mocht wel naar mijn moeder en zusje komen, maar heb gezegd dat ik wel hier blijf en ze maar bellen als ze wat weten, wil toch wel iets proberen te slapen voor het geval ik morgen wel ga werken, krijg het nu ijskoud
oh jeetje, zit weer eens niet op te letten
wat is dat nou ineens linda?? schrikken zeg
ik zou maar wakker blijven, misschien bellen ze gauw…?
wil je niet liever mee naar het ziekenhuis?? klink nl echt niet goed??
doe maar lekker een dekentje over en als je dan in slaap valt, so be it, maar ga morgen maar gewoon niet werken hoor, dat snappen ze heus wel!
sterte meis, ik ga voor jou en je familie duimen, huppa, meteen een kaarje aangestoken, hopen dat het helpt!
@bloem: lief van je, dank je wel
Alleen mijn vader, oom en tante zijn mee naar ziekenhuis de rest is thuis
jeetje he
wat zul jij in de zenuwen zitten…
hou je ons op de hoogte meis??
Hoop dat je snel bericht krijgt hoe het met je oma gaat. Vind het zo’n naar idee dat je daar in je uppie met je zorgen zit, terwijl de tijd voorbij lijkt te kruipen.
Heb jaren geleden ook 's nachts in mijn uppie zitten wachten toen mijn schoonzus een ernstig auto-ongeluk had gehad en mijn man met mijn schoonouders naar het ziekenhuis was. Is echt vreselijk!!
nou ja, goed ik trek het niet meer
morgen weer werken, dus ga gauw mn bedje induiken
heb ff weer 4 blz van t verhaal gemaakt
en ook nog eens met M. online gekletst…:wub: en ook nog met die andere turk :wub:
hahaha
morgen maar lekker deel 14 openen, is het niet meiden??
Moet ik deel 13 in mijn uppie volmaken dan vannacht? Denk niet dat ik dat ga redden ![]()
@Linda: Sterkte met je oma.
Weet even niet meer wie het vroeg, maar ga ook naar de vakantiebeurs. Heb dr zin om de turkse sfeer te gaan proeven
Nog niets gehoord, lig in bed tv te kijken, ga zo toch maar eens proberen te slapen, houd jullie zeker op de hoogte.
@Linda heel veel sterkte meid,hopelijk komt alles goed.
Knuffel XXX
@Linda: Sterkte meis! Hoop dat er snel duidelijkheid komt(wat het ook moge zijn, maar dat wachten is zooo killing!)
@Marion: Kom ik je toch lekker niet halen, so what!!
@Mierre: Alles oke, ging op het werk ook goed vandaag, dus het komt allemaal stukje bij beetje…duurt alleen langer dan ik prettig vind, en daar loop ik nog tegenop!
@Jillllie!!! Hoest nou met jou, kleine postjes, over ons, niet over jou?? Bij Jillie is het dan minder meestal, dus maak ik me een beetje zorgjes dan!!!
@Bloemmie: Ga zo wel kijken naar de volgende blz! Ben weer benieuwd!! Sterkte op het werk vandaag!
Zo hubs naar het werk, ik nog in de pyama(jaja gewoon joggingpak, maar goed) zo douchen enzo…
Kom nog wel ffies langs voor ik wegga!
morning :wub: :wub: :wub:
grijns…
beps, ben je al weg dan??
linda, heb je nog wat kunnen slapen?? sterkte
de rest, werk ze, studeer ze en GENIET!!!
@Bloemmie: Nee, ik ga pas om 7.50 de deur uit!! Maar hubbie moest er iets voor mij uit, en dan vind ik het prettig mee te gaan, dan pas te douchen enzo…nu ben ik er bijna klaar voor. Dan jouw verhaaltje van de dag ervoor lezen, en dan opmaken en wegwezen…Mijn morgen in general!!
Werk ze schattepatatje
nou beps, was weer gezellig leuten met een bakkie cappu en robbie
tot strakjes!!!
Zelfde hier Bloemmie!! Laterzzzzz
altijd weer het laatste woord willen hebben, he?? :teeth:
deel 14 zal vandaag wel geboren worden, denken jullie niet??
Denk ik ook…
Nou ik ben naar het werk, tot straks of anders vanavond
zoooo
heb alweer hard gewerkt zeg
tis warm of de fiets in mn winterjas zeg…pfff…
zit ik hier weer lekker in mn blote pootjes…ik blijf stug volhouden
Een goede morgen!
Beps en Bloem al druk aan het werk, en ik mag nog snel een bakkie en moet dan ook aan de slag. Even uitrusten want het is vermoeiend om die kleine op tijd de taxi in te krijgen. Hij is altijd met van alles bezig behalve met de dingen die hij doen moet. Maar goed, dat hoort nu eenmaal bij hem.
@Linda
Hoe is het met je?