@Cyn: moe ! Maar anders gaat het wel… Ben dan nog naar de apotheek gegaan om een vitaminekuur omdat de vorige niet zo zn werk heeft gedaan. Zou moeten beteren…
Ennnnnn dank je wel iedereen die al heeft gestemd, ik heb al 100 stemmen, fantastisch !
Lekker veel geklets meiden…GOED ZO…op naar deel 9!!!
Vlug wat bijgelezen maar weet de helft inmiddels al niet meer. Voor degene die ik vergeten ben … sorry meiden … vind jullie ook lief hoor!!!
@Jill
Hebben ook ooit gehad dat de tickets klaar lagen op het vliegveld, kan je dan ophalen bij de balie van de reisorganisatei. Hadden toen ook heel kort van te voren geboekt. Dit werd al wel direct bij de boeking verteld.
@Cyn
Je zeurt helemaal niet, heel begrijpelijk dat je Yas zo mist!! Ik baal al als een stekker dat ik mijn kennis niet kan bereiken om te zeggen dat we eraan komen in oktober. De laatste keer dat we elkaar gesproken hebben was begin mei net voordat hij naar Kazachstan vertrok om daar te gaan werken. Ik mis onze gezellige babbels ook, dus begrijp heel goed dat jij tegen die maanden aan zit te hikken waarin je Yas niet kan zien.
DUS: als je je ei kwijt moet dan leg het hier maar gerust neer hoor.
@Mar
Wat fijn dat jullie nu een ochtendvlucht hebben!!! Vorig jaar vlogen we ook beide keren om 21.40 uur. Kom je echt halverwege de nacht in het hotel aan. Inchecken en dan even wat eten want we hadden intussen al weer honger. En dan is het al licht tegen de tijd dat je naar bed gaat. De 1e dag loop je dus zo’n beetje als een zombie rond omdat je maar een uurtje of 2 geslapen hebt.
@Dia&Linda
Nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even en dan mogen jullie de koffers gaan pakken!!!
Vanmiddag gesnuffeld in de boeken en zoals het er nu uit ziet gaan we weer naar Kemer! Ben er intussen erg kriemelig van geworden want het kost weer heel veel moeite om het allemaal geregeld te krijgen. Puur en alleen omdat mijn vriendin gewoon niet luistert. Ze had precies een week vrij genomen terwijl we eigenlijk afgesproken hadden dit keer een dag of 11 te gaan. Vonden beide 8 dagen altijd te kort maar de mannen wilden nooit langer weg. Maar nu wil ze ineens maar 8 dagen omdat haar moeder anders te lang alleen zit. Kunnen nu ook geen vlucht meer krijgen in haar vakantie dus nu moet ze weer gaan vragen om meer vrije dagen. Dat wilde ze weer uitstellen tot volgende week maar ik had er intussen genoeg van. Wacht tenslotte al met boeken op haar vanaf juli en zo meteen is de vlucht van 11 oktober ook nog weg. Nu moet ze het van mij direct morgen gaan regelen dus ben erg benieuwd wat ze morgen te melden heeft. Begint ondertussen hetzelfde verhaal te worden als in de meivakantie. Sorry voor het geklaag maar moest ff m’n ei kwijt …TOK TOK TOK.
@Sev
Wat een scheetje is die hond van je!!! Heb natuurlijk op de 3*** gestemd!
Whaha heb voor het eerst weer eens de 400 bereikt qua berichten plaatsen.
@ Sev: Ik heb ook ff 3x gestemd op je leuke hondje hoor!
@Marion: Jee, dat is dan ook nog wat. Wil jij zo graag weg, weet je feitelijk nog niks.
Een nichtje van mij gaat met een paar vriendinnen in December naar Kemer naar dat mooie hotel Finike of zoiets. Een aanbieding van Cor*****n. Ze betalen maar € 99 excl belasting. Da’s bijna voor niks. Ha, ha.
Ik had die nieuwsbrief ook gehad van die aanbieding, maar dan via Go M**** , maar kan helaas niet in December, omdat we al andere plannen hebben.
@roanna> naar presa di finica?? Dat is echt goedkoop!!! Mooi man!!
x
@miere
Heerlijk joh dat jullie nu een ochtendvlucht hebben.
@sev
Ik heb ook op jouw poepie gestemd hoor ***
@marion
Kan je niet alvast een optie nemen?
Ja Cynthia, die bedoel ik. Heb net nog ff gekeken en ziet er echt mooi uit!
Als je All Inn wilt, kost het €165 excl. LH.
@allemaal: bedankt voor het stemmen ! Jullie zijn zo een mega lieverds !
@Marion: sterkte met die vriendin van je ! Ik zou er ook ambetant van komen mocht ik zo een dingen meemaken, je zou bijna alleen willen gaan…
@Besmile: proficiat !
@Sev,ik weet niet of ik gestemd heb want dat zie je niet,ik heb op de drie sterren geklikt is dat voldoende?
@Marion,ik heb even gekeken op een paar sites maar ik zie dat er wel nog vluchten vrij zijn op 8 oktober,of beoelde je dat niet?
Jeetje wat vervelend dat je vriendin zo doet pfffffff ik zou daar niet tegen kunnen.
Weltrusten meiden!! ik ga weer een poging wagen!!
x
Slaap lekker Cyn,tot morgen!!!
@Cyn
Nee was niet het weekend van de 8e maar van de 14e. Lief van je dat je gekeken hebt!!!
@MK116
Mijn vriendin heeft gebeld met de reisorganisatie en heeft niet gevraagd of het mogelijk was. Vorig jaar zijn we ook via hen gegaan en toen ging dat ook niet. Ook een goede reden voor haar om er nu wat spoed achter te zetten.
@Sev
Toevallig dat je het zegt, had er namelijk wel aan zitten denken om gewoon alleen met de kleine te gaan als het te lang gaat duren. Want kan ik nu niet weg dan houdt het gewoon op en kan ik niet meer naar Turkije. Zal uiteindelijk ook wel weer goed komen allemaal. Is alleen zo jammer dat het op deze manier moet.
@Jill
Hey meissie ben je ook weer van de partij?
Vind het ook niet leuk dat ze zo doet maar dat komt nog wel een keer ter sprake. Denk ook dat ze niet echt in de gaten heeft hoe irritant ze bezig is, ze is nadat er een einde aan haar relatie is gekomen alleen maar met zichzelf bezig.
Nee is niet leuk he en vooral je kijkt er al zolang naar uit.
Maar wat is het probleem met de vertrekdatum?
Zoeken jullie een pakketreis?Of enkel een ticket?
Ik had even op de bank gelegen heb nogal kaak/tandpijn pfff is zo een vervelende pijn.
@Jill
We hebben altijd een pakketreis.
O Jill wat vervelend, tandpijn nu net voor je op vakantie gaat. Hoop dat het snel over gaat!!!
Wanneer moet je nu weg voor je gebit?
Zaterdag moet ik een 2 e keer happen en 13 oktober wordt boven alles getrokken.
Ja die pijn pfffff trekt door heel mijn kaken,ik vraag toch iets om mee te nemen voor als het te erg wordt.
Marion is er dan niets vrij voor de 11 e oktober?