Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

Ook goedemorgen allemaal.
**
*@ Bep: Bep mooi zo, dat je alles zo onder controle hebt. Mocht ik je niet meer zien hier, dat wens ik jou en je hubbie een hele goed reis en een te gekke vakantie daar in Kusadasi. Heel veel plezier en geniet er weer van samen met je familie. :thumbsup: :thumbsup: *
**
*Jeetje meisjes, wat goed van julie allemaal met die afvalrace door S.B. Heel knap van jullie. :thumbsup: *
**
*@ Jac: Ook namens mij nauurlijk van harte beterschap met je voet. Zo te lezen is het dus wel erg behelpen. Ben je zelf werkzaam in de verzorging, moet je je eigen ook nog verzorgen, wat een beetje moeilijk gaat, zo te lezen. Sterkte ermee! :nod: *
**
Ik ga zo ook weer ff naar de stad. Ik zie ook wel waar ik tegen aanloop. Moet ook nodig broeken hebben, dus maar WEER ff kijken hier en daar.
**
*Alle anderen, wat een jullie ook gaan doen, een hele fijne zonnige dag gewenst als ook een prettig weekend. :slight_smile: *

@ Cynhia: Jij werkse hoor!

Ik hoop dat je het een beetje druk krijgt, is de dag ook weer wat sneller voorbij en heb je ook weekend. :wink:

*Hallo allemaal, *
HĆ© Bep, ik heb gehoord dat morgen alle vluchten naar Izmir gecancelled zijn!!!
(Gnif, gnif, gnif)
Nee hoor, geintje veel plezier,
De rest ik kom later nog wel terug, doehoei

@ beppie, heel, heel heel erg veel plezier, heb het vage vermoeden dat dat zeker gaat lukken, maar tis ook zo wat om je geen fijne reis te wensen, dus bij deze: een hele fijne reis!!! spreek je als we terug zijn

@ jac, beterschap met je voet, wat een ellende zeg.

@ de rest: wat staan er veel mensen in het lijstje!! en allemaal tegelijk, joepie, we gaan bijna!!!

oh, hoor net van de reisorganisatie dat alles accoord is!! ik ga lekker 4**** all inclusieve zitten voor 2 weken, nu hopen en duimen op n beetje gunstige vluchttijden, maar dat hoor ik pas een week van te voren…!!!

Ik heb een spijkerbroek!!! Joehoe ben dr super blij mee. Het is uiteindelijk een broek van Only geworden en hij zit lekker en staat best goed!
Verder nog een leuk truitje gekocht en een oogschaduwsetje en nagellak. Ben dus wel zo’n beetje klaar voor vertrek.

Vanavond waarschijnlijk naar de bios, we willen die film van Miami Vice nog gaan zien (met Colin Farrell mmm :wub: ). Allemaal een fijn weekend en tot snel.

Dikke kus, Dia

@Bloem… Super wijffie!! Weet zeker dat je het daar lekker gaat hebben!!!

@Dia, super!!

Ben met mijn collega echt van alles aan het doen, behalve werken!! Ze heeft een huisje gekocht, en zijn allemaal spullen aan het uitzoeken haha

x

@Jac: Beterschap met je voet.
@Beppie: Wens je een hele fijne vakantie en geniet ervan!
@Jill: Geweldig dat je nog een weekje weg gaat, het is je van harte gegunt
@Dia: Gefeliciteerd met je nieuwe spijkerbroek, was een zware bevalling.
@Bloem: Ben blij voor je! Enne we spreken af in turgutreis hoor, lijkt me leuk om je in levende lijfe te zien en te horen hoe het met je prins is.

Meiden? Mag ik een ijsje halen???

x

Goeiemiddag Dames !

@Dia: leuk dat je toch nog een broek gevonden hebt ! Succes in de bios ! Amuseer je maar eens goed !

@Cyn: tuurlijk, op een ijsje zal het wel niet komen :wink:

@Beps: je bent toch nog niet weg hƩ ??? Anders: een fijne reis !!! doe de groetjes daar in turkije van me en zeg dat ik achterkom (hopelijk) Ik zal je missen de vroege ochtenden !

@Jac: gaat het al wat beter met je voet ?

@Jill en Marion: alles goed met jullie ?

Nou, mijn weekend is begonnen, ik had begin deze week in de C***t een mengeling van snoepjes meegebracht, hƩƩl weinig maar gewoon voor het weekend voor de smaak ! Had ik er een plat chocolaatje van Ce D’*r meegebracht omdat dit mn lievelings zijn en mn dietiste me zei dat ik om de twee weken eens mocht vettiger eten voor mn darmen in gang te houden;). Kwam ik doodop van mn werk thuis, ging ik met volle overtuiging naar de ā€˜snoepkast’, was het plastic zakje vol met MIJN chocolaatjes verdwenen ! reden: mn pa heeft ze gewoon allemaal uit vraatzucht naar binnen gespeeld ! Die eet het dan nog niet met smaak maar gewoon om te vreten !!! kijk eh , ik krijg iets van mn pa als hij alwƩƩr MIJN lievelingsdingen opeet gewoon om te eten en dan nog niet eens voor de smaak… Kan hem allemaal niet schelen achter dat de vent gewoon eet. :mad: Ik ben zo boos op hem !
Mn mama is thuisgekomen en vroeg of mn chocolaatje me had gesmaakt omdat ze wist dat het voor na het werk was in het weekend, is ze me gewoon een doosje pralines gaan halen hier om de hoek waar ze ze zelf maken en mn vriend ze ook zoooo graag eet ! Vond ik echt zo lief, en lekker zijn ze hoor !

**Jij wel Cynthia. Zelfs wel een met slagroom. :tongue: **

Nou, ik heb ook 2 spijkerbroeken gescoord en nog wel gewoon op de markt bij de Turk. Een normale, wat al moeilijk is voor mijn lengte, maar toch geslaagd en een knickerbockermodel, voor op mijn nog nieuw te kopen laarzen. Doe het eerst nog wel even mijn oude laarzen, die ik ook ook dit jaar nog in de opruiming had gekocht.

**Goed Dia, dat je dan ook eindelijk geslaagd bent. :thumbsup: **

Ik krijg zo mijn kleinkinderen op bezoek, dus spreek jullie laters nog wel weer.

o ja, en vanavond ga ik lekker frietjes gaan halen van de frituur ! :king:

MMMMMMMMMMMM ook lekker.

Ik heb toch maar een ijsje gehaald :D:D

Erg lekker!!! Vanavond pistolet ham/kaas…

x

ramp o ramp, het is hier kermis in ons dorp en dan is het op zondagavond altijd de gewoonte dat we oliebollen gaan halen ! hihihihi ik moet mn dieet toch serieus nemen hƩ ?

Ik eet de hele week al ongezond, en val nog steeds af!! Dus ben blij… Vanaf maandag ga ik weer serieus lijnen!!

x

Heeeeey meiden,

Sorry, heb momenteel niet erg veel tijd, ben nogal druk met school, oppassen, werk zoeken en mijn halfzus helpen bij de naschoolse kinderopvang… Druk druk druk. Ik heb even zo bijgelezen, jullie zitten niet stil. Ik wou graag Beppie een HELE FIJNE VAKANTIE WENSEN!!!

Heeeeey meiden,

Sorry, heb momenteel niet erg veel tijd, ben nogal druk met school, oppassen, werk zoeken en mijn halfzus helpen bij de naschoolse kinderopvang… Druk druk druk. Ik heb even zo bijgelezen, jullie zitten niet stil. Ik wou graag Beppie een HELE FIJNE VAKANTIE WENSEN!!! Je hebt het verdient meid, geniet ervan! Kom tot rust. Eindelijk ga je dan, je bent er nu waarschijnlijk helemaal klaar voor. Heeeeeel veel plezier, samen met je hubbie. Geniet van elkaar, geniet van Turkije!
Groetjes, en veel liefs!

Oeps, twee keer gepost… Sorry, drukte iets verkeerds en weet niet hoe je het weghaalt!

zoo meiden…ff snel een berichtje van mij…
zo druk hier…alles voor bereiden voor het feest. kan geen toastjes, blokjes kaar gehaktballetjes e.d meer zien.

dadelijk nog snel douche,helaas geen tijd om op iedereen te reageren.
maar beps…jou kan ik natuurlijk niet vergeten…!!

ik wens je…
heel erg veel plezier in turkije…geniet ervan!!

kus kus