@linda en @dia
Om 13.30 uur is @bep vertrokken en kan het lijstje weer tevoorschijn komen en dan staan jullie bovenaan!
@mk116: volgens mij vliegt beppie om 18.15
waarom sta ik nog niet op het lijstje?
eind november (als het lukt met school) ga ik naar Turkije
Goedemorgen iedereen!!!
Ik ben superblij dat beppie de berichten nog gelezen heeft.
@Linda en Dia jullie kunnen gaan aftellen,super he!
@Sev,die vader van jou is er aan met gebruiksaanwijzing he,sorry he maar ik moet er wel een beetje om lachen wat hij allemaal uithaalt.
Ja sorry he ben nog een beetje dizzy,door het vocht op en tussen de ruggewervels had ik gisteren zoveel pijn dat ik toch maar de doketer gebeld heb.
Die kan er ook niets aan doen maar gaf me een spuit om alle spieren te ontspannen en iets om een paar uur eens door te slapen,en het heeft gewerkt.
De pijn is er nog maar heb het gevoel dat ik het nu een beetje beter aankan door eens goed te slapen.
Fijne zondag iedereen!
@jill: sterkte
@Jill
Goed van je dat je de dokter hebt gebeld. Die spuiten zijn dan wel minder maar een keer wat langer slapen doet wonderen. Je bent wat beter uitgerust en dan kan je het allemaal wat beter aan. Hou je taai meissie!!!
@Meiden allemaal: We vliegen om 18.25, gaan om 13.30 hier weg, dussssss
TOT OVER 15 DAGEN!!!
Iedereen die tussentijds gaat: VEEL PLEZIER
@Jill: Sterkte meis, je komt er wel Dikke knuf!!
Doeidoei
ik ga je missen Beppie!!!
Dikke knuffel en veel plezier groetjes aan je ouders!!!en natuurlijk aan die superman van je Hubbie!!!
@Cyn: juist ! joehoeeeeee ! kunnen we dan mss toch nog ons deel 9 op ons eigen bereiken hé ? Dat de rest eens goed zal afzien met bijlezen, jaja, moeten ze dan maar weten ! Zonder ons naar turkije te gaan ! :drugged:
We moeten elkaar gewoon troosten!!!
dag luitjes,
ben ook weer in het Hollandse
heb het alleen meteen ontzettend druk gekregen met de studie :(…
vakantie was super. Dalyan was echt heel erg mooi. We hebben een hele leuke tijd gehad en heel weinig gedaan
t was erg leuk.
groetsels
@Nur
WELKOM THUIS!!!
Jammer dat je niet even rustig kan nagenieten van je mooie tijd in Turkije en er meteen weer hard tegenaan moet met je studie.
Hoi allemaal, gossie, het lijkt wel Turkije hier, zulk mooi weer. Lekker hoor, je zal maar vakantie hebben :biggrin::biggrin::biggrin:
Maar Sev, niet verdrietig zijn, Marjan en ik gaan “pas” over 9 dagen, dus we kletsen nog wel mee, hoor.
En wie weet, melden we ons ook nog wel even vanuit het internetcafé in Marmaris. (gnif, gnif)
**
@ Jill, sterkte met alles, meis, heb veel bewondering voor je. Heel egoistisch: ik zou niet graag in jouw schoenen staan!
**
@Nur, welkom thuis, wij waren in mei een dagje met een excursie in Dalyan, wat ik zag vanaf het water zag er erg gezellig en gemoedelijk uit.
**
@ SB Nieuws: Nu 9 kilo kwijt!!! (sorry, ik hou me niet aan het 1 x in de week wegen, heb ik geen geduld voor) Nog 1 kilo, en dan ben ik, voor het eerst sinds jaren onder de magische 100 grens!!!
Dus gewoon lekker door gaan, vrij of niet. Alleen in Turkije zal ik wel wat soepeler zijn voor mezelf.
**
Nou meiden fijne zondag, en allemaal naar Beps zwaaien als ze overvliegt om half zeven!!
@nur…welkom thuis…!! lkkr zo een niks doe vakantie…!!
@sev&cyn…zeker 15 dageb voor aan deel 9 te komen…;)moet lukken. ik help iig mee!!
@mar…wat goed 9 kilo!! knap hoor…!!![]()
gister was echt gezellig, heb me rot gelopen, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk!!
net terug van het voetballen…weer verloren, er is momenteel niet zo een gezellige sfeer in het team…maja,zal wel weer goed komen;)
ik wens iedereen een fijne zondag, er is feest in het dorp. miss ga ik daar nog ff naar toe…
dikke kusz
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris
Jill…19 september…Alanya
Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Beps is bijna weg dus heb het lijstje maar vast ff aangepast :lol:
He Diamond: Wat doe dat zeer aan mijn ogen, jullie zo bovenaan!:crybaby: :lol:
Lekker hoor!
Zou Bep ook over de Veluwe vliegen? Ik geloof het wel he? Ik ga zo lekker buiten zitten en zwaai naar alles wat hier over komt. :unibrow:
Fijne avond allemaal nog… Hoeveel pagina’s nog? ![]()
@Roanna: heb ook 's zo om vrienden van ons moeten lachen. Die waren er toen ook van overtuigd dat het ons vliegtuig was dat overvloog en stonden te zwaaien en doen, kwamen we pas een paar uur later over ![]()
@ Dia: Oh echt? :unibrow: Hebben ze ook mooi voor joker gestaan. Hi,hi.
**Nog 502 te gaan!
**
NOG 500 !!! en dan deel 9 !