@Jac
Wat vervelend van je voet, ook erg pijnlijk! Doe het maar rustig aan en hopelijk knap je snel weer op!
Net terug uit Uden, winkelen was erg gezellig!! Mijn vriendin zit weer mooi in de kleren, ze is helemaal klaar voor de kermis volgend weekend. Heb mezelf heel goed gedragen deze keer, alleen een zonnebril gekocht want de andere was kapot. O ja, en op de uitverkoop een paar limegroene all stars gympen. Alvast rond gekeken naar een mooie spijkerbroek en -rok maar wil ze liever nog een maat kleiner dus wacht met kopen tot net voor de vakantie.
afgelopen zondag een spijkerbroek aangepast va het model wat ik altijd draag, vorig jar rond deze tijd van dat model nog maat 44 en kreeg zondag al maat 38 dicht maar wacht toch nog even met kopen voor je het weet is ie weer te groot
Heb ik weer…neem altijd diaree-remmer mee voor anderen, het pakje zit “ergens” in de koffer, en wat heb ik al sinds vanmorgen…JUIST!!!
Ben nu al 2 uur weer wakker, kramp en elke 10 minuten rennen!! Zojuist mn werktas omgekeerd, gelukkig!!! Nu dus wachten tot het werk hihihihihi
Maar…we zijn er zo goed als klaar voor, dus ik blijf vrolijk!!!
Tot straks/morgen haha(heb zoo weinig geslapen dat ik nog geen nacht gehad heb)
Zo, volgens dit lijstje ga ik morgen dus naar KUSADASI, en DAT KLOPT HAHAHAHAHAHAHAAH
Straks de laatste dingetjes(broodjes, spul voor in mn haar mn eigen tas enz) en de benedenverdieping. Dan morgenochtend de kattenbakken, de laatste was en nadat we uit de kerk zijn…YEAHHHHHH
@Linda, dat gaat lekker!!! Ik kan ook al 2 maten kleiner aan
Zo weer naar mijn werk… Maar aangezien ik nu thuis even alleen zit, dacht ik, ik kan wel even online gaan.
Gisteravond Yasar gesproken, wel maar heel kort… moest huilen… :crybaby: Waarop ook hij begon te snikken… Lekker stel zijn wij he! Hij moest het kort houden omdat hij nog aan het werk was… Maar was wel weer even vertrouwd!!
Hallo meisjes,
Nou Beppie, ik leef met je mee hoor! Valt allemaal niet mee als je op vakantie gaat hé? Al dat gedoe vooraf, huis schoonmaken, kofferpakken, diarree krijgen, slecht slapen…heel herkenbaar allemaal! Maar je narigheid is vast over zodra je voet naar Schiphol zet. Zit je een beetje te plagen hoor, ik hoop dat je het nog ff goed volhoud tot morgen en wens je alvast een HELE GOEIE REIS en ontzettend veel plezier in Kusadasi!!
Diamond en MK116: Voor jullie ook alvast de allerbeste vakantiewensen! Gaan jullie maar gauw weg want dan staan Miere en ik tenminste bovenaan in het lijstje…YES!!!
En Dia, wat denk je: ging ik gisteren met mijn dochter op mkledingjacht voor haar, heb ik ook de perfecte spijkerbroek gevonden! en gekocht natuurlijk. Ik dacht, laat ik ook maar ff kijken voor mezelf, je weet t maar nooit, en ja hoor! T was in een winkel L*** S***, waar mijn kinderen al jaren kleren kopen. Maar ze hadden daar nooit mijn maat. Omdat ik de laatste 2 jaar toch wel afgevallen ben, kon ik daar nu wel in een spijkerbroek. Een hele hippe die gewoon perfect zit! Ben er zo blij mee. En mijn dochter had ook nog kleding gevonden daar, dus de dames waren weer helemaal blij. Bovendien heb ik eergisteren ook nog een bikini erbij gekocht. Mijn week kan niet meer stuk haha. Ben er bijna klaar voor om op vakantie te gaan.
Iedereen een heel lekker en zonnig weekend toegewenst!
Het zonnetje schijnt lekker hier in Belgie,daar wordt ik nu vrolijk van!!!
@Marion,je man heeft je eigenlijk al de pap in de mond gegeven je moet toch maar gan winkelen.Weet je soms is het gewoon lekker om jezelf te verwennen toch?
@Beppie,gelukkig voel je je al wat beter,je zal wel helemaal opgenknapt zijn morgen.Enne niet te hard werken meer he,je bent doodmoe als je vertrekt.
@Marjogge,zie je als je eigenlijk niet echt zoekende bent voor iets loop je er gewoon tegenaan,toppie!!!
Heb vanmorgen effe gespiekt op de weegschaal kon echt niet wachten tot maandag. Als de getallen die ik vanmorgen gezien maandagmorgen nog zo zijn, word ik helemaal gek van blijdschap dan he.
Nou meiden, het lijkt onder controle te zijn!! Nog niets gezien tot nu toe:hihi:
De was is onder controle(nog 2, zijn de bedden ook weer klaar, en ligt er bijna niets meer!) de boodschappen onder controle(alles voor zover ik weet inhuis) wij onder controle(de koffers klaar, geen spanning, de laatste dingen) dus
ALLES ONDER CONTROLE
Linda: kan het maandag niet meer zien, maar ik vind jullie giga knap
Cyn: Jullie komen er wel door, samen!!!
Marjan: Niet zo ongeduldig ja!!! Eerst mogen Dia/Linda?MK116 genieten van het bovenaan staan!!!
@ beppie: hopelijk heb je er minder last van. enne wil het bijna niet zeggen maar uuhhhhhh:
FIJNE VAKANTIE!!!
EN GENIET MAAR LEKKER ERVAN!!!
@ linda wow weet niet wat de getallen zijn maar maat 44 vorig jaar en nu 38 nou dat zegt heel wat. En dat allemaal met SB??
Iedereen een fijne dag toegewenst het zonnetje schijnt hier ook al.
Ik ga weer met pootje hoog liggen en ja dat vertroetelen gaat moeizaam, omdat ik helemaal alleen ben.
iedereen is op vakantie in turkije en of nederland. En de rest is aan het werk.
Maar mijn buurvrouw heeft eventjes een diepvries pizza meegenomen zodat ik wel wat te eten heb.
Want eten koken is ook een aanfluiting gisteren, het was wel lekker hoor.
Maar ik kan niet lang op het pootje staan en hinkelend eten koken gaat toch niet.
Was al moe en moest toen nog eens eten.
Ach ja hopelijk is het gauw weer over. Moet wel met de arboteam praten van het werk hoe het eigenlijk precies gebeurd is.
Nou ook weer lekker dan.
@jill: in de 4 weken heb ik me er wel netjes aangehouden, eigenlijk niet gezondigd, had vorige week zaterdag wel een feestje waar een klein buffet was. Maar een keer klein beetje opgeschept, zeker de helft was meloen. Morgen heb ik barbecue, doe wel mee maar ga geen saujes etc, gebruiken.
@jac: vorig jaar rond deze tijd woog ik 87.0, toen ik met SB begon 77.7, dit door zelf goed op mijn eten te letten en door een nare gebeurtenis, alles onder 77.7 wel met SB, maar die getallen verklap ik maandag weer na mijn weeg moment