@Jill: mn oma had een lederen jas gekocht en bij thuiskomst bleek er iets aan te zijn, ze mocht ze opsturen terug naar Turkije maar bleek ook véél geld te kosten. Ze heeft er uiteindelijk dan maar ook een reisje van gemaakt, en IK ben meegeweest
@Dettje: bedankt voor het stemmen ! Doe jij niet mee ? dan stemmen wij ook allemaal op jouw !
Bedankt voor de berichtjes over de post pffff inderdaad schandalig duur!
@Cyn meid ik zou toch maar iets proberen hoor met dat slapen is niet goed zo lang niet slapen en ik kan het weten hahaha
Ik ga zo even bellenover die tickets want ik heb het ook al vaak gehad dat ze klaarliggen op het vliegeveld dat is ook geen probleem maar stel dat ze ze opsturen en ik ze niet op tijd heb dan heb ik wel een probleem.
@Filiz wij vertrekken niet van Brussel(bijna nooit)we vertrekken van Eindhoven.
@MK ik had ze een paar dagen een mail gestuurd en een ander nummer gevraagd dat heb ik nu.
Ik heb gebeld en de tickets liggen klaar op het vliegveld van Eindhoven.
Dus ook al weer geregeld!
@Cyn ik dacht al die meid ziet er zo jong uit wat is haar geheim?
Ik wilde die ook doen maar na het registreren kreeg ik de melding dit emailadres is al in gebruik,vreemd ik kende die site niet eens tot Cyn het er over had.
HAHA het is dan toch gelukt met die test,je gelooft het nooit ik ben 45 en de test geeft aan 59,6 ooo hoe ga ik dat thuis uitleggen,vanavond mag mijn ventje met oma naar bed!!!:retard:
Ik heb het zo druk op school dat ik bijna nergens aan toekom. Tussen de middag kwam m’n vriendin even kletsen en meeëten.
Vooral ook om op me in te praten, want Ercan zoekt nu steeds weer contact en ik ben toch wel in de war. M’n gevoel ligt weer overhoop.
Ga nu nakijken en dan om 4 uur naar huis om te koken en om 5 uur naar het call center.
Na m’n bijbaan vlieg ik dan weer even naar m’n schoonmoeder in het verpleeghuis. Ze heeft het er naar haar zin die schat.
Voor wie er morgen of één dezer dagen op vakantie gaan, Veel plezier en genietse. Vertel maar dat er nog meer Turkijelovers aankomen.
Veel liefs voor allemaal, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN