Jaaaa, nog maar 100!!!
@Cyn: heb gister ook bijna een hele zak M&M’s leeggegeten :paranoid:
@Jac: volgens mij ben ik na 3000 keer Turkije nog steeds fan :hihi: Nu lijkt het nog lang maar als we straks in 2007 zitten en het lijstje er weer is dan valt het vaak best mee (hoop ik…)
absoluut!!
nou…deze werkdag lijkt eindeloos te duren en ik moet nog tot 8 uur…pppfff
help sleep me er doorheen!!
@Filiz
Top van je broer zeg! Leuk ja, bij hem achterop naar de motormeeting. Kom je Beps vast en zeker ook weer tegen ![]()
@Cyn
Moet kunnen zo’n dag er tussendoor! Geniet maar lekker van de M&M’s. Heb ik ook gedaan van mijn reep chocola
!!
@Jac
Vreselijk zo’n dominante man!! Heb ook zo’n oom, als hij thuis kwam van zakenreis ging hij eerst met de vinger over de kast, stofcontrole, voordat hij mijn tante gedag zei :evil: .
@Dia
Nog een paar weken en dan zijn de reisgidsen er, kunnen we in ieder geval alvast snuffelen
.
Pak aan Bloem dan trek ik je ff aan ![]()
hahaha…goeie marion!!
Mijn baaldag…
Tsja k weet niet… Mis mijn ventje, heb mega last van mijn neus… en het trekt weer door naar mijn hoofd…:crybaby:
Maar verder voel ik me wel ok… Ach het komt wel weer goed allemaal!!!
x
@Cyn
Hey meissie toch!!! Heb met je te doen
.
helaas mar, heb net pauze gehad, en ben echt helemaal ingekakt
ik mis de 2,5 uur siesta na de lunch hahahaha
maar evengoed bedankt
enne cyn, zet m op!!!
Hoeft niet schat!! Ik kom er wel weer overheen…
Ben alleen serieus echt bang dat mijn neus toch gebroken moet worden… Ik heb vorig jaar foto’s gezien (rontgen) waarop mij neus ook staat. En hij staat van binnen echt heel scheef… Waarschijnlijk door een breuk… Waarvan ik niet weet dat ik die gehad heb! Ik adem ook bijna altijd door mijn mond!! Maar goed we wachten het wel af!! Wat moet dat moet!
x
ik snap je angst…alleen het idee al!!
mn moeder heeft dat ook moeten laten doen…zal er verder nix meer over zeggen maar voel met je mee
ik ga woensdag voor je duimen als je naar je doccie moet
thanks lieffie!!
x
@Cyn: oh wat balen meid! Ook ik duim woensdag voor je!!
@Bloem: hou je het nog ff vol meid? Zul je idd snel aan wennen aan zo’n heerlijke siesta.
@Marion: jaaa als ze er zijn dan snel ik naar het reisburo en kom er met tassen vol weer vandaan ![]()
Nu ff koken, lekker makkelijk gebakken aardappeltjes (met een beetje mayo :o ), worteltjes en satesnitzel. Vanavond lekker knus binnen voor de tv.
Morgen gaat om tien over zes de wekker weer :redface:
XX
Goeie avond dames !
Het is weeral eens bewezen dat jullie goed kunnen kletsen !
Nou, heb een zware dag school achter de rug, morgen vrije dag maar helaas wss wel leren. Heb maandag examen van boekhouden. Had vandaag 18/20 dus hopen dat het maandag net zo goed zal gaan !
Heb proberen bij te lezen maar heb denk ik te weinig ver bijgelezen. Weet nog altijd niet wat Filiz is overkomen na de meeting en waarop Beps Cyn haar neus moet inslaan…
Maaaaaajah, ben ondertussen aan het wachten, heb het sein aan askim gegeven dat ik wil bellen nu ik toch boven op mn compie zit… Maar neen, hij zal me terug seinen juist wanneer ik beneden ben, u will see ! Is hij héél goed in !
Heb zojuist spaghettisaus gemaakt, njammie ! 3 kilo of zo ineens, hebben we weer wat in huis voor als ik niet weet wat gegeten
hihi
Ik spreek jullie zo weer
x
en sev is back in the house!! hahaha
ga eens heel gauw bijlezen, kan toch wel als je op askim zit te wachten?? hahahaha
Eerst gaan eten nu en dan kom ik terug, zeker en vast ! Askim zal dan ook vlugger komen, als ik aan het eten ben of weg ben of gewoon niet kàn bellen. Ah ja … So be it ![]()
@cyn…leef ook met je mee meis…idd erg vervelend. we duimen ![]()
@bloem…tijd begint op te schieten…nog een uurtje;)
xx
sterker nog, een uurtje en 7 minuutjes, hahaha
slaaf van de tijd…
maar ja belangrijker…nog 4 of 5 mnd, das pas aftellen, hahahaaha