@Beppie,bij jou is het wel ineens wel heel hard gegaan he,heerlijk dat Hubbie je koffer maakt,ideale man dus!
Jammer ik had wel liever met Transavia gegaan,ik heb een beetje schrik van Onurair.Maar bij G. B… zeiden ze dat Transavia vol zit.
DAG ALLEMAAL
Kan het bijna niet geloven nog 9 dagen werken, en zeggen dat ik binnen 2 weken deze tijd op het vliegtuig zit richting ZON.
Kreeg gisterenavond schitterend nieuws. K zal daar heel onverwachts mijn schotse vriendin terug zien. Is nu meer dan 2 jaar geleden dat ik haar gezien heb. Haar moeder trakteert haar onverwachts op een weekje Turkije, het kan gewoon niet meer stuk.
@Jill je moet geen schrik hebben, heb vorig jaar met Onurair gevlogen en de vlucht was tip top in orde. Proper vliegtuig en het personeel was gewoon de max.
Heb net even op teletekst gekeken of de vlucht die wij volgende week vrijdag hebben op tjd vertrokken. Vertrokken om 16.56 (gepland 16.50), netjes dus. Hoop dat we volgende week ook tijd vertrekken.
@beppie: handig hoor dat je hub je koffers inpakt.
ik pak mijn koffer hier thuis altijd in, mijn vader brengt m altijd naar beneden als ze me op komen halen om naar het vliegveld te gaan. Ik won in een duplexwoning, boven, die koffers is me echt te zwaar om naar beneden/boven te tillen.
@jill: wij vliegen volgende week met transavia, vorig jaar waren op een na alle vluchten nr turkije die vanaf twente vertrokken via onur air
ga wat relaxen, voor tv, tot strakske. kom zeker nog eens langs.
Meiden had een enorm verhaal getypt met reacties op iedereen. Ineens was het weg bij het versturen. Moet nu echt naar huis om boodschappen te doen. Ga het weekend naar Nijmegen, naar m’n familie.
Beppie, ik wil jou wel vast een heerlijke vakantie wensen!!!
Fijn weekend allemaal.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Jill: Wij vlogen vroeger vaker met Onur…heeft ons altijd keurig gebracht waar we moesten zijn, ja ach alles iets ouder, maar daarom betaalde je ook minder…tot verleden jaar. Zoals bekend ook mijn moeder in de rolstoel. En toen mocht Onur ineens niet meer in Nederland landen en werden we naar Brussel gebracht. Paniek alom, vooral omdat moeders en ik(de kinderen van mn zus niet totdat ineens er alom paniek was) vliegangst hebben!!! EN…geen vervolgvervoer vanaf Brussel geregeld.
Daar sta je dan dus, partij van 8 waarvan 2 kinderen, en 2 bejaarden invaliden…en zoek het uit!! Sinds dien alleen nog Nederlandse maatschappijen want dan is de regering verplicht te zorgen voor terugvervoer!!!
En dames, dat hubbie inpakt is ontstaan door het feit dat ik niets kon een flink aantal jaren, en daardoor doet hij het nog steeds…maar wel handy!!!
Fransijn
DANK JE WEL!!! Dikke kus!!!
Beppie…10 september…Kusadasi:TURKEY:
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris
Jill…19 september…Alanya
Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Goeie avond allemaal ! Nog 1 dag en het is weekend !
Jullie hebben me weer goed gepost vandaag ! Té veel om bij te lezen, ik zie jullie wel weer in het weekend want ik ben écht niet mee in het verhaal …
Groetjes xxx
Wat gek, cyn haar foto’s weg en mijn berichtje. Vreemd hoor.
Nou ja zal wel een storing zijn ofzo.
Maar goed ik feliciteerde iedereen dat we al zo ver zijn deel 8. Gaat hard he.
En ik zit nu thuis in de ziektewet.
Kreeg een zware kar over mijn voet heen nu is tie zwaar gekneusd.
Verder mijn ouders zitten in het AD en menno van het programma sixp**k en bb’s in the b*sh.
Lachen he.
Ben een beetje jaloers op hun dat zij daarzitten. Lekker hoor.
Groetjes jac
@jac…wat ontzettend vervelend van je voet…beterschap ermee!! (K)
@fransijn…een fijn weekend bij je familie gewenst…!!
verveel verveel
XX
@Jill: Nogmaals tè gek voor je, dat je boeking nu officiel is. Lekker hoor! En ach ja met OnurAir! Als je maar weg komt.
Ik denk ook, dat als je echt zo op het laatste moment boekt, niet zoveel meer te kiezen hebt.
Onze beide reizen naar Turkije zouden ook met Onur zijn gegaan, ware het het niet, dat het gratis omgeboekt werd door de reisorganistie. 1e Keer Martinair en de 2e keer met Transavia, waar ik toen na die berichten, wel blij mee was.
Maar Jill… jij GAAT en dat is het belangrijkste. :nod: ![]()
Alle anderen een fijne avond nog en Bep, veel plezier met koffers inpakken hoor! ![]()
@jac: van harte beterschap!!!
@Jac: Beterschap. Vervelend hoor, je voet, je kan meteen niets meer(zo slecht uit de voeten :hihi:)
aanwezigen ?
@Jac: wat vervelend van je voet zeg. Kan het me voorstellen dat je een beetje jaloers bent dat je ouders nu in AD zitten. Is je broer inmiddels ook in AD of nog steeds in La Blanche?
@Jac: gewoon OOK gaan en bijstand vragen, er zijn heus vele mensen die mee willen naar Turkije ! IK dus ![]()