niet tegelijk natuurlijk, maar misschien wel hetzelfde toestel
slaap lekker!
@jill…19 september…?! heerlijk:D:D dat zijn nog maar 12 daagjes:D
hmzz…de rest alweer vergeten:confused:
ben ook zo moe…weet niet waar het van komt…naja morgen kan ik een uurtje langer slapen…ga nu ook lkkr naar bed.
trusten allemaal…
kus kus
@mk116: Heenreis hebben wij HV987
@mk116: snap je wel hoor zou heel goed kunnen
Slaap lekker Mk!!!
Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY:
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris
Jill…19 september…Alanya
Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Bedankt Mk!!!
Ik krijg dat zelf niet gedaan maar nu sta ik ook in het lijstje,waaauw!:nod:
@jill
Wat heerlijk dat je hebt geboekt, hebben jullie weer iets om naar uit te kijken!
Je hebt toch nog iets met Logies/ontbijt kunnen vinden dus.
Nu maar hopen dat er snel een bevestiging komt.
Ik heb speciaal voor jou het lijstje weer opgezocht.
@jill
En meteen in van die mooi grote blauwe letters dusse je vertrekt al snel!!!
Ik ga nu slapen, tot morgen!
@ Jill: Jill, heel leuk zeg. Is mijn collega in Juni met haar familie geweest en kwam heel positief terug van Grand Kaptan. Of was jij er ook aleens eerder geweest?
Alleen ga ik nu steeds verder naar onder in het lijstje:crybaby: Nouja, het zij zo.
Weltrusten allemaal.
Slaap lekker MK enne bedankt he.![]()
he meiden (en enkele heer)
ik kan het echt echt niet meer bijhouden, solly!! leuk dat jullie zoveel kletsen, maar het lukt gewoon nie meer voor mij.
maaaaaaaaaarrr ik zag wel iets leuks!!
besmile en toos, we zijn allemaal tegelijk op t eiland!!
toos, ik heb je nummer nog, kunnen we misschien een keer meeten (met turkse droomprins als dat allemaal gaat zoals ik wil!!) dan kan ik ook AG eens een keertje van dichtbij zien!! neem ik gewoon een dolmusje naar T. en dan kunnen we misschien een drankje doen ofzo?? als je dat leuk lijkt!!
heb cyn ook voor het eerst ontmoet op straat in Gumbet, hahahaha, waarom niet???
anyway, over 2 weken ben ik hier weg!!! en dan kan het echte grote genieten voor mij beginnen. heb het hier nu wel gezellig en leuk en alles, maar wat waren de afgelopen 3 mnd zwaar zeg!! reisleidster zijn is ECHT geen vakantie, ben zo blij als ik ff niet meer met gasten hoef te zijn en mijn glimlach ´af´ mag doen, ppppfff…heb behoefte aan rust, ruimte en luxe (oh wat erg) ga lekker mijn reisleidster pesten in turkije, hahahaa, is mijn buur,meisje van mei, toen ik dus in gumbet woonde, hahahaha, its a small world after all.
X
O ja ik zie het Roanna,sorry he!
We zijn er al geweest dus weten hoe het er is,is een fijn hotel en even het tunneltje door en je bent op het strand.
We hebben geboft,we zijn nu voor die 12 dagen goedkoper uit dan voor 8 dagen.
Bloem je kunt ook aftellen nu,en dan eindelijk rust en luxe!!!
rust, rust!!
ik ga mn mobiele telefoon niet eens meenemen denk ik!!
word helemaal gek gebeld dezer dagen.
helaas de eerste 10 dagen low budget, italie en vooral venetie en rome zijn al duur genoeg, maar ik ga alleen maar mooie dingen kopen!! ben helemaal weg van die venitiaanse maskers!! ik wil ook naar zo´n opera en lekker slenteren en me heleaal dik en rond eten en drinken aan de cappucino en italiaanse ijs en pizza!!! whhhhaahhhaaa, heb ik een reden om in de winter te sporten, hihihi
maar heb mn vakantie van een 3,5 **** HP omgezet in een 4**** all incl. voor maar 90 euro meer…pppfff…ik dacht!! (oh, cyn en beppie, het is hetzelfde hotel als waar jullie in juni zaten!!)
ga lekker een dagje naar kos en hopelijk dus op prive tour naar pamukkale, (zoals beloofd door droomprins turk en toen ik er laatst naar vroeg, reageerde hij errug positef en gaf me (eindelijk) meteen zn nummer)
en die vriend van mij heeft natuurlijk die boot, dus ga denk ik een keertje of 3 mee op de boot!!
oh ik heb er ZO´N zin in, maar dat snapten jullie denk ik al wel!!
Je hebt die vakantie meer dan verdiend,je hebt keihard gewerkt dus wordt het tijd jezelf eens te verwennen.
Voor die 90euro meer zal je het verschil wel merken,zeker wat de kosten betreft.
Een goeie beslissing denk ik dat haal je er makkelijk uit.
Trouwens is wel eens leuk voor te doen Pamukalle en zeker als je iemand spaeciaals bij je hebt hahaha.
Wij zijn er eens in november geweestnhet regende maar het was heerlijk rustig we waren zowat de enigste daar.
Heerlijk hoor dat water!!!
zo is het!!
hoop alleen dat alles goed gaat, ben toch wel een klein beetje bang, maar daar wil ik niet aan denken, positief blijven!!!
ZEN!!
Je moet inderdaad wel een beetje op je hoede zijn,maar het heeft nu een paar maanden kunnen rusten en gelukkig heb je veel vrienden waar je op kan rekenen.
Ik denk ook dat je dit moet doen om het voor jezelf te kunnen afsluiten.
SLAAPWEL IEDEREEN! en SWEET DREAMS!!!