@Jill: GEBOEKT!!! Laat ff weten als je de bevestiging hebt!!!
@Bloemmie!!! Toppie!! Is…l is perfect. Ligging voor jou prima. Lekker turks eten dat gaat goed komen voor die extra euri´s!! Ff een extra excursietje verkopen en het is in de pocket haha
Ik heb een hoop gelezen ben bijna alles weer kwijt…zal de vakantie stress wel zijn(check de tijd en ik heb al mn 3de kop koffie!!) Nou hubbie ook vakantie, dus vanaf vandaag gaan de koffers de slaapkamer op en gaat het inpakken gebeuren. Moeders smste al dat de auto er al is, dus vanaf maandag lekker gaan en staan waar we willen!!
Nu even snel aan het werk met de stagiaire. Dan vlug de douche in en na de middag gezellig shoppen met mijn vriendin, en dan vanavond lekker eten, wordt SAS-sen dus. Volgend jaar gaan we er echt een feest van maken want dan zijn we 40 jaar vriendinnen
@Linda,ja heb ik gedaan maar dat zal wel effe duren eer ze dan reageren.
Veel plezier bij de kraamvisite,is trouwens een leuk woord kraamschudden hahaha.
Vandaag naar Ikea!!! heb er zin in. Ben lekker vroeg opgestaan vandaag, de slaapkamer een grote beurt gegeven en nu nog ff een uurtje verslagen maken voor school. Ben erg fanatiek de laatste dagen dus ik ben heel blij en tevreden met mezelf :biggrin: Zo kan ik heerlijk genieten van het weekend met allerlei verjaardagsfeestjes (waaronder die van vriendlief)
Hoop dat we morgenavond nog ff gaan stappen want ik heb ontzettend veel zin om los te gaan…
Jullie kletsen me te veel om te reageren maar ik denk aan jullie. Als ik van het weekend niet meer langskom wens ik jou BEPS ONWIJS VEEL PLEZIER!!!
Geniet van je vakantie, heb je verdient.
Wou dat ik ook naar turkije kon gaan, maar zit er helaas de komende tijd misschien zelfs jaar niet in…
Kan ik heerlijk van jullie verhalen genieten.
@mk…nee helaas niet gedroomd van de turksezon…:frown:
@jill…ik weet niet precies wat je bedoelt met gb, maar als het in nl is, moet je gewoon ff 0031 voor het nummer zetten.
@bloem…kan ik niet met je mee allemaal die leuke dingen gaan doen…?!
haha ik had me ook weer een gister.
ik moest even naar de stagecoordinator om iets te laten tekenen.
maar we hebben er 2.
en laast kwam ik een tegen en die begon me te vertellen dat er ieder jaar in oktober een bijeenkomst is voor alle stagiaires. en of ik het niks zou vinden om daar een toespraak te houden…?!
voor 200 man…
ik>>nou ja…hmm. daar moet ik over nadenken hoor.
zegt zij>>nou ik schrijf het iig eens op.
gister kom ik dus op het kantoor van die andere…>>ahh jij bent filiz van de toespraak…
uhh toespraak…?? ja we hebben besloten dat jij dat mag doen.
goeiegod, het zweet brak me uit, ik zag me daar al staan stotteren!!
ik vraag…wanneer is dat dan?
zegt ze…op 12 oktober.
WAT JAMMER NOU!! dan zit ik in turkije…helemaal niet meer aan ged8…SORRY HOOR.
gelukkig nam ze het goed op en gaat ze op zoek naar een ander…ben zo blij dat ik daar mooi onderuit ben gekomen!!
@Bloem… JALOERS!!! Haha shit, het lijkt wel alsof iedereen opeens naar mijn geliefde plaats toegaat… haha… Nou ja… Kreeg gisteravond een smsje van een vriendin van mijn moeder, dat ze hoopt dat we volgend jaar met ze allen een week naar Iskandil kunnen… Ik vind het prima!!! Meivakantie!!! :king: Dus dat gaat zo goed als zeker door!!! :biggrin:
Gisteren een heel turks smsje gehad van askim… snap er geen hout van dus ik ga maar eens opzoek naar de vertaling!!!
@filiz
Go B*** heeft een 0900 telefoonnr en blijkbaar werkt dan alleen in NL
Heerlijk dat je tijdens de toespraak in Turkije zit, hoeft je je ook niet in allerlei bochten te wringen om er onderuit te komen.