Je begint al aardig op onze Beps te lijken met je opmerkingen ![]()
Zal de test vanavond ook eens doen, of toch maar niet, misschien ben ik dan wel 80!!
@Linda
Je vloog toch vanaf Twente? Hebben daar helaas helemaal geen winkels. Tenminste vorig jaar nog niet. Er is alleen een kleine bar.
Sorry meiden, ik was er ff tussenuit weer, mn baas belde me omdat het te druk was en of ik even wilde gaan helpen terug !
@Cyn: waar kan je die test doen ? Ik wil het ook wel eens proberen, in turkije schatten ze me allemaal 16 jaar :disgust: (ze zitten er ook 4 naast ! )
Dat niet goed slapen is normaal denk ik, toen ik terug in Belgie was, heb ik ook een maand niet goed kunnen slapen, ik miste mn vriend en had hem ineens niet meer als knuffel naast me
Maar ik had zijn bandana gekregen van toen ik hem leerde kennen en hij had er zijn parfum op gespoten en nu ligt dat op mn tweede hoofdkussen, zo heb ik toch een klein beetje mn vriend bij me
@dettje: iedere hond is even veel waard ! Het is niet omdat de mijne triestig kan kijken, dat hij daarom beter is dan een andere hond ! Want hij kan het verdorie goed uitspelen die ogen tegen ons ! Of het nu een kleine hond is, een grote, jong of oud, iedere hond is schattig !
@Dia en Linda : véééééééél héééééél véééééél plezier !!! en als je plaats over hebt wil ik wel eventjes de kilo’s komen spelen ![]()
@fransijn
Wil Ercan je weer terug dan???
Goed te horen dat je schoonmoeder het zo naar haar zin heeft.
Dank je wel, ik zal vertellen dat je er ook bijna aankomt.
Je gaat weer naar Side toch, ik ben daar in 2002, 2003 en 2004 geweest. We zaten in Side Star.
@jill
Ik zou helemaal niks zeggen, straks ruilt hij je nog in
![]()
Sorry sorry dat ik de laatste tijd niet veel gereageerd heb, komt na de vakantie wel weer!
Heb alles geloof ik wel klaargelegd, dus morgen kan alles zo de koffer in!
@Sev: ga zo nog ff op je hondje stemmen, ben dol op honden. Zal die van mn ouders volgende week best missen.
Yep daar zeg je zoiets,voor twee van 25 maar ja hij heeft die test nog niet gedaan ,wie weet kan hij dat allemaal niet eens meer aan!
@MK: ik heb ook in Side Star gezeten ! maar volgens mij in het jaar 2001 of zo. Goed hotel maar mn zus was er ziek geworden door een nog altijd onbekende reden, de dokter hier denkt de vochtigheid en sindsdien gaan we niet verder dan Marmaris en zijn we tot nu toe alleen maar meer in Kusadasi geraakt ![]()
@Dia: bedankt ! Als je terug bent zal dat hondje wel weer enorm blij zijn denk ik !
Kan iemand me die site geven waar je je leeftijd kan achterhalen aub ?
Daar komt ie Sev
http://www.google.be/search?hl=nl&q=je+echte+leeftijd&btnG=Google+zoeken&meta=
Succes!
Ik ga waarschijnlijk een boeking maken voor 11 personen, een rondreis Java&Bali… JOEHOEEEE… Dat is nog eens een leuke!!!
x
Bedankt ! Jullie horen het zo ![]()
MK116/marion: ze hebben daar helaas geen winkeltjes waar je wat kan rondsnuffelen, is bekend, vieg dit jaar voor de derde keer is ook de derde keer vanaf twente
ben benieuwd hoe de test bij sev afloopt
Haha ik lach me rot als er bij sev 34 ofzo uitkomt!!!
Nee hoor Sev!!! Geintje ![]()
@Cyn: :finger:
@Jill: hoe heb jij de postcode ingevuld ? Er moesten 6 tekens staan, wij hebben er toch maar 4 ?
@Sev, gewoon 2 letters er achter plakken… Gewoon een valse doen!!!
x
ik heb een genomen van vroeger toen ik in nederland woonde.
6224 AG
@Cyn werk jij misschien ook nog op procenten?
Kan het kwaad dat ik mn echte postcode heb ingevuld en erna BE ?
Heb wel een valse naam genomen en een vals wachtwoord van mn emailadres. Dan weten ze nog niet wie ik ben zeker ?