Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

Dan moeten we nog even flink ons best doen, straks is bijna iedereen op vakantie.

@Jill… Nee ik weet 100% zeker dat ik niet naar Turkije zou willen verhuizen. Hij heeft al aangegeven dat hij als ik het wil wel naar Nederland wil komen… voorgoed… 1 jaartje daarheen lijkt me ook wel wat… Maar het is moeilijk te regelen dat ik dan in Bodrum zou komen… En dat kan sowieso alleen maar van april tot oktober…

Ok, dan zeur ik wel lekker tegen jullie!

x

Goedemiddag stelletje kletskousen!!!

Wow mk je gaat bijna naar aegean dream.
Ben je er een beetje klaar voor? En heb je een bikini gevonden?
Alvast een hele fijne vakantie!!!
Mijn ouders komen zondag alweer terug van aegean dream.

Lees straks alles terug.
Groet jac

@jac
Uiteindelijk had ik toch nog een bikini gevonden hoor, gelukkig wel.
Als je eenmaal bedacht hebt, dat je er eentje wilt, dan moet hij er komen ook! Alleen heel vervelend als je het dan niet kan vinden, maarre ik heb hem en de prijs (€ 19,95) viel heel erg mee!
Ik ben er nog niet helemaal klaar voor, maar ik heb nog een paar dagen. Straks wat eerder naar huis, dan kan ik alvast weer wat doen. Op vakantiereiswijzer stonden ook allemaal weer positieve berichten dus dan krijg je steeds meer zin. Het weer is prima, dus wat wil je nog meer…

Waaaaaaaaaaaaah, Marjan belde net, dat ze bericht heeft gehad van het reisbureau!
We zijn overgeboekt naar een ochtendvlucht!!
Dus i.p.v. 21.40, vliegen we nu al om 5 uur 's ochtends!!! Beterrrrrrrrrrrrrrrrr
Scheelt zomaar een dag!
En wanneer we terug gaan weten we nog niet. Wordt vervolgd!

Wow… dat is echt beter!!! lekker hoor!!! Scheelt inderdaad een hele dag!

x

Zal ik helpen naar deel 9 toe ?

@Miere: super dat de tijden zijn veranderd, ben je al uitgepakt en al tegen dat je anders savonds moest vertrekken !

Maar dan moeten jullie hier ook wel zijn hé ! :tssk:

Nou volgens mij hebben we alles in huis voor de vakantie. Vanochtend nog even met Linda naar de stad geweest en de laatste dingetjes ingeslagen. Morgen nog een paar uur werken en dan is het echt vakantie! Op naar AD!!!

O ik lees nu pas dat Beppie eensms heeft gestuurd,toppie dat het lekker weer is.

@Miere,wat fijn die ochtendvlucht dat scheelt je gewoon een dag lekker hoor!!!

@Cynthia,maar datzelfde geldt ook voor je Askim voor hem is Nederland net zo vreemd al Turkije voor jou.
Het zal ook nog niet gemakkelijk zijn om heel die papierkraam in orde te krijgen want er wordt nogal moeilijk gedaan om een Turk naar hier te krijgen.

@Dia dat is wel fijn dat je al een paar dagen van te voren vrij hebt anders vertrek je hier doodmoe.

@Jill… Ik weet het… Als er ooit een referendum komt over Turkije wel of niet bij de EU… Stem ik zeker JA!!! Echt hoor!! Geen grenzen meer… geen visa meer!! Zou echt een stuk makkelijker zijn!!

x

Zo is een Turkse vriend van ons zakenman en als je hoort wat een gedoe om een visum te krijgen voor Belgie en dat terwijl het voor zaken is.
Soms kunnen ze ook belachelijk doen he!

Oh heerlijk he Dia en Linda. Het schiet nu toch echt op voor jullie. Lekker hoor! Ik ben weer zo benieuwd naar jullie verhalen over AD.

@ Miere11: Ook lekker zeg, van die vroege vlucht nu. En ach, terug zie je vanzelf wel. :smiley: Misschien mag je wel blijven. Ha, ha.

Er gaan er inderdaad best veel weg aankomende week, dus of we de 900 halen? :drugged:

Eigenlijk raar he ik heb helemaal niet het gevoel dat ik volgende week in Alanya zit.

Even een vraagje,heeft iemand van jullie een idee wat het kost een pakje van ongeveer 10 kg op te sturen van Turkije naar Belgie?

@Roanna,ik denk dat het ons wel lukt als je bekijkt hoeveel berichten er gisteren gedaan zijn.
Maar ja we moeten natuurlijk ook nog onze koffers pakken he.
We hebben niet allemaal een hubbie he.

Haha ik ben er toch!!! Ik doe wel mee!!!
Deel 9 komt er!! En als jij terug komt Jill… dan zitten we in deel 10!
x

HAHAHAHAHA inderdaad wij moeten er ook zijn.
nou ik kom je versterken.

WOW mierre dat is mooi gewoon een dag erbij.
Nu moeten net zo als mij tijdens je vakantie te horen krijgen dat je vlucht een dag later vertrekt. Dan heb je er 2 erbij.

De 900 halen we zeker ! En ik help mee ! Als jullie dat goed vinden tenminste …