Thanks meiden, heb lang moeten zoeken voordat ik de goede handtekening gevonden had. Fijn dat jullie hem leuk vinden ![]()
@Dettje dan heb jij meer geluk dan ik,ikben 45 en de test zei eerst 59,6 later via mail kreeg ik te horen dat ze zich vergist hadden en dat het 89,6 moest zijn.
Je snapt dat mijn avond helemaal verpest is.![]()
Is ook niet gemakkelijk Marion,de tekst moet in max 2 regels heel veel zeggen,bij jou is dat perfect gelukt.
Dames als we vanavond een beetje ons best doen dan is deel 9 vanavond nog mogelijk.
Diamond en Linda1980, ook IK wens jullie een hele goede reis en een hele toffe vakantie daar in AD. Geniet ervan en bak ze bruin.
**PS, Volgend vooorjaar kom IK naar AD.
**
Aan mij zal het niet liggen Jill. :lol:
Momenteel zijn er een 10 actieve leden online,dat betekent nog geen 10 berichten per persoon.
Nee he Roanna wij hebben al bewezen dat we de titel kletskous verdienen.
![]()
Eg wel he? :lol: ![]()
DAMESâŠwaar zijn jullie?
Ik zal jullie missen volgende week!
Hoi allemaal, terug van weggeweest. Mân hubbie en ik zijn vandaag âevenâ naar Brabant geweest om een laptop op te halen. Toch zoân 35o km gestuurd! Maar was wel lekker, ff weg. Onderweg paar keer gestopt om wat te drinken enzo. Mân zoon was vrij vandaag, dus die kon mooi op de honden passen.
Nou, nog 4 nachtjes slapen, en danâŠ
En ik heb onder het bijlezen ook de test gedaan, scheelde maar een krap jaartje (51,2, i.p.v. 50,5), dus de schade valt mee. Zal wel komen omdat ik nog steeds niet onder de 100 kilo ben!
**
Diamond en Linda, hele fijne vakantie!!!, Jullie zien elkaar toch daar in AG? Of niet, ik weet het niet meer zo goeg. Anders iig lekker genieten, met, of zonder elkaar.
En succes met koffers pakken!
Ik denk, of weet het bijna wel zeker, wij jou ook hoor! :crybaby:
Die 100 gaan we wel halen
allemaal nog een goeie avond, ga nog wat tv kijken en dan gaan slapen
slukes
Diamond, linda eeeeeeeeeeeeen hele fijne vakantie in Ad en turkije zelf. NOG 3 weekies en dan zit zelf in AD.
@jill
Maar wij jou natuurlijk ook!! ![]()
Diamond en Linda, heel erg veel plezier op vakantie!!
Zal wel lukken toch ![]()
@dettje, slaap lekker, voor je het weet is het 3.00 uur
zo, gaan er veel weg deze week.![]()