Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

MK,Nee stom he dat kennen ze hier in belgie niet.
Toen ik aan de huisarts een verklaring vroeg om mijn morfine die ik neem ,deed die een beetje raar hij zei dat het niet echt nodig was.
Ik heb toch aangedrongen om een verklaring in het engels voor het geval dat ze me vragen waarom ik met morfine op zak loop.:dope:

@jill: groot gelijk dat je erop aangedrongen hebt

Goede morgen allemaal!!!
Even snel bij gelezen maar moet direct weer gaan. Even een uurtje sporten. Zie jullie straks wel weer!!!

@jill
Heel verstandig Jill, straks verdenken ze je nog van andere dingen…

@linda
Top!

@jill: mss moet je het eens vragen bij de apotheek

@ Jill: heel goed dat je dat hebt aangedrongen.
Het is echt noodzakelijk. Een vriendin van mij ook uit belgie die nam dekapine mee (voor epilepsie) heb toen ook gezegd dat ze een verklaring mee moet nemen, want je weet nooit hoe ze in turkije erop gaan reageren.

@llemaal: hebben jullie toevallig rarad gekeken gisteren, ik zelf kwam er half in.
Maar het ging over sonja bakker. Er zijn namelijk mensen die het dieet van sonja bakker absoluut niet goed vinden.
De mens krijgt namelijk te weinig calorieen binnen. En als de mensen niet meer het sb dieet doen dan krijg je het bekende joj effect.
Heb het enkel niet geheel gevolgd.
Dus meer kan ik jullie niet vertellen.

Groetjes jac

@jac
Moest gisteren weg, maar ga de uitzending nog even op internet bekijken.
Er stond bij ons wel een stukje op de voorpagina van de krant, ze woont hier namelijk in de buurt.

Ik vind het trouwens wel triest, het dieet werkt goed, ze heeft heel veel boeken verkocht en iedereen is heel enthousist.
Dan zijn er altijd weer mensen die dat weer de grond in moeten boren, het succes wordt haar niet gegund. Als je het niet eens bent met het dieet, dan volg je het toch niet.
En het blijft natuurlijk zo dat je toch echt minder calorieen binnen moet krijgen, want anders val je natuurlijk niet af.
Wat het jojo’en betreft, daar ben je zelf bij. Als je stopt met het dieet en vervolgens jezelf vol gaat proppen, dan ga je vast wel weer groeien.
Het blijft een kwestie van je eetpatroon aanpassen. En met de tips, aanwijzigingen en combinaties van het eten zoals in het boek genoemd in je achterhoofd zou dat toch moeten lukken.

@marion…sport ze!

@jill…vind ook dat je gelijk hebt…!! vind het eigelijk belachelijk dat je daar voor aan MOET dringen, eigelijk zoude ze het je in 1 keer moeten geven.

@alle sb’ers…vind het nog steeds knap hoor…jullie houden het zo lang vol!!

ben op het werk, helemaal alleen in de groep, beetje saai wel.
maar;)heb wel mn 1e verslag lkkr op het gemak kunnen afmaken…

spreek jullie weer als ik thuis ben…

kusz kusz

trouwens nog maar 29 dagen:D:D dan mag ik weer naar side!!

Ik nog 39 Filiz. Aftellen maar.

over n mnd lig ik lekker in de turkse zon, buikje vol met kebab of doner,cocktailtje in de hand…mmmmmmm…geen telefoon, geen klagende gasten (voor mij dan) niks, niemand, alleen rust en ruimte voor me, me, me, me

lekker ego!!

OOk nog een maand en dan lekker in de zee dopperen. EN van de zon genieten

Heey meiden!

Zo weer terug van school… Kreeg op mijn klote van mijn lerares dat ik te snel zou gaan met tekstverwerken… Maar ze wist niet dat ik secretaresse heb gedaan… en dat ik het dus allemaal al ken! Maar goed nu was ze wel weer aardig.

Heb zojuist een heel gesprek gehad met mijn oud-collega van dat zoonje… Hij vertelde me dat het beter met hem ging nu alles achter de rug is etc. Hij zag er ook beter uit! Hij was blij dat ik ook was gekomen, ondanks dat ik niet meer met hem werk. Vond hij een lief gebaar… Dus ben blij dat die confrontatie nu is geweest… Hij had ook al weer praatjes over “achmed” zoals hij askim altijd noemt!!

Kreeg net een mailtje van Linda… Ze had van Ismail (haar vriend) te horen gekregen dat hij waarschijnlijk naar Libanon moet… Lijkt me echt erg!!

Nou stop weer even… ga ff wat eten (een appel) !! Heb hongerrrrrr.

@Jill
Goed dat je door hebt gezet dat de arts een formulier opstelt voor je. Volgens mij valt morfine onder de opiumwet en dan is het verplicht een door een arts ondertekende verklaring bij je te hebben als je op reis gaat. Zonder dit formulier kan je anders problemen krijgen bij de douane.

@MK116
Ben het helemaal met je eens wat het dieet van SB betreft. Het gaat er om dat je je eetgewoontes veranderd en welk dieet je ook volgt, als je daaraan niets veranderd komen de kilo’s er daarna net zo snel weer bij.

Drie op een rij, met Fransijn hebben we er 4 :D:D:D!!!
Want ook ik lig over ongeveer een maand lekker in het turkse zonnetje te relaxen :drugged: !!!

Whahah heb er weer een buurjongetje bij.

O wat leuk Besmile, proficiat!!! Hoe heet ie?

Daar weet ik nog niet, het is nu pas 2 uurtjes oud. Ik hoorde me buurmeisje al zeggen, baby baby.

Iedereen lijkt weg te gaan… Dus terwijl ik straks examens heb en hardstikke hard zit te zwoegen liggen jullie allemaal plat op je buikjes in de Turkse Zee…??