Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

@toos en beppie: weltrusten en tot morgen!!!

**Jij gaat naar bed? :stuck_out_tongue: Hubbie nog niet? **

**Nou, slaap lekker Bep en droom maar fijn over je aanstaande vakantie. **

**O ja Toos. Jij ook een goede nacht en succes morgen he! :thumbsup: :thumbsup: Dat het nu maar een keer mag lukken.:nod: **

slaap lekker allemaal

Goedenavond allemaal,
Heb echt mijn best gedaan met bijlezen, maar valt niet mee zeg! Ga maar weer ff een algemeen verhaaltje vertellen.
Gaat prima hier, heb een paar megadrukke weken achter de rug, maar nu is gelukkig alles weer een beetje in een normaal ritme. Mar en ik tellen de dagen af, nu nog maar 12. Schiet al lekker op dus. Helaas weten we nog niet hoe laat we vliegen naar Dalaman, hoop dat wel gauw te horen. We gaan er maar vanuit dat we 's avonds laat vliegen, dan kan t alleen maar meevallen.
Vanmiddag nog een bikini erbij gekocht. Sinds deze zomer draag ik weer een bikini ipv een badpak. Ik had er maar 1 en nu dus een 2e erbij. Was wel weer een dure, maar kreeg er toch 30% korting op, dut dat was mooi.
En ook ik ga turks leren. Heb me aangemeld bij de Volksuniversiteit in Leiden. 1 Avond in de week naar school en dan maar flink oefenen thuis. De 1e twee keer gaat mijn man, want dan ben ik op vakantie. Daarna ga ik en dan gaan we samen thuis oefenen. Heb er veel zin in en hoop echt dat t een beetje gaat lukken.
Beppie: hele goeie reis, geniet van alles en kom weer goed thuis ook!!
En degene die ook nog gaan natuurlijk hetzelfde gewenst…
Oh ja, Cyn, wat geweldig dat je ten huwelijk bent gevraagd! Romantisch hoor. Mijn man en ik gingen toendertijd gewoon trouwen omdat het huis klaar was en het was dan wel handig om getrouwd te zijn haha! Nooit een aanzoek gehad. Maar toch al 26 jaar gelukkig getrouwd hoor.
Iedereen alvast een heerlijk weekend toegewenst, t wordt nog mooi weer ook!!

doei, gr. Marjan

@mk116: met welke maatschappij vliegen jullie?

Jippie…ikheb geboekt vertek 19 september!!!

vergeet ik helemaal. Ik krijg mijn handtekening niet meer onder de stukjes. Weten jullie hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Ik heb het wel aangevinkt, maar toch wordt mijn handtekening niet geplaatst!Wat doe ik fout dan??

En Linda1980: Ook jij een hele goeie reis en veel plezier!

Slaapzacht allemaal !

Slaap Lekker Sev!!!

@linda
Wij vliegen met tr***avia.

@jill
Wat goed dat je hebt geboekt, waar ga je heen???

@marjogege
ga naar ww account
ga naar groepslidmaatschap
kies daar voor blogger
daarna staat wijzig handtekening links boven in het rijtje bij wijzig profiel
iets typen en daarna opslaan
succes!

@Jill: oh Jill, wat goed! Hoera :beef: Hoe, wie, wat, wanneer, vertel vertel.

@mk116: wij ook!

@linda
misschien wel hetzelfde vliegtuig

ik ga ook slapen, weltrusten allemaal en tot morgen. Morgenvroeg eerst op kraamvisite bij een oud-collega.

@mk116: ik zit niet in hetzelfde vliegtuig als jou, wij vertrekken de 15e al vanaf twente.

@linda
De vliegtuigen van martair hebben allemaal een naam, maar die van tra*via volgens mij niet.

Alanya 19 september vertrek vanaf eindhoven 12 dagen Hotel Gran Kaptan.
Ik heb net via internet geboekt en hoop dat ze snel bevestigen.

Slaap lekker linda!!!