Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

wow wat zijn er ineens veel gepost

Tuurlijk Sev!!! Jou willen we er ook altijd graag bij hebben!!

x

O ja dia jij gaat ook bijna naat AD:p .
Wordt nu wel echt jaloers:disgust: .
Nee hoor ben echt blij dat jullie allemaal nog een keer gaan.

Voor mij is AD er volgend jaar weer. Hopelijk zijn ze er dan allemaal nog, want sommige willen vertrekken en als dan AD nog zo aantrekkelijk is, is dan nog de vraag.

Groetjes

ok ! dan doe ik héél hard mn best om samen met jullie de 900 te halen, en nog liever de 1000 !!! Zullen we al de turkijegangers op dit moment eens goed laten afzien !

sorry dat ik de laatste tijd niet zo veel meer heb gepost , maar heb niet zo veel speciaals te vertellen en jullie posten héél snel en véél en is moeilijk bij te houden !

1000 halen we ook makkelijk hoor!! Kom op meiden!! Even doorzetten, en we halen die 900 morgen al! En de 1000 vrijdag al wel!!! Ik ben er morgen en vrijdag de hele dag!!! Dus ik lul dat topic wel ff vol!!!

Let’s start deel 9!!! :delete:

Verder mag ik ee nweekje niet werken, maar ondertussen ben ik werkverslaafd. En ben ik al weer 2 dagen op werk te vinden, maar niet op de afdeling ben administratief bezig.
Ja de papieren moeten ook weer bijgewerkt worden.
Stom pootje ook. Nou ik ga er weer eventjes van door misschien tot vanavond.

Ow dan. Er zijn dus toch nog genoeg thuisblijvers :crybaby: om het vol te blijven kalken?

Sev, zonder jou gaat het niet eens, dus wel mee blijven doen.:wink:

Roanna… ja helaas wel… :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: Echt shit!!!

x

de ergste jankers blijven gewoonweg thuis ! me included :dope: helaas zal ik alwéér morgen en overmorgen en de dag erna moeten werken grrrrrr ik had nochtans gevraagd het kalm aan te doen ! maar ik doe door tot ik erbij neerval en dan , njah, sorry, dan ffies tijd voor mij alleen als het echt niet meer gaat, dan hebben ze het allemaal gezien dat het allemaal teveel is geweest !

Precies sev!! Maar je moet wel ook aan jezelf denken hoor! Als je helemaal instort is ook geen pretje!!!

Dus meiden gaan jullie maar lekker naar Turkije, Sev, Roanna en ik gaan wel bij elkaar uitjanken!!

x

Ik beloof niks maar ik kom misschien wel effe kijken hier bij jullie om te zien of jullie elkaar een beetje troosten.

Wijffie je hebt vakantie hoor!!! Wij komen namelijk ook niet langs in onze vakantie!!

x

@Sev,inderdaad zoals Cyn zegt zet op tijd de rem erop anders krijg je echt problemen hoor,luister maar naar mij ik wilde ook nooit luisteren en dacht ik kan de hele wereld aan maar je ziet het he,ik wilde niet luisteren.

@Jac heb je nog veel pijn?

HAHA ik weet niet of ik jullie zolang kan missen.:question:

Ik ben zo wel even weg he we gaan dadelijk barbequen,jammie!!!

Ik zit hier in mijn eentje te l…en geloof ik hahahaha:)

aaaahhh dat is lief!!! maar dat ga je toch wel volhouden in dat prachtige land!!! Anders ga ik wel in jouw plaats hoor :wink: haha:dope:

x

Cyn dan zit je met mijn man opgescheept!!!
Dat doe ik je niet aan.

Nou, veel plezier dan Jill met BBQen. Niet te veel eten en drinken he? :nod: :nod: :lol:

Ik heb het al op, maar voor al die anderen ook, eet smakelijk zo.