Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

@cris…ja, maar we zullen aan je denken :wink:

@besmile…wat leuk!!

zo al thuis, al gegeten;) nu op de bank met een sigaretje en dan sporten…:wink:

kuss

Wat zijn iedereens plannen??

Ik ga om half 8 autorijlessen =D. Ben nu bezig met een Commentary over iets van Shakespear KOTS!!

@ Filiz: bedankt :wink: Straal al je relaxte energie en goede vibes ook over aub, die zal ik hard nodig hebben :D;)

Goedenavond dames.

Nou Cristina, sterkte met het leren. Inderdaad wel zware kost wat je moet lezen. Succes bij het autorijden.

*@ Marion2; Jij gaat dus toch ook naar Turkije volgende maand? Heb ik iets gemist hier dan? Ga je ook nog steeds met je vriendin naar Turkije? Ik dacht dat zij nog steeds aan het denken was. Nou, ik hoop voor je, dat het ieder geval door gaat. *

*Wat ik verder vanavond ga doen? Is,… even lekker buiten zitten en al de reklamesfolders doorspitten. Kijken of er nog wat voor mij bij zit! :paranoid: :wink: *

ja meid, ik stuur ze over :wink:

@Roanna
Moesten nog afwachten of mijn vriendin vrij kon krijgen, heb haar gisteravond gesproken en ze krijgt vrij in oktober. Morgenmiddag duiken we samen de reisgidsen in. Heb bewust alleen over Turkije gesproken en geen commentaar gekregen van haar dus neem aan dat ze akkoord gaat. Er is momenteel gelukkig ook geen enkel negatief bericht over Turkije in het nieuws.

@Cristina
:smiley: :smiley: :smiley: Dan liggen wij idd lekker in de zon, gemeen van ons he? Hebben dan in ieder geval tijd genoeg om te duimen dat je de examens goed door zult komen :tongue: .

*@ Marion2: Oh wat leuk voor je. Je hebt het er al zo’n tijd over en nu gaan jullie dus echt. Goed hoor! :thumbsup: *
**
Succes bij het zoeken en laat het wel gauw weten wat het is geworden he? Je kunt de gidsen ook op het internet bezoeken, maar dat wist je natuurlijk wel!
**
En ach, overal kan wat gebeuren. Moet je maar niet teveel bij stil staan. Als het ergens niet veilig zou zijn, komt er vanzelf wel een negatief reisadvies en dat is hier toch niet aan de orde.
**
*Te gek meid! :slight_smile: :slight_smile: Geniet alvast van de voorpret. :nod: *

Wwhahah wist niet dat mijn bmi 18.3 al is.

Marion veel succes met het zoeken!!!

hallo

hier ben ik nog eens, heb wat bijgelezen en iedereen verteld hier waar hij/zij zat of mee bezig was op de beruchte 11/9. Wel ik zat voor de eerste keer in Kusadasi en we wisten echt van de wereld niet. Tot we de krant zagen. En toen we de beelden zagen wisten we echt niet wat we zagen. Om dan nog maar van de terugreis te spreken. Er was niemand op de vlucht die iets zei, muisstil was het, zo heb ik het nog nooit geweten.
Voor ons gezin is 11/9 ook een dag om nooit meer te vergeten. Op die dag heeft mij ma de bruis gegeven aan haar huwelijk van 25 jaar. Maar dat is nog niets vergeleken met wat er daar gebeurd is natuurlijk.

salutjes ga nog wat relaxen slukes en tot later eens

Goeie avond !

Eventjes een aso bericht van mij:

Ik ben naar de stad gegaan en heb een pull gekocht met wijde hals, dan nog een rolkraagtruitje zonder mouwen, een rokje en 2 boeken: 1 over de Islam en 1 over 1001 nacht, ik ben benieuwd, samen 10€ (voor de boeken hé).

Juist mn askim weer gebeld en die heeft het ontzettend druk, ze moeten ramen en deuren plaatsen voor 108 appartementen en ze bellen hem iedere dag op om te gaan helpen. Dus die heeft ook zijn bezigheid :wink:

Ben naar het reisbureau gegaan en voor Izmir zitten alle vluchten al vol, maar bodrum nog 130 plaatsen voor de periode dat ik wil gaan. Maar ik moet binnen 2 weken terug, dan zullen er wss al wat meer promoties zijn en dan zien we wel weer.

Sorry, heb echt nog niet bijgelezen, doe ik later wel maar ben eventjes te moe… (Shoppen is toch lastig hé :wink: )

x

Pfff al veels te lang niet hier geweest. Hoe is het met iedereen? Zonet 's een stapel weggestreken, dus dat kan vrijdag zo de koffer in. Donderdag nog paar uurtjes werken en dan vakantie!!! Begin al helemaal zenuwachtig te worden haha.

Kus, Dia

@Roanna
Zet mezelf natuurlijk direct in het lijstje als ik weet wanneer we gaan!!!

@Dia en Linda
**Begint al lekker af te tellen voor jullie :smiley: **
Daarom het lijstje maar weer eens!!!

*:turkey: Linda1980…15 september…Turgutreis :turkey:
:turkey:Diamond…15 september…Turgutreis
**:turkey:

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Miere 011…19 September…Marmaris

Jill…19 september…Alanya
Bloem29…20 september…NL
Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya

Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs

Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

Heyyyyy meiden!!!

@Linda en Dia,jullie kunnen nu echt aftellen en al begonnen met koffer te pakken?

@Sev het was eigenlijk te warm he om de stand in te gaan,ik ben ook effe geweest pffff vermoeiend!!!

@Marion,gaat het er nu toch van komen toppie!!!

@Roanna,doe jij dat ook zo graag heeldie stapel folders helemaal uitspitten?
ik ook heb ik weer een excuus om te gaan winkelen hahaha.

Ik ben effe de stad in geweest pffff veel te warm en erg vermoeiend,alleen een trui gekocht in die nieuwe groene kleur.
En een topje (nou ja zeg maar top haha) voor maar 5 euro!!!

Ik zie net dat ik bijna aan de 1000 berichten ben,tijd om een feestje te bouwen en er weer eens op het vliegend tapijt er op uit te trekkenmet jullie.:smiley: :tongue:

Inderdaad Jill. Je moet nog even 10 berichtjes versturen en dan FEEST!:dope:

Ik heb ze nog ijskoud staan, :cool: want het is al een tijdje geleden dat we een drankje hebben genomen met z’n allen.

@Jill
Zou wel weg willen op het tapijtje maar loopt er hier weer eentje die de slaap niet kan vatten, is hier echt warm binnen, maar weer even voorlezen uit Harry Potter misschien dat hij dan in slaap valt.

Inderdaad,tja dan moeten we het tapijtje maar eens boven halen en wie weet komt er nog ieman bij.

We zijnnog niet weg hoor,tenminste ik niet lees jij maar lekker voor.

Nu nog 9 te gaan Jill.

En totaal nog 401 om naar deel 9 te gaan.

Och jeetje Marion, kan die kleine niet slapen? Lees jij hem dan maar even een mooi verhaaltje voor, misschien valt hij dan wel in slaap. Tegenwoordig dus Harry Potter. Vind hij dat niet eng dan? Ik weet nog, dat ik mijn kinderen altijd uit Pinkeltje moest voor lezen.

Jill, ik heb de flessen open gerukt, dus zeg maar wat je wil?