Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

@Marion wat erg van je buurjongen,dat is toch niet normaal meer een kind van 11 jaar en de daders zullen waarschijnlijk niet veel ouder zijn.
Het klinkt misschien wel oudbollig maar ik vraag me echt af waar dit naar toe moet.
Het geweld begint steeds jonger en ook veel erger,en als zoiets gebeurd zie je de omgeving er amper op reageren.
Gelukkig hebben mijn kinderen nog nooit te maken gehad met geweld,ook niet op school ,niet dat het hier niet gebeurd maar wel veel minder(op school)
De scholen zijn hier heel streng en dat is maar goed ook.

@Marion ,hoe is het nu met je buurjongetje?Wordt hij begeleid om dit taruma te verwerken?

Goeiemorgen meiden!

Ben alweer op mijn werk… Maar ben zoooo moe… Net als Fransijn slaap ook ik erg slecht!! Sinds ik terug ben uit Turkije heb ik nog geen nacht goed geslapen… Ben zo naar de tering, mijn ogen branden, en ik wil elk moment janken… Weet niet wat het is >> Heimwee??? Geen idee, weet alleen dat ik wil dat het over gaat… Gister ging ik om 22.15 uur naar mijn bed maar om 02.15 sliep ik nog niet!! Dat is voor mij echt niet normaal hoor!!!

Maar goed, er zal ooit wel weer een dag komen dat ik weer lekker slaap!!!

Meiden sorry maar heb bijna niks terug gelezen!
@Marion, wat vreselijk dat zoiets gebeurd met een jongen van 11!!! Waar is zoiets nou voor nodig? Dat snap je toch niet?

@Fransijn, ik zag het inderdaad ook vanmorgen in het nieuws!! 7 doden, waarvan 5 kinderen… Vreselijk!!!

Nou meiden ik ga ff thee drinken!!!

X

Ik ben benieuwd wanneer we de tixkets krijgen,als ze er morgen niet zijn maar effe bellen.
Misschien moeten we ze op het vliegveld afhalen want dat is vaker zo als we last minut boeken.

Jeetje wat vervelend Cyn dat je zo slecht slaapt.
Als het te lang duurt moet je toch iets gaan doen want weinig slaap zorgt dat je lichamelijk ook een opdoffer krijgt.
Anders moet je het eens met Melatonine proberen is vrij verkrijgbaar en is een stof die normaal door de hersenen wordt aangemaakt.
Door een storing kan het zijn dat je even tijdelijkminder deze stof zelf aanmaakt.
Deze pillen zijn totaal niet schadelijk!!!

Helaas helpen ze bij mij niet maar inmijn kennisenkring zijn er al verschillende mensen die dit ,nemen zo nu en dan en er ook baat bij hebben.

Ook goedemorgen Jill en al die anderen die al doende zijn.

Het is net, of we niet weggeweest zijn he Jill? Gisteravond tot laat nog zitten beppen en nu zijn we er “gelukkig” alweer:nod:

Maar voor mij staat zo ook weer een normale werkdag op het progamma, maar moest ff hier kijken. Hoezo, verslavend :confused: :confused: :tongue: En moet vanmiddag nog wijn bijhalen dus! Druk, druk.

@ Marion: succes met het uitzoeken van je vakantiereis.

Fijne dag allemaal, wat jullie moeten of gaan doen.:slight_smile:

Zou heel goed kunnen Jill… Meestal zouden de tickets 1 week voor vertrek binnen moeten komen… Maar jullie wonen natuurlijk in België he… Misschien dat het daar aan ligt… En anders inderdaad even bellen!!!

x

Wij hebben natuurlijk pas vorige week geboekt he en dan wel meteen betaald maar naar Nederland duurt dat wel even wat langer.
Uiteraard wachten ze met de tickets op te sturen tot ze het geld binnen hebben,en dan zat er ooknog eens een weekend tussen.
Ik hoop alleen niet dat ze ze opsturen en dat ze niet op tijd bij mij zouden zijn.
Dan hebben we waarschijnlijk een probleem.

Als jullie de tickets door hun schuld niet op tijd hebben, dan zijn zij verplicht om deze klaar te laten leggen op de airport. Jullie zullen hoe dan ook gewoon op vakantie gaan!!

x

Dat is een hele geruststelling Cynthia!!!

Dat is mooi Jill!!

Kreeg zojuist een smsje van Beps… 30 graden, alles was goed, en ze eet lekker veel Döner… Mooi dat ze het lekker heeft!!!

x

Goedemorgen!!

@cyn
Vervelend dat je zo slecht slaapt, hoop dat het snel weer wat beter gaat.
Heerlijk dat Bep het zo lekker heeft!!!

@jill
Ik ben ook pas gerust als ik de tickets in huis heb. Zeker als je dan ook nog in nederland boekt, duurt het net weer wat langer. Ik hoop dat je snel wat hoort.

@Mk, ja ik hoop het ook!!! Ohhh je gaat gewoon al bijna!!!

x

Goeiemorgen allemaal, ik geniet nog steeds van vakantie, lekker vrij en thuis rommelen. Mannetje is vandaag de hele dag weg voor vrijwiligerswerk, dus heb ik het rijk alleen. Lekker met de honden naar de duinen of het strand vanmiddag, dat is voor mij ook al vakantie, heerlijk.
@ Cyn, wat jammer dat je zo’n heimwee hebt naar Yassar, het blijft toch een end weg, hè, ga je dit jaar nog naar hem toe? En als je Beps een sms stuurt, doe haar maar de groeten van ons.
@ Marion, wat erg van je buurjongetje, het gebeurd zo vaak, je krijgt er de koude rillingen van, waar gaan we naar toe?
@ Inmiddels al 11 doden bij de bomaanslag las ik net, ook vreselijk.
@ Jill, wij hebben ook nog geen tickets, de terugvlucht is nog niet bevestigd, waarschijnlijk moeten we de tickets ook op schiphol ophalen.
@ Fransijn, werk ze, meid, leer die kinders maar alle goede dingen van het leven!
Nou, ik ga maar ff wat nuttigs doen , koffie drinken of zo, haha, wat een leventje!

@marion
Wat een verhaal joh van je buurjongetje.
Waarom doen ze zoiets??? Ik snap daar echt niet van.

@cyn
Wij hebben de tickets wel binnen hoor, moet ze alleen nog ff knippen. We vliegen om 18.15 uur.

Wanneer zouden die bomaanslagen stoppen, al die onschuldige mensen.

@miere
Heb je nog last van spierpijn van het buikdansen.Of misschien van je lachspieren?
Veel plezier vanmiddag, geniet van het mooie weer. Dat geldt natuurlijk voor iedereen.

@miere: Jaa ik mis hem echt zoo erg!!! Het klinkt misschien een beetje als zeuren… maar voel me hier echt niet op mijn plaats meer!! Wil gewoon bij hem zijn!!

@Mk, zal ik doen!!

x

Heb net tijdens de pauze heerlijk in het zonnetje gezeten, maar dan gaat de tijd zo snel voorbij helaas.
Ga vandaag wat eerder naar huis. Er ligt nog wasgoed en een stapel dat ik nog moet strijken, het bed alvast verschonen. Ik wil alles een beetje aan kant voordat we gaan.

@Cynthia,je zeurt toch helemaal niet is toch maar normaal dat je je Askim mist en dat je liever in Turkije wilt zijn dan hier.
Vooral omdat je ook zo graag in Turkije bent en ja je grote liefde zit daar ,ik zie het nog gebeuren dat jij naar Turkije verhuist.
Misschien moet je dat eens overwegen,is het niet mogelijk om eens een jaartje naar daar te gaan?
Want ik bedoel dat leven daar toch nog iets anders is dan er wonen.
Maar bij deze meid,het is juist de bedoeling dat je hier je "ei"kwijt kunt dus gooi het er maak lekker uit.

700 berichten!!!op naar deel 9:delete: