Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

'er zal een dag komen dat dit gemis ophoudt… maar wat er ook gebeurd…
ik zal altijd op je blijven wachten… ik zweer je, dat ik zal wachten…

Dit was mijn smsje…

x

@cyn
Woh dat is lief :wub: :wub:

Ahhhh wat issie weer lief, jouw askim…de mijne neemt me overmorgen mee op vakantie!!! Maar er komt een dag dat je zou willen dat de jouwe nog aan de andere kant van deze aardbol woont. Bij mij is het zo’n dag!!! SPANNING!!!
Hij blijft lief enzo, maar tjongejonge wat kannie dan dwars zijn, wat je ook zegt hij ziet het anders, vat het anders op enzo enzo enzo!! MANNEN!!!

Tot straks/vanavond/morgen nu eerst boodschappen/huis/koffer hahahaha

wat super lief cyn…!!

Ja schattig he!!!:wub:

@Beps, koffer inpakken… JIJ???:wink:

x

@Cyn: Nee, WIJ!!! Eerst het huis, de was boodschapjes ed. Dan vanavond de koffer. Net als toen, ik draag aan wat er nodig is, dan mn eigen dingen en de rest doet hubbie. Ik ben daar gewoon niet van. Nu moet ik meer helpen want we pakken en dragen het samen naar de inpakplek(meestal het bed) Daar vandaan gaat hubbie het in de koffers doen en ben ik weer weg!!

Nou ik ga de was weer doen
Tot straks

Waarom zijn mijn foto’s weg??

x

@cyn
Misschien vond iemand jouw askim zo lief en dacht die neem ik mee…

@bep
Wat grappig dat Hub de koffers pakt :slight_smile:
Bij ons zoekt manlief wel zelf uit wat hij mee wil nemen, maar voor de rest is de koffer mijn afdeling. Als ze vol zijn, dan zijn ze weer voor hem. Naar beneden brengen, in de auto, uit de auto, op het karretje, op de band enz enz Totdat ze in het hotel op het bed liggen.

@MK116: Zoals Cyn al deed voorkomen, ik zit buiten op een stoeltje en hubbie pakt de koffers in en uit!! Ik sleep aan wat erin moet, ook de algemene en mijn eigen spulletjes, hij pakt in…Nee hij is nog steeds niet in kopie verkrijgbaar :hihi:

@bep
een echte schat :wub: dus!

@Beps, ik heb toen zo gelachen in Gümbet… Jij zat daar lekker op een muurtje/stoel (weet ik niet meer) en hubbie was de koffer aan het inpakken haha:lol: Had je heel goed bekeken!!! Mijn hubbie kan later mooi borden afhalen, afwassen, afdrogen, drinken inschenken etc… haha, erg ben ik eigenlijk he!!!

Zal mijn (toekomstige)hubbie zo maar is ff bellen… Verveel me een ongeluk hier!! Heb mijn huiswerk voor de komende 3 weken ook al af!!

x

@beps…jij hebt een goede hubbie als ik het zo lees:D in ere houden hoor!!

@cyn…al gebeld?

toenet weer 2.5 uur met mijn askim gemsn’t:D

kusz

@Filiz; Ja, maar hij kon niet praten want hij was aan het werk… Hij belt me vanavond zegt hij!!! :disgust:

X

Nog 1,5 dag werken en dan VAKANTIEEEEEEEEEEEE!
Morgen is m’ n vriend ook vrij en gaan we nog even samen de stad in om nog wat dingetjes te halen. Zag laatst een erg mooie oogschaduw in goudkleur die vast supermooi moet zijn als je bruin bent.

Wat handig zeg zo’ n man die de koffers inpakt. Hmm zal het vriendlief ook 's voorleggen :lol:

Spreek jullie later!

X

SOOO ben ik effe weg kletsen jullie zomaar een paar pagina`s aan elkaar,gelukkig maar anders was het hier een dooie boel.
Bevestiging is binnen,reis betaald en nu maar aftellen,joepieeeeeeeeeeeee!:teeth:

Nou we zijn er bijna klaar voor. Morgen de laatste dingen. Sms naar Turkije gestuurd om te vragen of er nog dingen nodig zijn die we moeten meenemen.
Morgenochtend de broodjes enzo halen, want we vliegen a-la-carte, en das giga duur, ik eet wel een broodje gebakken ei(hahaha)

Ja meiden, handy hubbie die inpakt, maar…hij bepaald dus ook als ik teveel shirts, broeken enzo meeneem(nog steeds ruilen??)

Tot straks/morgen

@cyn…heb je iig iets om naar uit te kijken voor vanaaf;)

@dia…veel plezier in de stad morgen…!! lijkt me idd erg mooi goude oogschaduw als je bruim gekleurd bent:D

@jill…oke aftellen danmaar!! je staat al in het lijstje he?

XX

@Jill: TOPPERTJE!!! Nu lekker genieten van het vooruitzicht…ik zal je missen als ik thuis kom en jij nog in het mooie Alanya bent!!! Wij kome de 25 thuis, jij dus pas de 1ste ofzo? Geniet van de voopret nog 10 dagen!!!

ohh beps ik bedenk me net;)

mijn askim is ook goed in koffers inpakken!! hij heeft een keer voor me op de terug reis gedaan…hij kan alles supersnel opvouwen omdat ie in een klerenwinkel werkt…haha

;)nee thanks…dan ruil ik liever niet!

xx