Zoals ik dus zeeeeeeeiiiiii : ik was nog niet helemaal beneden en Askim belde me ! :beef: :dope:
@sev…super meid!!
@bloem…haha ja klopt, dat heeft meer weg van aftellen.
pff…wordt helemaal wild van de verhalen in vriendje…iedereen gaat (begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen van harte) en ik moet nog 3 maanden w88!!!..waaaaa frustratie!!!
oke…pff…ik stel me aan…
ga met thee en krakelingen op de bank…
tot later…xx
Zo meiden, ikke is weer thuis, hubbie van de compie geslagen, dus ik kan EINDELIJK jullie antwoord geven!:lol:
Heb af en toe heeel snel ff bijgelezen op het werk, maar had het vanmiddag giga druk dus kon echt niet reageren
@Bloemmie: Nog 55 minuten, je gaat het redden(lachen trouwens met oma!)
@Cyn: Zal aan je denken woensdag, hoop dat het allemaal meevalt!! Heb je al wel een afspraak met de KNO gemaakt ook dan??
@Filiz: Gelukkig kon je uitslapen…wat een toestand dus. Ik ben blij dat wij gewoon de trein genomen hebben…het was nog steeds een btje rommelig op de lijn naar mijn dorp!
@Marion: Volgende keer ben je er ook, al moet ik je eigenhandig komen halen!!!
@Jill: Ik help je wel hoor, neem ik 's maandags vrij, en rijd ik je heen en weer naar de meeting, maar jij er ook bij !!!
***Alle anderen, als ik jullie vergeten ben, sorry, jullie zijn net zo belangrijk, maar ik ben gewoon een muts die alles vergeet!!! KuSSSSS:unibrow: ***
Nou tot straks nog wel ff denk ik zo!
ja beps…helemaal mee eens!!
Waarmee, Bloempje, ben jij het eens??? Dat jij het wel gaat redden(nog 35 minuten) of dat ik een muts ben(:hihi::hihi:)
@Filiz: hopenlijk gaat voor jou de tijd ook snel totdat je askim weer ziet!! Wij slepen je die drie maanden wel door ![]()
@Beps: inmiddels helemaal ingeburgert op je werk? Ben ook 's gaan kijken maar de vacatures hier in de buurt zijn niet echt overvloedig :crybaby:
@Bloem: nog ff meid!!!
Zo alles klaar, afwas gedaan, straks csi!!
beps, geen vragen stellen waar je zelf het antwoord al op weet
diamond, veel plezier!!
nog een kwartiertje, tis rustig…nog maar 28 uur te gaan deze week!!!
Bloem: :evil: :hihi:
@Dia: hier waren de vacatures echt niet overvloedig, sterker nog, er was er niet 1!! Heb me gewoon ingeschreven bij een uitzendbureau, met de mededeling dat ik alleen mogelijk vaste banen zocht. Nou en toen belde ze… Vond het eerst ff eng, maar toen zei iemand: Wat is vast?? Ik werkte al 15 jaar bij het bedrijf, en toen er een inkrimping kwam kon ik vertrekken!!
Ja zo werkt het tegenwoordig, dus ik heb het gewoon gewaagt!
Ben er weer. Even een frisse neus gehaald op het voetbalveld.
@Dia
Wat een tijd…6.15 opstaan, zou echt niets voor mij zijn. Ben niet echt een ochtendmens :tssk: .
@Sev
Askim doet het erom! Zal mijn Sevke eens lekker op en neer laten rennen zal hij bij zichzelf denken
.
@Filiz
Nog ongeveer 12 weken meid en dan ben jij aan de beurt! Zijn ze allemaal jaloers op jou :nod: .
@Beps
Hou ik je aan! Achterop de motor lijkt me wel leuk
.
zo 8 uur
ff wachten op groen licht om te gaan…krijg ik natuurlijk het laatste telefoontje…grrrrr
tot straks!!
BLOEMMIE IS KLAAR EN HEEFT DEZE DIENST OVERLEEFD!!!
@Marion: Als het weer het toelaat, ik kom je halen op de motor(mag ik geen wijntje, is wel ff minder maar goed heb ik voor jou over slijm/slijm)
@Dia: En het nieuwe werk gaat idd wennen. Begin nu ook “problemen”-vragen ed zelf op te lossen, dus het gaat komen, langzaam, maar het komt(net als chocomelk!:hihi:)
Nou ga lekker met hubbie koffiedrinken/thee/tv kijken ed…
Tot morgen(of mss nog straks ffies)
:wub:KUSSSSSSSS:wub:
@Beps
Je bent een schat (kwijl-kwijl), maar kom gewoon in het gele gevaarte hoor, wil niet dat jij door mij je wijntje moet missen ![]()
Trouwens, gaat er nog iemand van jullie naar de vakantiebeurs?
@dia…ja daar heb je ook weer gelijk in…veel pleizer met csi
@beppie…uitslapen??? hihi…was het maar zo, ik was om half 9 alweer op school!!
@bloem…YEAH klaar;)
ga naar bed…kijk ik daar van etter tot engel…
tot morgen allemaal…en slaap lkkr…xx
zo weer thuis
een of andere turk heeft me weer toegevoegd…nou ja, niet een of andere, maar de laatste uit mn prive verhaal, ahahha
echt een schat, cyn en beps jullie kennen hem wel
echt lachen
heeft een of andere kromme zin als msn naam, (life is like a cup off tea, its how do you make it…) ik lig in n scheur
mijn lijstje met ‘turkije-contactpersonen’ is ontzettend lang, hahahahaa
Zo , ik ben weer bijgelezen.
@ Marion, wat moet ik dan op een vakantiebeurs, ik weet toch al waar ik naar toe ga… T***** ,hahahaha.*
@ Bloemmie, lekker klaar met werken, en morgen weer dezelfde dienst???
@ Beps, alles goed meid?
@ Filiz, lig je lekker tv te kijken?
@ Cyn, Ozan wordt aan gewerkt, hoor!
Nou, ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, over ander werk weet ik nog niks, en verder gaat alles lekker z’n gangetje.
Werken, eten, slapen, computeren, beetje tv kijken. En gordijnen? Bijna klaar!!
:wub: :wub: een turk met een webcam :wub: :wub:
…
@ miere, lukt het met de gordijntjes?? ikke mag morgen om 6 uur dr uit, lekker op tijd thuis, er wordt dinsdagavond niet gewerkt!! tv avond!! hahaha
hey meiden, goeie avond. Spring nog efkes binnen voor t werk. En hoe was de meeting. Ja wel waarschijnlijk tiptop!!
@dettje: werk ze!