Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

@ linda1980…hoe is tie???

@bloem: niet zo goed, heb niet zo goed nieuws gehoord vanavond

@bloem: hoorde vanavond dat het niet zo goed gaat met mijn oma, ze lag de hele dag in bed alleen maar te staren, het praten is vrijwel niet meer verstaanbaar, heeft vorige week wss iets van een hersenbloeding gehad, morgen wordt ze verder onderzocht. Onduidelijk hoelang het nog duurt.

Oei Linda, dat is inderdaad geen goed nieuws.

@marion: nee idd, haar onderlichaam was vanavond bijna helemaal blauw zei mijn vader, volgens de verpleging omdat ze vorige week uit bed was gevallen, daar twijfelen wij echter aan, ze krijgt nu alleen nog maar bloedverdunners verpleging zegt dat het is omdat ze niet weten wat er nu precies aan de hand is

Sterkt met Oma, Linda!

Woont je oma in een verpleeghuis of ligt ze in het ziekenhuis nu?

@mierre: dank je, was effe op ww, beetje afleiding aan het zoeken, komende zaterdag is ze jarig hoopt dan 83 te worden, we zouden dan uiteten gaan, dan gaan we morgen zeker annuleren

Jeetje Linda. Dat is inderdaad niet zo’n goed bericht. Hopenlijk vinden ze de oorzaak en kan er nog wat aan gedaan worden.

In ieder geval, sterkte ermee.

@Linda sterkte met je oma, hopelijk is er vlug beterschap

meiden tot later eens de plicht roept. Ja de tijd vliegt was verdiept in de verhalen van bloem en ondertussen aan het chatten met een turkse vriend.
groetjs en voor degene die gaan slapen SLAAPWEL en werk se morgen

@Marion: ze woont in een verzorgingstehuis, ze heeft een verpleegstatus

Mijn ouders zijn net gebeld dat mijn oma nu naar ziekenhuis wordt gebracht, niet goed dus, om half twaalf komt ambulance

Linda, sterkte meid…

Nee, dat is inderdaad niet best dan. Nou meid, nogmaals sterkte hoor!

durf echt niet te gaan slapen nu

iedereen dank je voor de lieve berichtjes

Nee, meis, dat snappen wij ook wel. Gaan je ouders nu ook naar het ziekenhuis?

Oei linda das echt niet zo best, nogmaals veel sterkte en de moed niet opgeven. We zijn er voor je

Mijn vader gaat samen met zijn zus en broer, mijn moeder blijft thuis met mijn zusje

Oeps Linda, gaat allemaal wel heel erg snel zeg. Zou ook niet naar bed kunnen als ik jou situatie zat, je doet toch geen oog dicht.
Sterkte meis!!!