Ja als tandpijn zeker? hahaha
En intussen gaat die van mij maar niet over pfffffff ik wordt er ellendig van.
Ik zal ook even de test doen.
Miere011: lekker he zo’n extra weekje thuis? Wij hadden vandaag weer werkbespreking en ik ben vanaf morgen verplicht de sloof voor te doen. Ja, deed ik eigenlijk nooit.:disgust: Sorry dat ik even over het werk begin, want jij hebt vakantie. Zal het niet meer over werk hebben!:lol:
@Jill laat het niet aan je hart komen, is maar een stomme test.
Inderdaad die turkse tee werkt echt wel verslavend.
Ja doen Roanna ik be benieuwd,ik hoop voor jou dat je het er beter vanaf brengt dan ik.
@miere
350 km voor een laptop, dat is best veel, meteen maar een dagje uit van gemaakt?
zal idd vlug 3.00 uur zijn, maar tegen dat jullie moeten beginnen, ben ik al halverwege en als het goed meevalt ben ik tegen 12.00 terug thuis. Wie weet misschien wel vroeger ook en dan kan het weekend al beginnen
Nee hoor Detje,mij krijgen ze niet klein.
Trouwens wel leuk dat jij ook uit belgie komt staan Sev en ik een beetje sterker!!!
Wat voor werk doe je Detje?
@besmile
En als we weer terugkomen, dan gaat de volgende groep
@jill
Heb je nog iets gehaald voor de tand/kiespijn.
Best knap die uitslag van jou, ik denk niet dat iemand het je nadoet. ![]()
@roanna
succes met de test, het record van Jill zal je wel niet verbreken
@Jill wel k zal proberen het belgische team:BELGIUM: zo veel mogelijk te vervoegen:unibrow:
@jill
Voel je je al een beetje nederlander, nu je zo vaak hier bent?
@Jill ik ben postbode, maar ondertussen studeer ik wel sé, is toch niet iets dat ik de rest van mijn leven zou willen doen sé
Niet dat k mij niet amuseer sé, en werken moet je toch overal, maar ik heb andere ambities
@dettje
Wij vinden belgen best leuk, aardig en lief hoor!
@Detje,vanaf nu rekenen we op je!!!![]()
@MK ik moet zaterdag bij de tandarts gaan happen,ik vraag hem dan iets ik kan niet zomaar alles nemen in combinatie met die morfine.:dope:
danku wij nederlanders ook sé
MK eigenlijk ben ik een Nederbelg,ik woon al 30 jaar hier maar ben eigenlijk Nederlandse.
@Jill
Gaan je hier ECHT wel missen hoor!!!
@jill
Nee, dat is zo, maar hij zal toch wel weten wat je wel mag gebruiken.
@Jill ge moogt erop rekenen jullie hebben er een
babbelkousje bij :slywink:
@jill
heb je wel het belgische taaltje, dat vind ik echt zo leuk om te horen!