Hey meiden zit met mijn diner achter de pc eerst efffe eten en afwassen dan klets ik jullie bij inzake de tickets en mijn lenzen enz
@MK116
Als ik op een BMX van 24 wil komen moet ik nog 7 kilo. Dus dat moet gaan lukken. Trouwens…heb wel het geluk dat vooral mijn buikje dunner wordt
.
Mijn vriendin zou maandag al op het werk informeren hoe ver ze waren met het rooster indelen maar heb nog steeds niets van haar gehoord. Zal haar straks eens bellen of ze al iets weet. En dan moet er natuurlijk op stel en sprong geboekt worden en zal je net zien dat ze nu niet naar Turkije durft want daar had ze het zaterdag wel over. Houd mijn hart vast dus
!!
@Dia
Vliegen jullie nu weer met Inter? Wij hadden toen ook zo’n rotte tijden, vlogen pas om 21.40 en om 18.00 terug. Vond dat het grootste nadeel. Verder was Twente ideaal.
@Roanna
Las het een poos geleden al op internet dat er kritiek was op het dieet van SB. In dat artikel stond dat je volgens de schijf van 5 op sommige dagen bepaalde voedingsstoffen tekort zou komen. Dacht dat het voornamelijk over melkproducten ging. Maar wilde het toch proberen, weet gewoon dat ik een richtlijn nodig heb van wat en hoeveel ik mag eten. Moet zeggen dat ik me bij dit dieet erg goed voel. Heb eens ooit een ander dieet gehad en dat was heel eentonig terwijl SB juist erg afwisselend is.
@Dettje
Leuk dat je er weer bent!!
@Sev
Arme meid, komt gewoon door dat uurtje slaap dat je vanmorgen hebt moeten missen!!! Dat wordt wraak nemen zaterdag…![]()
@marion
Als je zo doorgaat dan haal je dat vast nog wel voordat jullie op vakantie gaan. Ik hoop wel voor je dat je vriendin nog durft en dat er nog iets leuks vrij is.
Ben trouwens wel benieuwd hoe dat intervieuw met SB zal gaan maandag. Hoop dat ik het niet vergeet, oh anders is het vast nog wel via internet te zien.
@linda
Eet smakelijk!
@Marion2: Precies! Als men zich goed voelt en heeft er baat bij, dan moet je het gewoon doen. Want kritiek zul je toch altijd houden, welke vorm van dieet ook maar.
Kijk, ik hoef er niet aan. Ben nog steeds 56 à 57 kilo bij een lengte van 1.58m, dus ik vind zelf dat ik goed op gewicht ben. Alleen dat buikje dan he? En ik zou zowiezo al niet teveel zuivel mogen hebben vanwege aanleg voor aderverkalking.
Maar als ik jullie verhalen hier zo lees, vind het knap van jullie en dat je je er ook zo fit bij voelt.
Wat wil je nog meer dan? Ik vind het wel wat, voor die mensen die het nodig hebben of graag willen afvallen.
daar ben ik dan weer. eten op en afwas klaar.
ben vanmorgen dus naar de opticien geweest. heb eerst mijn beklag gedaan over afgelopen dinsdag. de komende dagen staat er maar 1 persoon ivm vakantie en langdurige ziekte, vervanging zou er komen maar door baas niet geregeld. volgende week vrijdag kunnen ze pas weer oogmetingen verrichten daardoor. Maar dat is voor mij natuurlijk te laat, omdat ik dan al vertrek. het half jaar pakket wordt iig voor me besteld zodat ik iig weer lenzen heb en ook een paar reserve mee kan nemen op vakantie. na vakantie dan nog een keer langskomen voor controle, vloeistof voor vakantie cadeau gekregen. diegene die me hielp helpt me daar al jaren was eigenlijk ook wel zielig voor haar ze had de tranen in de ogen staan toen ze het vertelde. omdat zij maar twintig uur werkt was winkel t/m gister dicht had ook geen namen en telefoonnummers daar kon ze geen klanten afbellen heb haar maar de lenzen laten bestellen maar heb me zelf al voorgenomen om na dit half jaar sowieso naar een ander te gaan, heb dat daar niet verteld zit dan zelf te denken aan parl. kijken hoe het me daar zal bevallen.
vanmiddag dus de tickets opgehaald we vliegen dus volgende week vrijdag met transavia om 16.50 (op twente staat tijd en maatschappij hele seizoen vast). we landen in bodrum om 21.15 uur turkse tijd, vliegen rechtstreeks hebben op terug weg tussenlanding in rotterdam. we vliegen daar de 22e weer om 11.50 dacht ik (tickets liggen bij mijn ouders weet het dus niet exact) en landen hier weer rond 16.05.
@Linda1980: Welke opticien ga je dan?? Ik ga tegenwoordig dus naar SP*******rs!! Perfect vind ik zelf!!
@Dia: wat een tijden, begrijp best dat je het minder vind dus!! Maar idd je gaat!!!
@Toos: Wat een toestand met je schouders, hoop dat het allemaal goed komt. Ook met de kijkers/kopers!
@Marion: Hoop dat je vriendin niet blijft zeuren dus!!! Gewoon gaan!!
Ik weet het niet meer wat/wie/waar!!! Ben hier nu ff snel, puber heeft meegegeten, en zit ff lekker op de Game C*** Ff lekker afreageren, hebben ze soms nodig. Kan hij er weer ff tegen.
Hubbie komt straks thuis en dan heeft hij…VAKANTIE!!! JOEPPIE!!! 3 Weken samen, wat een luxe. En van die 3 zelfs 2 zonder puber…maar met ouders, wat is prettiger?? Jullie mogen het zeggen haha!!
Tot morgen denk ik!
@beppie: de opticien waar ik nu nog nr toe ga heeft maar 2 of 3 vestigingen hier in het oosten van het land. service was altijd goed. wordt alleen steeds minder
@linda
Gelukkig hebben jullie de tussenstop pas op de terugweg.
Als alles volgens schema gaat zijn jullie rond half 12 in het hotel. Kunnen jullie zo aanschuiven voor de middernachtsnack. ![]()
@mk116: he middernachtsnack?
@linda1980: klopt wat mk zegt, van 00.00 tot 1.00 is er een middernachtsnack. Dan hebben ze soep, stokbrood, wat salade en nagerechten.:slywink:
@linda1980:Enne voor jou en Miere schiet het ook al aardig op
@toos: ja echt wel volgende week vrijdag naar AD. Juppie!!! Mk116 had het over middernachtsnack, wat moet ik me daarbij voorstellen qua snacks en tijd
@ Linda1980:van middernacht tot 1.00 uur hebben ze soep, allerlei soorten stokbrood, wat salades en gebak en toetjes
@toos: wel lekker na de vlucht!
@Linda: zou beginnen met n cocktail:dope:
Ik hoop dat wij dat nog halen, maar ik vrees het ergste.
We landen (als er geen vertraging is) pas op 22.45 en dan moeten we nog naar het hotel.
Klinkt wel erg lekker!!!
@toos: zal ik ook zeker doen
@mk116: ga ervan uit dat je het niet haalt, mocht je toch wel op tijd zijn dan is het altijd meegenomen.
@MK: Als t allemaal vlot verloopt moet je het kunnen halen. De cocktails zeker want die kun je tot 2.00 uur krijgen
Ga zo maar eens slapen, morgen vroeg weer dag. Welterusten!!!
Puber naar huis, hubbie thuis, ik naar bed!!!
Tot morgen hihi