@filiz: ik wens jou heel veel plezier vanavond, succes nog met de laatste voorbereidingen
iedreen een fijne avond.
Beppie een hele fijne vakantie in kusadasi
@besmile: jij ook een fijne avond
@linda
Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt, we horen maandag wel wat de nw stand is.
@dia
Gefeliciteerd met je nw spijkerbroek!!!
Iedereen een hele fijne avond.
Ik ben vanavond thuis, we hebben geen oppas. Het is kermis in het dorp waar manlief vandaan komt. Maandag gaan we samen.
Straks maar even onder de zonnebank en lekker op tijd naar bed.
@Beps: FIJNE VAKANTIE !!! Denk je ook eens aan mij als je in kusadasi bent ? :crybaby:
:beef:
Hoi allemaal,
Zo eindelijk ff tijd.
Met mij alles goed, ik heb eindelijk VAKANTIE!!!![]()
Dat betekent voor eerst niet meer naar het werk maandag, errug lekker, en dan volgende week lekker naar Marmaris, joepieee
Vandaag nog een wit zomerjackje gescoord in de uitverkoop, voor slechts 18,50, geen geld, staat hartstikke leuk!
*Dia en Marion(goed onthouden?) en Marjan, gefeleciteerd met DE spijjkerbroek! Ik wacht nog maar ff.
*Bep, gaat helemaal goedkomen in Kusadasi, HEEL VEEL PLEZIER, samen met Hubbie
*Sev, oliebollen zijn toch ook een beetje “vettig”??? Mag best voor een keer.:evil:
** Cyn, lekker genoten van je ijsje?*
*Filiz, Veel plezier met je Feestje!!
**
Verder iedereen die ik vergeten ben, heel fijn weekend!!!
*Tot Later *
@MK116
Brengen we dus de avond een heel eind hetzelfde door. De mannen op de kermis en de dames onder de zonnehemel. Gaan zo meteen nog wel met zijn allen naar het feest bij de buren!
@Filiz
Veel plezier vanavond!!
@Dia
He he eindelijk…daar is ie dan…de nieuwe spijkerbroek!!
@Sev
Je vader scoort wel bonuspunten bij je…niet dus…dik in de min!! Eerst verstoort hij je nachtrust en dan vreet hij je chocolaatjes op waar je je zo op verheugt hebt. Heeft dus het weekend heel wat goed te maken. Laat hem morgenvroeg maar eens beginnen met ontbijt op bed!!!
@Beppie
MORGEN IS HET ZOVER, EINDELIJK NAAR KUSADASI
!!!
HEEL VEEL PLEZIER
!!!
**GENIET VAN HUB, **
**EN JE OUDERS, **
VAN AL HET MOOIS WAT TURKIJE TE BIEDEN HEEFT
Zullen je missen hier!!
Beps een héél fijne vakantie in Kusa! Dikke kus, Dia
Bep, ik weet niet of ik nog online kom, maar bij deze wil ik je een hele prettige vakantie toewensen in Kusadasi. Geniet volop van alles. Heel veel plezier daar met hub en je ouders!!! ![]()
PS ![]()
Ik hoop dat jullie schitterend weer hebben, want dan hebben wij het ook ![]()
GOED TE MAKEN ? Hij mag het dubbel goed maken ! Wat zijn we net te weten gekomen mn moeder en ik ? : Hij heeft vanmiddag de struiken gesnoeid en in de kabel gesnoeid, kortsluiting en alle apparaten die op dat net zijn aangesloten werken niet meer, het gaat dus om: droogkast, microgolfoven, tv, wekkerradio, alle spots in huis, haardroger, computer van mn vader (gelukkig is er niets kapot uit mn kamer en werkt het internet voorlopig toch nog !) ALLES STUK !!! Nou ja, die vent heeft het echt weer helemaal kunnen doen hoor ! En hij heeft in 5 jaar niet meer zelf de struiken gesnoeid, doet hij het, zorgt hij voor nog méér miserie ! Echt, ik ben echt RAZEND ! en ik niet alleen hier !
Nou, mn vader kan het momenteel niet oplossen, zal de elektricien worden ! Van het prijskaartje nog niet gesproken, net nu we wilden langer dan 2 weken op reis gaan mams en ik ! Maar we hebben net afgesproken dat paps desnoods NIET meegaat ! Maar wij gààn ! Is onze schuld niet ! Moest hij maar niet zo lomp zijn !
Beppie bij deze wil ik je samen met je hub en je ouders een hele fijne vakantie toewensen met heel erg mooi weer!!! Stuur je vanaf vrijdag het mooie weer door naar Turgutreis!!!
Sorry heb de lettergrootte beetje verkeerd ingeschat, kan het niet meer aanpassen. Hihi
nou linda, tis duidelijk hoor, dat kan beppie zelfs nog vanuit kusadasi lezen, hihii
@Sev
Het is me wat met die vader van jou! Beter voor jullie om een tuinman aan te schaffen. Als hij de grasmaaier vast houdt maait hij je zonnebloemen eraf en nu snoeit hij door de kabel heen. Denk dat hij het flink te verduren gaat krijgen dit weekend.
BEPPIE HOPELIJK LEES JE DIT NOG EVEN VOOR JE VERTREK
LIEVE BEPPIE IK WENS JOU EN HUBBIE EEN SUPER VAKANTIE!!!
GENIET VAN DE ZON EN VAN ELKAAR!!!
Denk a.u.b niet dat ik je vergeten ben maar ben net wakker na een spuit van de dokter.
Lieverds, zit hier gewoon een beetje mutserig te janken om die lieven wensen van jullie!!! Jullie zijn de beste!!!
Vanmiddag rond 13.30 gaan we thuis weg. Heeeel vroeg, maar we willen in alle rust gaan, en die rust is een beetje ver te zoeken tegenwoordig!
Op wat kleine dingen na zijn we er klaar voor, ga zo die kleine dingen nog doen. We wilden die dingen gisteravond nog doen, maar de puber met vriendin belde of ze konden Stoom afblazen, het was er weer eens fout gegaan. Kom maar op!!! Mensen zijn bij ons VEEL BELANGRIJKER dan dingen, en troep ligt er ook nog als we terugkomen :hihi:
@Sev: Mannen!! Als ze niet weten wat dan moeten ze er niet aankomen!!! Ik zal zeker ook aan jou denken, en als ik door de straatjes loop de stenen vertellen dat je nog komt!!!
@Dia: Jij ook heeeeel veeeeel plezier in Turgutreis!!! Ik lees de verhalen als ik terug ben oke
@Mierre en Marjan: Jullie ook heeeeeeel veeeeeel plezier geniet van jullie mooie Marmaris…
@Mk116-Linda Turgutreis en AD are the best(na Kusadasi dan he haha)
@Bloemmie: Vast welkom terug in ons koude land, en heeeeeel veeel plezier en geluk als je weer THUIS bent kuskus!
@Jill: Ik dacht niet dat je me vergeten was lieverd! Maar ik vind het dubbel lief dat je dan nog aan me denkt. Een spuit van de dokter, is het zo erg momenteel? Lieverd doe rustig aan, jij moet ook giga gaan genieten in Alanya en als jij terug bent dan ben ik er al en ga AL je verhalen horen
Ohhhh ik ben er tig vergeten, lieverd ik houd van jullie allemaal, maar ik weet het niet meerrrr
Tot gauw, zal wss niet meer langs komen dus tot de 25ste
KUS KUS
@Beps: aaaaaaaaah beps wat zal het stil worden zonder jou ! Ik zou echt héél erg graag met je meegaan, maar af en toe eens bellen met mn askim doet ook al wonderen ! Ik hoop dat je een prachttijd tegemoet gaat ! Amuseer je !
Beppie…VANDAAG…Kusadasi:TURKEY:
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris
Jill…19 september…Alanya
Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Voor straks een goede reis …have fun!!!
Jééééééééééééétje wat zal het hier enorm stil worden, volgens mij zal ik een van de enige hier op het forum zijn ! :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: Jullie vertrekken gewoon allemaal tegelijk ! Alle vaste teatime leden !:crybaby:
@sev
Niet huilen hoor, wij zijn er nog een week en voor je het weet zijn we allemaal weer terug. Je vader is idd wel een beetje onhandig hè. Had hij nog zijn excuses aangeboden voor het opeten van jouw chocolade?
@jill
Had de dokter je helemaal plat gespoten, heb je nu eindelijk een nacht wel kunnen slapen?
@bep
Ben het ff kwijt, hoe laat vliegen jullie?