@ Sev: beetje zielig voor je paps wel, als hij niet mee mag… Sommige mannen zijn nou eenmaal niet zo handig met al die ‘echte mannendingen’ maar het is toch leuk dat hij het in ieder geval probeert;)
Beppie is dan eindelijk weg, zal wel stil zijn zonder haar!
@Besmile
Had het ook gezien ja!!! Zo leuk om terug te zien waar je overal hebt gelopen! Kan nu helemaal bijna niet meer wachten … nog ongeveer een maand en dan mag ik weer :biggrin: :biggrin:
@filiz
Jammer dat de sfeer niet goed is, meteen al aan het begin van het seizoen. Hoop dat het snel beter wordt, dat zal de resultaten ook wel ten goede komen.
helaas, ik moet nog heeel lange tijd wachten tot ik weer naar Turkije kan…
maar eerst maar weer eens studeren. Morgen begint Turks weer maar ook mijn nieuwe studie rechten … heb morgen een lange dag van 11 uur 's ochtends tot 10 uur 's avond dus ik mag aan de bak!!!
Trouwens, waarom zijn jullie allemaal Turkije fan??? en ik niet
Vandaag 11 september. Een gedenkwaardige dag vanwege de aanslagen in Amerika. Heeft toch wel erge indruk gemaakttoen. Ik weet ook nog precies wat ik aan het doen was toen het die dag hoorde. Als je die beelden nu terug ziet heb je ook zoiets van “MY GOD!”
Denk aan al de mensen die er toen bij betrokken waren. Voor hen zal het een emotionele dag zijn.
Na een gezellig weekend in Nijmegen gaan we maar weer eens aan de slag.
Iedereen een prettige werkweek en een goede schoolweek gewenst.
Goedemorgen!
Ik weet het ook nog precies, ik was de hele dag op cursus in Den Haag geweest en op de terugweg stonden we in de file bij Amsterdam toen we het op het nieuws hoorden. Omdat we gezellig aan het kletsen waren, hoorden we het nieuws maar half. We hadden al wel door dat er iets goed mis was, het duurde niet lang voordat het alleen nog maar over Amerika ging op de radio.
Ik kwam net van school toen het gebeurde en zagen we een van de eerste beelden. Nu, eerlijk gezegd, is het het eerste jaar dat het me totààl niets meer zegt, na die andere verklaringen die ik heb gezien en hier al eerder op het forum heb gezet, geloof ik er niet meer in dat het om kwaad opzet ging, maar gewoon dat Bush het heeft gedaan. Het is wel jammer voor alle doden die zijn gevallen en dat Bush op zijn geweten heeft, maar neen, volgens mij hebben ze de wereld één grote leugen wijsgemaakt…
Een prachtige dag vandaag ! mooi weer ! Ben een beetje verbrand van gisteren de hele dag in het zonnetje te zijn. En de elektricien komt straks om de nodige herstellingen te doen, en nu maar duimen dat al onze elektrische aparaten nog zullen werken !
Weet het ook nog precies, ik was in de kamer aan het opruimen. Toevallig stond de tv aan toen er een extra nieuwsuitzending kwam. Ben vol ongeloof op de bank gaan zitten, alles gevolgd totdat ik met de kleine naar de kapper moest. Vooral het gevoel van dat moment is me erg bij gebleven: ongeloof, afschuw, wanhoop, ik was als verdoofd. Bij de kapper stond ook de tv aan om alles goed te kunnen volgen. Moest de dag later terug om de pony bij te laten knippen, was behoorlijk scheef. Was op dat moment niemand opgevallen, iedereen was te veel bezig met het nieuws.
Gek he dat iedereen tot in de details weet waar hij of zij mee bezig was.
Ik was met een vriendin naar Thermae 2000 en kwamen tegen 17.00 uur terug naar huis.
Toen we ons dorp binnenreden was het grote kruispunt helemaal afgezet door politie en ME maar we hadden geen idee waarom dat was.
Toen we thuis binnenkwamen zat mijn man met de kids verslagen op de bank naar de tv beelden te kijken.
Gruwelijk die beelden ik was aan de grond genageld en wij hadden de hele dag niets gehoord of gezien.
Goedemorgen,
idd weet ook nog precies wat ik aan het doen was, kwam terug van mijn werk.
Had veel plannen, omdat mijn ouders 12 september terug kwamen uit turkije.
Bloemetjes kopen enz jullie kennen dat wel denk ik.
Maar ik dacht even het nieuws zien en dan terug naar dorp.
Maar dorp heb ik niet meer gehaald.
Zat echt letterlijk aan de buis gekluisterd.
En nu weer als ik die beelden zie. Echt te erg voor woorden.
Maar eigenlijk wel gek, dit heeft zo’n beeld achter gelaten en london en madrid ook wel maar niet zoals New York.
En ik vraag me dan altijd af welk land en welke plaats is er nu aan de beurt???
Staat Nederland of Belgie ook op de lijst???
Trouwens las gisteren in de krant dat jonge moslims die in spanje wonen worden opgeroepen om trainingen te volgen tot terrorisme. Die trainingen worden gegeven in Irak en Afganistan.
Frankrijk en Belgie stonden ook op de lijst om daar ook jongeren op te roepen voor een training.
Het is niet meer normaal die jihad.
Maar goed wat ik eigenlijk wou posten is het volgende:
Gisteren werd ik gebeld als ik een vakantiekaart wou aanschaffen.
Dan krijg ik korting als ik bij hun een reisboek.
Ik heb dit niet gedaan, omdat hun niet waren aangesloten bij de SGR en die andere kom eventjes niet op de naam ANVR ofzo.
Heeft iemand ervaring daar mee???
Las wel op de site van radar, dat sommige mensen goede ervaringen hebben ermee.
Maar dit kan toch nooit goed gaan.
Zie bij ons alle reisbureau’s korting geven die bestaan binnen de korste tijd niet meer toch???
Ik weet ook nog precies wat ik aan het doen was… Ik kwam thuis uit school, en kijk dan altijd standaard even teletekst… maar toen ik de beelden zag, schrok ik echt enorm… Ben gaan kijken, en toen vloog dat 2e vliegtuig in die toren… Pff wat heeft dat toen een indruk op me gemaakt… Heb de hele verdere dag voor de buis gezeten.
Ik heb gisteren inderdaad House Vision gekeken… Ik wil ook zo’n appartement!!!