde kip met frietjes!

Smakelijk Roanna!!!

@Mk, nog meer?? Ik zit al tegen die 2 ons aan te hikken… Maar ik ben ook zwaarder geworden door het te weinig eten. :delete:

x

Hallo allemaal

Is een eindje geleden, maar ben er eindelijk in geslaagd om nog eens binnen te springen. Krijg nou toch de klere, reisbureau belde vorige week om te zeggen dat onze vlucht naar Izmir geannuleerd is. Het is eerste moment was het van O nee. Maar ze zei vlug dat we via Bodrum vlogen. Transfer is een half uurke langer, maar dat geeft niet want we vertrekken ook 2 uur vroeger in België. Dus al bij al is het nog een goede zaak ook, want we zijn wat langer op turkse bodem.

Ook heb ik me deze week ingeschreven voor cursus turks, na lang zoeken heb ik eindelijk een school gevonden waar je het s avonds kunt volgen. Ben er ooit aan begonnen op zelfstudie maar dat is dus echt niet te doen. We gaan weer weten wat gedaan.
allemaal tot later eens
doei

Hier ben ik ook weer ! Doodop en kapot !
En bijlezen ? Zie ik ECHT NIET zitten ! Jullie babbelen gewoon té veel zonder mij :smoke: Ik zie het wel als ik niet mee ben …

@Dettje: waar volg je die cursus turks ? in Kortrijk ?

Heyyy Sev,Ocharme ga maar eerst een betje rusten!

@Jill: denk ook dat ik ff wat de zetel ga opzoeken maar dan lost dit het probleem niet op want dan kletsen jullie maar lekker door en ben ik WEERAL NIET mee ! :crybaby:

hmhm ok, ik ga ! Want mss komt askim straks online en zie ik er niet uit ! Ff weg voor een schoonheidsslaapje :wink: :smiley:

@sev. nee in Gent centrum voor Oosterse talen, www.orientaal.be , maar je kunt vanaf september het ook volgen in kortrijk sé. is wel goedkoper dan in Gent. Maar ik neem gent omdat je ook veel leert over Turkije.

@Alle SBérs: succes en goed hoor dat jullie zo afvallen. Gewoon volhouden!
@Jill: weet je al waar je naar toe gaat? Wel lekker idee om op korte termijn nog even weg te gaan.
@Dia en MK116: Gaat al aardig opschieten, en jammer Dia dat je niet van die fijne tijden hebt. Maar je gaat toch maar.
@Beps: laatste loodjes, nu echt aftellen!

@MK116: Wat mn schouders betreft, heel veel pech gehad. De 1ste keer is er een verkeerde diagnose gesteld en operatie gewoonweg mislukt. Na een jaar tobben ben ik op advies van fysiotherapeut en bedrijfarts terecht gekomen bij een orthopeed in belgie die de boel gerenoveerd heeft. Nog eens een jaar later was de andere kant aan de beurt en het probleem wat er nu zit komt omdat het bot na is blijven bloeden en dat is verhard, dus weer aangegroeid. Ook nu weer domme pech. Wat ons huis betreft en de kijkers van morgen, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken , Heb er een heel voorzichtig goed gevoel bij. Vind het sowieso positief dat ze nog een keer terugkomen. Afgelopen maandag kwam de vrouw alleen en neemt nu haar vriend mee. Had dit niet gedacht, dus wie weet. Vind het in ieder geval weer spannend.

@Toos we wiilen naar Alanya.

Je hebt wel alle pech gehad met die schouder,hopelijk kunnen ze het nu wel definitief goed doen.

@jill: hiet is wel heel erg rustig he, de meesten zullen allemaal wel aan het eten zijn

@toos
Wat een pech met je schouders, hopelijk is dit echt de laatste operatie!
Spannend hoor dat ze nu samen komen kijken, ik hoop dat je voorzichtig goede gevoel juist is.

@linda
Was het nu goedgekomen met je lenzen?

Het eten zit er weer in, prei, aardappelen, een stukje kip en een bakje komkommer. Vanavond mag ik niets :frowning: er staat STRENG in het boek.

Ik heb het in ieder geval al op. :nod:

Jill. Ik heb nog even hier en daar voor je zitten kijken. Heb je ook al de site van al Ar** bekeken? Bij hun heb ik geboekt voor dat reisje een weekje Gran Canaria in December. Ik zag dat ze ook best aardige prijzen hadden voor Turkije. O ja, en O*d? Heeft momenteel Turkijeweken, zeggen ze!

Linda1980: heb jij ook al de tickets opgehaald?

Nog even speciaal voor beppie:

:turkey:Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY:

Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya

Fransijn… 21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

ik ga in november of december weer naar Turkije :wink: