Turkisch Teatime deel 8 JIPPIE!!!!

Het is inderdaad nogwarm in huis en zeker in de slaapkamers is niet gek dat de kleine de slaap niet kan vatten.

Ik heb net naar supernanny gekeken,zo erg heb ik het nog niet gezien.
Het was een gezin met 5 kinderen,geen van alle wilde slapen maar een ventje van 6 jaar maakte het wel heel erg die sloeg zich elke avond zelf zo hard tot hij een bloedneus had.
Als vaders en moeder niet deed wat hij wilde dan riep hij ;ik wou dat ik dood was!!! en de kleine van 5 riep: pffff ik spring onder de trein!!!
I s toch niet normaal he!!!

Roanna,doe mij maar een witte wijn!!!

@ Jill: wat was er met die kinderen dan :expressionless: Dat is best wel een beetje eng van die kleintjes…

Komt voor elkaar. Zoet zeker? :slywink:

Oh, ik kijk al eens niet meer naar die progamma’s Jill, want als ik zie hoe het soms toe gaat bij sommige gezinnen, dan zou ik allang de zenuwen krijgen. Ik zit me eigen dan op te vreten als ik er naar kijk, dus beter van niet.

Nee Roanna,zeker niet zoet bah…

Hoe kan ik ook iets onder mijn tekstje zetten?? Zo’n ‘handtekening’ ??

Christina die kinderen deden dat alleen om hun zin te krijgen,ze wilden niet slapen en dan deden ze niks anders dan roepen en tieren en dan riepen ze dat ze dood wilden,was echt niet normaal.

Zou dat niet ook aan de opvoeding liggen…
Jullie alvast heel veel plezier op je tapijtje, ik ga zo slapie doen

Dan moet je in je ww account klikken op wijzig hantekening,je plaatst je tekst en klaar!

Het is eigenlijkniet gek he als de ouders constant lopen te schreeuwen gaan de kinderen dat ook doen he.
Een van die kinderen zag wat kleingeld liggen van mama,hij pakte het gewoon en ging er mee naar de winkel om dehoek om daar snoep voor te kopen.
Moeder deeder niks aan en liet het hem ook nog gewoon op eten als hij het maar met zijn zus deelde.:tssk:

dat heb ik niet, ik heb bij wijzigen alleen maar vier dingen, geen wijzig handtekening

Heyyyyyyyyyyy Roanna Zit Je Alleen Aan De Fles?

Zuiplapje;)

@ Cristina: Je moet je eerst aanmelden voor blog en dan komt en er iets over handtekening te staan. Vul je in en voila! …Weltruste Cristina .

Oke, dat een white dry voor jou Jill. :unibrow: Nog 3 te gaan?

Probeer het dan zo

ww account dan klik je groep lidmaatschap en dan vink je blogger aan,dan zou het moeten lukken.

JIPPIE!!!
Roanna laat die droge wijn maar komen!!!

Op onze gezondheid!!!

Nog 1 en dan 1000 voor Jill. 5 * Jill?

Mmmm lekker wijntje Roanna.
N u nog een lekker hapje,wat heb je nog in huis?

Ik ben te laat! Tuurlijk zit ik niet alleen aan die fles. Met jou toch?

Ja, op onze en alle andere zijn/haar gezondheid. Proost!!!:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Zeg het maar. Vlammetjes? Oh maar Jill, ben je nog niet begonnen dan met SB?

Nu, je ziet alweer ruim over de 1000.