@cyn
Als ik een beetje prop dan moet het wel gaan denk ik, zeker nu al die SB kilo’s eraf zijn.
@Cyn
Dit is je kans … je kan met MK mee. Vraag alvast vrij aan je baas
. We hadden gelijk, dromen zijn zooooooooooooooooo mooi soms ![]()
Vrij krijg ik wel… dat is niet zo’n probleem… Alleen mag van mijn ouders niet omdat ik naar school moet!
x
@marion
Vaak zijn het alleen de dagdromen die zoooooo mooi zijn.
Heey iedereen!
Ik kom ook weer eens langs,… tot mn schrik loop ik 100 pagina’s achter!! :eek:
Ik ben de laatste tijd redelijk druk geweest (wel met leuke dingen gelukkig) en heb niet zo veel tijd gehad om hier langs te komen… heb nog niet bijgelezen… hoop snel weer wat tijd te hebben om wat bij te lezen.
Ik was afgelopen zaterdag dus in de hammam in Amsterdam! HEERLIJK! Zondag heerlijk op het strand in Bloemendaal gelegen (Woodstock).
En hele weekend wezen stappen in Haarlem, was wel leuk, maar er gaat toch niets boven Groningen! ![]()
Werd nog 16 geschat
Johw mensen, hij zat er 7 (!!!) jaar naast! (volgens mij was hij zelf 15 ofzo (al zei hij dat hij 2e jaars was en 19, geloof er niets van) Later schatte hij me toch 19, maar das nog 4 jaar ernaast…
Gister weer gewakeboard! Heb op de springstart geoefend en gelukt! En heb samen met een vriendin van me op 1 lijn gewakeboard, dus dan kan je onderweg op de wakeboard nog met elkaar praten, ik nam dan de binnenbocht en zij de buitenbocht ![]()
Ok ik ga snel bijlezen!
Liefs Rieneke
Ik denk op werelddierendag, 5 oktober, of is het 4 ? Nu ja, zoiets ![]()
@sev
bij ons in NL is dat op 4 okt
@jill weet je ondertussen al hoeveel het kost om een pakje op te sturen naar turkije van ong. 10 kg. ik kijk het anders even na, ben namelijk postbode, of vraag het eens op het werk morgen.
@kelebek
Jij hebt ook weinig leuke dingen in je leven ![]()
Hoe gaat het met ‘de turk’ in Groningen?
Ja bij ons dan ook hihihi maar ja, ik mis altijd, sorry ! dus 4 oktober weten we het resultaat van jullie stemgedrag
hihihi
Hey Rieneke, leuk dat je er weer even bent. Werk aan de winkel voor je he want wat hebben we gebabbeld!!!
MK was me al voor, ben ook benieuwd hoe het met je turkse vriend gaat hier in NL, bevalt het hem een beetje?
Leuk te lezen dat je nog zo actief aan het wakeboarden bent. Lijkt me heel erg gaaf maar ben nu eenmaal geen held op het water.
@sev
aan ons kan het niet liggen, ik denk dat iedereen hier minstens 1x gestemd heeft
@sev: ik heb gister ook gestemd
Dank je wel allemaal voor het stemmen, als ik win, geef ik een feestje en mogen jullie allemaal komen ! Helaas hebben er een paar mensen die mn nichtje kent, een stuk of 30 keer gestemd… nu maar hopen dat ze mij niet uitsluiten uit de wedstrijd en gewoon de stemmen die door 1 computer komen, gewoon weer aftrekken …
@Jill, op deze website kun je zelf berekenen hoeveel je pakje ongeveer zal kosten. verschiet wel niet van de prijs sé.
http://www.post.be/site/nl/applications/priceCalculator/packageInternational.html
@dettje
het is bijna goedkoper om zelf heen te vliegen ![]()
@sev. heb ook gestemd op jou hondje, zie er een lieveke uit. Nogal goed voor je dat ik zelf niet meedoe met ons hondje. hopelijk stemmen er nog veel, want de hond verdient het om te winnen
ben druk bezig de koffer in te pakken schiet al aardig op
@Mk inderdaad, en dan heb je erzelf ook nog wat aan.
heb vorig jaar een cd opgestuurd en ik moest ook al meer dan 5 euro dokken, echt niet te schatten hoe duur de diensten van de post zijn.
@Linda, dat zal ik volgende week deze tijd ook doen, koffer inpakken, maar ben toch al bezig met een lijstje opstellen wat ik nog allemaal moet bijhalen sé. dat ik volgende week niet teveel loping heb