Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

Gaat niet omdat mijn vriendin pas 14 oktober vakantie krijgt. De kleine is dan ook een week vrij van school. Kan hem zonder problemen 2 weken van school houden maar vind dat te lang en doe dat ook liever niet. Zoals het er nu voor staat moet hij twee of twee-en-halve dag eerder vrij van school, hangt af van de vliegtijden.
Och we zien het wel Jill, zal allemaal wel goed komen. Gaan zal ik…hoe dan ook!

Spannend…schiet al op 13 oktober!! Zal aan je denken als ik in het zonnetje lig!!

Dat is liefmaar er zjn wel leukere dingen om aan te denken hahaha.
Ik moet bekennen dat ik er erg tegenop zie.

Goede morgen allemaal!!!

Goedemorgen!!!

@sev
Ik heb vanaf deze pc nog een keer gestemd op jouw hond!

@marion
Ik hoop dat je vriendin je snel belt dat ze extra vrije dagen heeft kunnen regelen. Je wilt natuurlijk nu eindelijk wel eens boeken.

Goeiemorgen!!!

Ben er ook weer!! Wederom slecht geslapen haha… begin er al aan te wennen!!! Het is op mijn werk zooooo warm binnen!!! Echt niet lekker gewoon!! Ga de deur maar even open gooien denk ik!

Vandaag en morgen nog werken en dan weekend!!!

Heb gisteren tot 22.30 met Yas online gezeten… erg gezellig, maar toch ook heel raar…Je kan hem wel zien, horen, maar het is toch niet echt!! Ik wil hem gewoon kunnen vastpakken!! Tijd dat ze iets nieuws uitvinden :wink:

Nou meiden ik ga even thee drinken!!

x

@cyn
‘Vroeger’ toen er nog geen mobieltjes waren en men nog nooit van msn had gehoord, waren er natuurlijk ook meiden met een vriendje in het buitenland. Die moesten het doen met een brief die 2 weken onderweg was, dat kan je je nu toch ook niet meer voorstellen hè.
Wie weet cyn wat ze allemaal nog uit gaan vinden… er is nog hoop voor de toekomst.

Hey, ja hoor het is in orde, er komt dan 1 stem bij of zo bij alle stemmen die ik al heb. Bedankt !

Hallo allemaal !

Ik ben ook weer van de partij, geslapen tot 9u20 en heeft echt goed gedaan !

@Marion: mss, als je eens alleen gaat, zal die vriendin van jou verschieten en de volgende keer niet zo meer rond de pot draaien en er meer mee voort maken. Ah, en je hebt de kleine nog mee ? Is ook leuk volgens mij !

@MK: bedankt ! heb al heel veel stemmen binnen !

@sev
en wanneer hoor je of je hebt gewonnen?

@Sev: Leuke hond heb je hoor, heb ook op je gestemd.
@MK116: Je kan de uren aftellen, ben je al helemaal klaar?
@Jill: Wij hadden afgelopen zomer ook dat de tickets op schiphol klaar lagen, vond dat eigenlijk helemaal niks en zijn vroeg vertrokken om zeker te weten dat het allemaal goed zou zijn. Er was niets mis mee dus zorg om niks. Zal bij jou net zo zijn

goede morgen allemaal…lkkr geslapen?
ik hoef pas om half 2 te werken, dus vraag me af wat ik nu al op doe…maja.

gister is er alweer veel gekletst geworden. ik heb wat bijgelezen, maar alweer veel vergeten…sorry(K)

de turkseles begint al interresant te worden, was zo moe na afloop!

@jill…je vliegt van brussel he? mijn tickets hebben daar ook 2x klaargelegen, en dat is iedere keer goed gegaan…geen reden voor zorgen :wink:

@marion…wat vervelend dat je vriendin zo laks is!! hoop dat ze nogvrije dagen kan opnemen, en anders lkkr alleen gaan met de kleine…:wink:

@cyn…dat zou natuurlijk super zijn, als dat uitgevonden zou worden…!

voor diegene die ik vergeet…sorry!! vind jullie niet minder belangrijk hoor (K)

tot later…XX

@ Sev: ik heb gestemd hoor!!! Je hebt echt een mooie en lieve hond.
Mis mijn honden nu ook erg niet meer normaal.
Ze zijn op vakantie in een dierenpension. Vinden ze helemaal het einde. Spelen met andere honden en aandacht krijgen van de mensen die daar werken.
Ze worden daar ook getrimd en laatst kwam ik ze ophalen met mijn vader en zaten ze in een kennel. Ze wouden daar blijven.
Maar gelukkig kanik ze zondag weer ophalen. Want dan zijn mijn ouders weer thuis. Kan ik ze weer knuffelen.
Maar goed hun verdienen ook vakantie. hahaha

@ Filiz nee niet lekker geslapen, niet van de warmte maar enkel van de dromen en mijn voetjes doet nog steeds pijn.
Heb echt over vanalles en nog wat gedroomd.
Eerste droom ging over een spin. Een hele grote harige spin. Een spin die niet bestaat hoop ik.
Toen ik wakker werd was het nog maar half 1.
Toen over mijn hondjes die plotseling beneden lagen.
Mijn laatste droom, ja heel vreemd over mijn werk.
Maardat komt denk ik door mijn voet, omdat ik weer over een etenskar droomde. En het eten komt meestal om 12:30 en nu was het 18:00 nou ik was me toch een potje aan het stressen. Niet normaal meer.

@sev…ik heb ook net op je hond gestemd meid…het is een leuke joh:D

xx

ja jac…soms zo belachelijk wat je kan dromen!! en dat het soms zo echt kan lijken, dat je idd helemaal in de stress bent zoals over het eten!! bah…

ik droomde dat mijn oma bij de dokter was geweest en die had haar verteld dat ze nog maar 1 dag te leven had…
het was verschrikkelijk…was zo blij dat ik wakker werd gebeld!!

liefs

Ik droomde laatst dat ik bij mijn oma in de flat was… en dat er een vliegtuigh neerstorte vlak voor haar flat… En 5 minuten later landde er een vliegtuig op de flat… Ook zooo vaak!! Maar droom vaak over neerstortende vliegtuigen!!

x

@Cyn
Over dromen gesproken!!!
Je gaat naar de Willie-Wortelcursus en gaat ff uitvinden hoe je elkaar aan kan raken tijdens msn-nen. Wordt je ook nog eens stinkend rijk en kan je ook je felbegeerde villa in Bodrum kopen!

@Filiz
Duurt niet lang meer en dan hebben we er weer een forumtolk bij. Kan me voorstellen dat je er moe van wordt, zal nu nog wel veel luisteren zijn.

*:turkey: Linda1980…15 eptember…Turgutreis :turkey:
:turkey:Diamond…15 september…Turgutreis
**:turkey:

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Jill…19 september…Alanya
Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya

Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs

Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

Joehoeeeeeeeeee ik heb vakantie!!! En morgen is het zover!!!

Wat maken jullie veel mee 's nachts, gelukkig dat het maar dromen zijn!

@toos
Nee de koffer is nog niet gepakt, moet nog een paar wassen draaien, het laatste strijkgoed en dan gaat het morgenmiddag en zaterdagochtend gebeuren.

@dia
Vakantie!!! Heerlijk hè, ik moet nog tot morgenmiddag.
Jij kan de koffer gaan pakken.

@Dia, LEKKER HOOR!!! Ik kom vanmiddag naar je toe, om mezelf in je handbagage te proppen!!!

@Mk, of heb jij nog een plekje in je koffer over??

@Linda, of jij soms??

Shit hee… jullie 3 zitten zooo dicht bij mijn vriend in de buurt!!! :crybaby:

x

:turkey:*Linda1980…15 eptember…Turgutreis :turkey:
:turkey: Diamond…15 september…Turgutreis
****:turkey:
**
*Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover voor jullie!!!
Voor morgen een hele goede reis en de rest van de dagen…

:king: HEEL VEEL PLEZIER IN :king: TURGUTREIS
**:nod: GENIET ER VAN :nod: **