ja sorry
ben zo moe, zo moe…
ben toe aan vakantie zeg maar…grijns
@Bloem
Nog heel ff wachten en dan mag je met vakantie!!! Zullen de laatste loodjes wel zijn. Trouwens…mooie excursie had je gehad zag ik op je weblog.
ik geen mail meer gekregen…
trouwens: askim was online !!!
@Sev
Kan hij meteen ff stemmen op je hond :biggrin: !!!
@Sev, lekker hoor!!! Mijn schatje komt alleen op woensdag ![]()
x
@Cyn: ik had de mijne ook al ffies niet meer gehoord, hij heeft het druk met ramen en deuren te plaatsen, ze moeten er 108 appartementen mee voorzien en het is een vriend van hem die deze job doet, en hij verdiend er als het goed gaat 10€ per dag mee en anders 5€ !!! en dan klaag ik over mijn salaris ! Hij voelt zich schuldig zei hij me dat ik het moet betalen maar als hij zegt dat hij liever heeft dat ik niet kom, totdat hij het kan betalen, dan zou ik mss gaan denken dat hij me niet meer wil ofzo, maar hij voelt zich er echt niet goed bij…
@Marion: ja hihi en o wéééé als hij niet gestemd heeft ! ![]()
Ik had mijn Askim mijn laatste lira’s gegeven… Kwaad dat hij was… Dat wilde hij helemaal niet… want een meisje hoort geen dingen te betalen enzo… Dus ik hem helemaal uitgelegd dat ik in Nederland niet met lira’s kon betalen… Dat geloofde hij niet want in Turkije kun je met YTL, €, en $ betalen… maar goed later geloofde hij het dan toch wel…
Maar waag het inderdaad niet om zelf een flesje water te kopen… Maar goed zo zijn die jongens!!!
Ga zo naar huis!!!
x
@Sev
Wat gebeurt er als hij niet gestemd heeft
?
@Mar: dan krijgt hij een schop onder zijn kont ! ![]()
@Cyn: Ja idd, hij wil echt niet dat ik betaal, maar ik zei hem dan ook: hoe kan ik je dan zien ? Je bent mijn vriend ! Wil je dan de relatie stopzetten enkel voor het geld omdat jij het niet kan betalen ? Hij wil me dus duidelijk maar hij schaamt zich dood om het geld… En ok, ik versta het wel hoor, het is een man + turk en geld van een meisje aannemen is voor hen nog erger dan doodgaan…
Moet ik echt mn relatie stopzetten om dat stomme geld ?
en ok, als ik daar ben mag ik nooit maar dan ook nooit iets betalen van ons eten, drinken of zo… Hij leent nog liever geld van een vriend dan mij te laten betalen. Ik mag echt niet zeggen dat hij ervan profiteert, en de keren die ik al betaald heb, is op mijn aandringen. Zelf heeft hij me nog geen enkele euro gevraagd !
Zouden jullie stoppen met je relatie ?
@Sev
Natuurlijk ga je om die reden niet stoppen met de relatie!!!
Snap wel dat het voor hem heel moeilijk is om geld van je aan te nemen, zou dat zelf ook hebben, maar zonder dat geld is het nu eenmaal niet mogelijk om elkaar te blijven zien. En dat moet toch nu het belangrijkste zijn. Komen heus wel tijden dat hij meer te besteden heeft en dan is het zijn beurt.
@ Sev en Cyn: aan de ene kant wel heeeeel lief en charmant dat ze willen betalen en geen geld aannemen van ons… Ik vind het wel wat hebben eigenlijk, echt een beetje ouderwets… ‘zoals het hoort’. Maar ik snap ook wel dat het niet altijd praktisch is. Maar het idee is wel heel erg lief, vindje niet?![]()
trouwens… gaat snel hier, ik houd het niet meer bij en zal van het weekend niet kunnen langskomen… Wordt bijlezen! En iedereen zijn echte leeftijd gechecked zag ik?? Naar mijn mening klopt daar nooit zo veel van, hoe is het jullie bevallen?
hey
kom nog eventjes piepen en wat bijlezen, maar lang blijven ga ik niet doen, morgen terug vroeg uit mijn bed (rond 3.00u). als het werk roept hé, dan kun je niet blijven liggen
Wat doe je dan voor werk, dat je zo vroeg op moet dettje?
@marion
Wat een mooie handtekening heb je!
@Marion inderdaad een hele mooie tekst!
Nog even en dan hebben we er nog 100 te gaan.
heb juist de leeftijdstest even gedaan en die klopt gewoon
@christina, ik ben postbode en begin rond 4.00 uur s morgens, kan gebeuren dat het iets later is ook, hangt af van de ronde die ik moet doen