@Marion wat lief,maar ik moet jullie ook een rust gunnen he,nee maar effe serieux he ik ga echt moeten afkicken.
Ik merk dat al voel ik me nog zo slecht ik moet en zal even hier binnenspringen.
Jullie zijn stuk voor stuk lieverds,ik heb zelden zo een gezellig forum gekend.
MK ja hoor dat gaat vanzelf,maar net als in Nederland heeft elke stad,dorp zijn eigen taalt of dialect.
Als ik Sev soms hoor lig ik in een deuk,dat is wel een leuk taaltje.
Het gaat lekker nog even en deel 9 is een feit!!!
Nu we toch zo lief zijn voor elkaar moet ik iets bekennen;
DIE TEST VAN KEN JE LEEFTIJD WAS BIJ MIJ ECHT 59,6 en van die mail die ik zogezegd later kreeg dat was een grap,hahahaha
:nod:
@MK waar precies gaat de reis naartoe
@Jill
Was nooit echt een forumganger en kwam hier heel toevallig terecht. Binnen een paar weken was ik compleet verslaafd. Zou het nu ook echt niet meer willen missen.
Ja het westvlaams is echt wel een pittig taaltje, maar niet altijd even gemakkelijk om te verstaan
@Marion dat is net het leukste he ik had het ook niet verwacht van mezelf om zo trouw te zijn aan een forum.
Ik zou het niet meer willen missen?en jullie al helemaal niet.
@Detje jij hebt ook een mooie hantekening.
mercikes
maar nu ben ik echt weg, familie is ondertussen al bijna afgelopen en de tijd kruipt vooruit, beter snel vooruit.
Allemaal tot morgen en ssssststtt iyi geceler.
voor diegene die op reis gaan VEEL PLEZIER:D ![]()
Slaap lekker Dettje,tot morgen he.
Wowwww was me dat schrikken. Ik heb alles zo eerlijk mogelijk ingevuld en ja hoor!:finger: 68.5 terwijl ik pas 57 ben.
Ik denk zelf, dat het kwam door dat ik op de vraag, heeft u weleens een hartinfarct gehad, met ja beantwoord had. Toen schoot het omhoog.
Nouja, gelukkig weet ik zelf wel beter.![]()
Hoeveel had jij dan Jill? Ben het even kwijt. Daar waren trouwens geen vragen over het geheugen.
@Roanna jeetje jij ook al?
Ik ben 45 en volgens de test 59,6
Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met je hartinfarct.
Ach weet je Roanna ik geloof zo niet in die testen,het is allemaal redelijk oppervlakkig.
Dat bedoel ik Jill. Ik deed eigenlijk mee, omdat jullie het ook gedaan hadden, maar ik doe er verder ook niks op uit.
Ik probeer nu zoveel mogelijk gezond te leven en ach weet je Jill, wat jij zegt:
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Mijn motto is ook geniet van het leven en lachen is gezond.
Op mijn werk kunnen de gasten vaak niet geloven, dat ik al zo OUD ben. ![]()
Dus kun je nagaan.:dope:
@Roanna dat zegt genoeg he die reactie op je werk ,ik zeg altijd wat komt dat komt maar doe er alles aan om in de mate van het mogelijk een prettig leven te hebben en inderdaad genieten van kleine dingen.
Volgens mij zijn we nog maar met z`n tweetjes,dan gaat het niet meer lukken om deel 9 te openen.
Hé, roanna, wel sloofje voor doen, hè? Wij moeten dat ook, en zelfs ook nog een t-shirt onder de blouse, maar aangezien ik zelf beheerder ben vind ik dat ik mag uitmaken wanneer ik het wel en wanneer niet aandoe, en in de zomer vind ik het al gauw te warm! Maar, sloof altijd!
Genoeg, ik wil er niet aan denken, nu.
Ik ben trouwens wel blij dat Jill gelijk met ons weg is naar Turky, hoef ik niet zo heel veel bij te lezen als ik terug kom!
Niks tweetjes, ik ben er ook nog!!