Ben ik nu nog helemaal alleen?
:crybaby: :crybaby:
Ben ik nu nog helemaal alleen?
:crybaby: :crybaby:
HEYYYYYYYYYYY Roanna,kun je niet slapen?
Oh dat was dan wel erg voor julie. Gelukkig heb je dan in ieder geval die mooie herinnering van dat familiefeest nog.
Ik ga dit jaar voor kerst ook nog een weekje met mijn man naar CG, ook voor onze trouwdag, maar doen er daar verder niets aan, dan alleen hier met kerst met onze kids en kleinkids gezellig uit eten.
Doei, doei. Sleep well.
Niet huilen Jill.
Morgen ben ik er denk ik wel weer en ook vast wel de anderen.
Dus probeer ook maar een beetje te slapen .Ga ik nu ook doen! :nod:
Ja ik ben blij dat we dat nog hebben beleefd samen.
O wat gezellig leeker net voor de kerst,al merk je daar niks van die kerstsfeer he,we zijn jaren elk jaar met kerst en nieuwjaar op vakantie geweest want toen we de zaak nog hadden was dat de enigste mogelijkheid om weg te gaan.
Afgelopen jaar waren we hier en het was heel onwennig maar wel ook heel gezellig,kerstboom enz.
Dit jaar wilde we nog een laatste keer met onze zonen van 20 en 17 weg want die gaan natuurlijk niet altijd meer mee maar nu hebben ze beide sinds kort een “lief” en ja dan is het moeilijk om ze mee te krijgen.
Dus weten we nog niet wat we doen,afwachten maar…
ALWEER!!! Slaap ze!!!
En toen was het stil…
Voor iedereen die al slaapt dream on!!!
Voor iedereen die nog gaat,slaap lekker straks en sweet dreams!!!
Tot morgen!!!XXXXXXXXXXXXXXX:delete:
He Jill, meis, ben je nog op, ik ben net thuis, Marjan en ik hebben vanavond onze eerste buikdansles gehad, krom gelegen van het lachen. Sommige anderen vonden dat wat minder geloof ik, want die waren heel serieus, compleet in pak, met belletjes en sjaaltjes en al.
Maar na de vakantie gaan we “echt” op les, want het is wel erg leuk, en goed voor de beweging.
Wij weten nu ook hoe laat we volgende week vliegen, en das niet zo leuk, pas om 21.40 uur, zijn we midden in de nacht pas in het appartement. maar ja, je doet er niks an. We gaan toch wel genieten, dan maar op het strand slapen, de volgende dag. Nou, ik ga maar m’n hondjes uitlaten, en dan naar bed, Truste,
@Jill
Ben dus niet boven Harry Potter in slaap gevallen…was gewoon te spannend ![]()
@Roanna
Snap er ook niets van dat hij Harry Potter kiest, zou het als kind ook maar eng gevonden hebben maar hij vindt het helemaal geweldig. Draait de dvd’s ook grijs. Zal wel schelen dat hij precies weet wat er komen gaat :paranoid: .
@Jill
Gefeliciteerd met je 5***** :king: !!!
@Cris
Mooie handtekening heb je! Zit er ook nog op te broeden maar het ei wil nog niet uitkomen :o
@Mar
Kan het me voorstellen dat jullie krom hebben gelegen van het lachen, zou het echt niet droog houden als ik die anderen compleet uitgedost zou zien. Weten jullie wat je in Turkije te doen staat. Ook op zoek naar zo’n pakje zodat jullie de volgende keer niet zo buiten de boot vallen :unibrow:
*Nou, Marion, ondanks SB zal dat voor mij toch een heel pak moeten worden, hoor.:frown: *
*Maar ik hoop jullie van de week toch een keer te kunnen laten weten dat de weegschaal onder de 100 aanwijst! Dat was mijn streven: voor de vakantie onder de 100 zitten.:nod: *
Maar dat merken jullie vanzelf wel, als het zo ver is!!!
O wat jammer Marion en Miere nu heb ik jullie mis gelopen,ik dacht er zal wel niemand meer komen.
@Marion volgens mij heb jij Harry Potter in een keer uitgelezen,maar ben je in je opzet geslaagd?IK bedoel is je zoon in slaap gevallen?
@Miere ik kan het me levindig voorstellen,jullie twee in een klas met allemaal serieuze meiden volledig in ornaat zo te horen en dan twee van die giegelkonten,dolle pret verzekerd!!!
Dat zou toppie zijn als je ons kan zeggen dat de weegschaal onder de 100 gaat maar je mag nu ook al heel trots op jezelf zijn.
Ik zal maar afsluiten hier zeker,er zal nu wel niemand meer binnenwippen denk ik.
Slaap lekker iedereen!!!:delete:
GOEDEMORGEN IEDEREEN!!!
Ik wens jullie een fijne en zonnige dag.
Goede morgen allemaal,
Lekker geslapen allemaal?
Ik voor geen meter, al 3 dagen niet, maar ja dat komt wel weer.
Eerste wat ik vanochtend hoorde was dat er weer een aanslag in Turkije is geweest. Je wordt verdrietig van, zoveel geweld in de wereld.
Ga nu nog even wat voorbereiden voor m’n groep.
Zie jullie later. Goede dag gewenst allemaal.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Fransijn ik zie het ook net pffffffff het houd niet op he en ocharme het zijn weer kinderen die het slachtoffer zijn.
@Fransijn wat erg dat je niet slaapt enig idee hoe het komt?
Nog niemand wakker?
goede morgen allemaal…
alweer een aanslag…
waar precies?
iedereen die moet werken> werk ze
iedereen die vrij heeft>
geniet van je vrije dag
(moest nog erachter aan)
ik ga nu ook werken…
tot vanavond…(K)(K)
@Filiz goedemorgen!
Het is in de stad DIAYARBAKIR in het zuidoosten van Turkije,14 mensen gewond,10 doden waarvan 5 kinderen.
@Mar
Hoop het zo voor je dat je onder de 100 komt voordat je naar Marmaris gaat!!
@Jill
Gelukkig is hij uiteindelijk is hij in slaap gevallen nadat ik een heel hoofdstuk gelezen had. En dat zijn me heel wat pagina’s. Vond het ook jammer dat je er niet meer was.
@Fransijn
Alweer een aanslag? Pffffffffffffff … had nog geen nieuws gehoord vandaag. Ik wordt ook verdrietig van al dat geweld en vraag me af waar het naar toe moet in de wereld. Een paar weken geleden was er een ontploffing in een fabriek in Griekenland, geloof in de buurt van Athene. Van gasflessen was een bom gemaakt en men vemoedde dat de daders ontslagen werknemers waren. Toch niet te geloven dat je je wil wreken ten koste van je oud collega’s!!
En vorige week was onze buurjongen van 11 jaar in elkaar geslagen door 2 jongens toen hij vanuit school naar huis fietste omdat ze zijn fiets wilde hebben. Uiteindelijk zijn ze gestopt met slaan omdat hij niets terug deed want ze sloegen geen watjes. Een van de daders was van zijn leeftijd. Dat is toch niet meer te snappen, vraag me af wat daar van moet worden als hij ouder is.
Kan ook moeilijk in slaap komen de laatste dagen en ben bij het minste wat ik hoor weer wakker en weer hetzelfde verhaal. Is zo benauwd binnen 's avonds. De ramen open zetten 's avonds helpt ook niets omdat het dan niet waait.