ik weet ook nog precies wat ik aan het doen was. Ik kwam net uit school. Klokslag 15:00. ik vond het al raar dat de tv aan stond. En toen ik in de woonkamer stond. Toen zag ik de herhaling van het eerste vliegtuig.Ik weet ook nog goed dat ik de volgende dag een proefwerk had, maar dat had ik toen vaag geleerd.
@jac
Ik ben ook een keer gebeld voor zo’n vakantiekaart.
Het klonkt best wel aantrekkelijk, maar ik houd er niet zo van als ze telefonisch benaderen om iets te verkopen. Ze konden niets toesturen en via internet kon ik wel een site bezoeken, maar daar werd ik niet zoveel wijzer van.
@Jac, ik ken vakantiekaart… Het is een betrouwbaar bedrijf… Je boekt via hun website, maar je boeking wordt verzorgd via een ABVR+SGR aangesloten reisbureau… Moet wel zeggen, dat je reis bij een touroperator gevonden moet zijn die bij de reisbureau’s geboekt kunnen worden. Dus bijvoorbeeld geen Sunweb en dergelijke…
x
Ik verkoop met mijn team de vakantiekaart, bij m’n andere baan. Het is een leuk product. Mijn beide kinderen hebben er goede ervaringen mee.
Het is gewoon een reisbureau op internet waar 95% van de touroperaters zich bij aangesloten hebben.
En ja, ze zijn lid van ANRV, SGR en calamiteitenfonds.
Gr. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Jac: ik heb ook zo’n vakantiekaart. Heb nu voor het eerst gebruik van gemaakt, werkt prima en scheelt je ook nog een 5%. De boekingen gaan via een Hol**** Int reisbureau in Heiloo. Op de site van vakantiekaart staan alle aangesloten reisorganisaties.
Nou meiden zal het maar zeggen>> Wij werken ook met vakantiekaart… Heiloo is dus onze “collega”…
x
Wij hebben wel sinds vorig jaar een vakantiekaart. Hebben hem alleen nog niet gebruikt omdat de organisatie waar we vorig jaar geboekt hebben hier niet bij aangesloten was. Nu zal het ook nog niet gaan lukken omdat ik mijn cheque nog in moet wisselen die ik vorig jaar gewonnen had. Maar de volgende keren ga ik wel boeken via de kaart, scheelt toch mooi 5%.
hey meiden…
ik weet ook nog goed dat ik uit school kwam en mamz toen naar het nieuws aan het kijken was. dat doet ze normaal nooit zo vroeg…
toen ook de rest van de dag aan de tv gezeten.
toch wel handig zo een vakantie kaart…5% korting. hebben of niet hebben.
ik heb hem iig niet ![]()
net terug uit school…en het is heerlijk weer, dus de rest van de dag lkkr in de tuin:D
kusz
Meiden, ik verveel me weer!!
x
net op de bank in slaap gevallen…heerlijk op het moment zelf. maar als je dan wakker wordt…![]()
nu nog snel naar de winkel…!!
xx
Goedemiddag,net terug van de kapper,ik heb ze lekker kort laten knippen kan ik er volgende week een beetje tegen met die hitte in Turkije.
Ik heb daar ook al van gelezen van die vakantiekaart,dat kennen we hier in belgie niet.
Maar ik weet niet zo goed hoe het zit,de voorwaarden enz.
@Filiz, lekker hoor ff slapen!! Zou ik ook wel willen!! Ik slaap de laatste tijd zooo slecht namelijk!!!
@Jill, in principe is het makkelijk, je ziet een reis bij een touroperator… Stuurt vakantiekaart een aanvraag, en als de reis nog vrij is, kun je deze via vakantiekaart boeken met 5% vakantiekaartkorting!
x
Hier ben ik ook weer even, mn kamer klaargemaakt tegen dat de school begint volgende week maandag. Alles is terug in orde, klaar om mn cursussen weer op te bergen, enkele dingen van plaats veranderd en afgestoft enz… Is weer zooo leuk !
Bedankt Cyn,ik heb even gegoogeld !!!
Ik ga nu lekker naar huis. Even eten koken en dan lekker sporten.
Vanavond even met een vriendin koffiedrinken en over Turkije praten.
We zullen er in oktober ook weer tegelijkertijd zijn evenals een andere vriendin van ons beiden.
Heerlijk om alvast weer afspraken te maken voor daar.
Het is eigenlijk nog maar 40 dagen weg. Best snel toch.
Denk aan onze Bep die er al lekker zit te genieten van alles, samen met haar Hub en ouders. Gaaf toch.
Fijne avond iedereen.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Jill, your welcome again! Ik weet trouwens niet of mensen in België een vakantiekaart kunnen aanvragen. Ik zal het weleens na vragen als ik iemand spreek.
@Fransijn; fijne avond! Ik ga er zo ook vandoor!!! Nog 25 minuten!
x
Het is hier maar stil!!!
Vond ik ook al Jill!!!
en ik ook !
Ik zit me net af te vragen hoe het weer in Alanya zal zijn volgende week ik heb er eigenlijk totaal geen idee van.