Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

Bedankt Roanna,nee dat wijntje dat hou ik voor vanavond!!!

Wat heb jij gegeten?

Heb vandaag me pasgeboren buurtjongetje gezien >o wat een schattie om te zien. Whaha heb me huis gevonden op google earth en de auto van me mams ook. Best grappig.

@Jill, nee je snapt het niet!! Ik gebruik alleen de vlucht… Dus laat je man in Turkije alleen achter… Pak dan de bus naar Bodrum… En denk dat ik de terugvlucht maar per ongeluk mis ofzo haha

x

Ik heb jou wel door hoor,nee dat feest gaat niet door,mijn arm ventje alleen achterlaten no way…

Wij hebben nasi gegeten met een paar stukjes kibbeling. Nasi had ik dit keer zelf gemaakt. Ja, ja! Normaal kookt mijn manneke meestal , maar die is nu met dit mooie weer druk met een schutting (met deurtje) in de tuin te plaatsen. Dus zelf maar weer geprobeert te koken en het was best lekker.

@ cynthia: ik steun je ook wel hoor als alles en iedereen weg is. :wink:

Heee gelukkig!!!

Hoop dat Askim zo nog online komt… Heb hem net gesmst… Maar hij heeft weer eens geen beltegoed om terug te smsen… Hij kan alleen mijn telefoon nog over laten gaan!!! Tsja dan moet hij ook maar geen 7 smsjes op 1 dag sturen!:wub:

x

Hij is online!!! Hij praat alleen nog niet:mad:

ZUCHT Kom weer even zeuren!!

IK MIS HEM! EN IK WIL NAAR HEM TOE… NU!!!

Hey lieve meiden ! Ik heb eventjes jullie hulp nodig als het even kan…

Ik weet dat reclame maken hier niet mag, maar het is geen reclame maar een wedstrijdje…

Ik doe mee aan de Radio2 wedstrijd: het dieren fotoboek en ik heb er mijn hondje op geplaatst. Als jullie eens 1 minuutje tijd hebben, willen jullie dan eventjes stemmen ? http://radio2.be/dierendetailpagina.cfm?id=858
Jullie zien dan ook eens mijn lieve knuffelbeest op foto !
Gelieve maar 1 keer te stemmen per persoon en per computer anders is de stem niet geldig.

Alvast bedankt !

Wat een schatje!!! Heb gestemd hoor!!! maar is 3 maximaal wat je kan stemmen??

x

ja 3 is maximum, versta ook niet hoe het gaat, want als je nu 1 of 3 stemt, komt er telkens maar 1 stem bij dacht ik…

Nu ja, iedereen op de 3 sterren stemmen aub :dope:

Whah heb net lief/ leuk sms gehad uit Turkije.

en ga ook misschien verhuizen.A.S Vrijdag kijken naar de kamer. Spannend.

Whah heb net lief/ leuk sms gehad uit Turkije.

en ga ook misschien verhuizen.A.S Vrijdag kijken naar de kamer. Spannend

Heb ook ff gestemd

Oeps ging ff wat fout. Vergeten te zeggen, lief hondje om te zien.

Ga je op jezelf wonen besmile? Of woon je dat al? Heb geen idee hoe oud je bent namelijk!!

x

Als alles meezit dan ga ik voor 5 maanden op kamers. Dat is even voor me stage, anders moet ik 5 dagen in de week 1.5 uur reizen. Ik ben 20 jaar en misschien als ik dan naar de hoge school toerisme ga, dat ik dan wel echt op me zelf ga wonen,maar dat is nog niet zeker.

Welke hogeschool wil je gaan?? Lijkt me zoo leuk om op mezelf te wonen! Maar kan het nu echt niet betalen!!!

x

@besmile: leuk om alleen te gaan wonen ! en zeker een hele voorbereiding !

Sev, hoe is het nu met je??

x

TIO dan de hbo richting of NHTV, maar dat kan altijd nog veranderen. Misschien kan het ook zijn, dat ze bij me stage 1 keer een baan aanbieden of dat ik helemaal niet verder wil studeren. Veel zeggen wel, je kunt heus wel naar HBO, maar ja ik heb nog tot juli bedenk tijd. Maar heb eerst nog een belangrijke operatie te gaan en daarna zie ik het wel verder.