@cyn…heb t lied van kenan gevonden…kan ik uren luisteren, heerlijk!! tididididi
@Filiz
Kon er zo snel geen vinden met een grotere klodder slagroom :teeth:
hahaha
nou ik ben dr blij mee hoor
we hebben hier wel chocolade, maar geen slagroom
die staat thuis in de koelekast
maar bedankt hoor!!
wiepie!!
@Filiz, ja heerlijk nummer he!!! En ja ik had inderdaad Beps gewoon moeten laten slaan!!! Nou ja… misschien kan de dokter goed raak slaan!!!
@Bloem, ik wil ook chocolade-melk die komt
Of een lekkere zak chips!!! waaaaah vreetkick!!!
@Dia, mooi zo dat het is opgelost!
x
@ cyn
denk SB
denk SB
denk SB!!!
hummmmmmmmmmmmmmm
neem n manderijn ofzo…hihi
Haha dat kan ook… maar ik mag vanavond Andijvie eten…
Dus probeer ik mezelf nu al een beetje vol te proppen… Maar het wil niet lukken… Er liggen hier alleen maar Snoepjes, pepernoten en nog meer snoepjes!!!
x
Ow doe mij ook zo’n kop warme chocolademelk maar idd met veeeeeeel meer slagroom ![]()
Vandaag maar 's een balansdag tutututut wat een stom woord want heb echt zitten vreten in de chocoladeletters ![]()
vind het niet eens zo dom een balansdag…doe het ook wel eens, compenseert een beetje;)
andijvie…lkkr!!
net een paar krakelingen gehad…heerlijk:D
sas…sas…sas…sas
oja…mn broer is net geslaagd voor zn motor-rijbewijs ![]()
trots op mn big bro…!!
@Filiz: wat goed van je broer, super!! Feliciteer hem maar ![]()
Zat weer ff foto’s te kijken en ha er verschijnt meteen een grote grijns op m’n gezicht als ik ze weer zie. Nog 7 maand en we kunnen weer bij Queens Garden op de bar dansen :lol:
@ Cyn, Neeeeeeeeeee, vandaag ging je weer beginnen, streng voor jezelf meid!!
@ Dia, dan had je er gister bij moeten zijn, joh, in Utrecht hadden we echte, hele grote koppen met Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel slagroom!!! ( Ikke niet, hoor, ikke braaf spaatje rood)
@ Filiz, wat een belevenissen, zo laat op de avond, blij dat je toch heelhuids thuisgekomen bent, en super dat je die lange reis er voor over had om bij ons te zijn!
*En gefeliciteerd met je broer, kan je nog eens achterop! Misschien brengt ie je wel naar de volgende meeting!!
*
Zo, ga weer gauw verder werken, Doehoei
@Miere; ja sorry hoor!!! Maar heb een baaldag… dus heb net een zak M&M’s gehaald… :unibrow:
x
Hallo allemaal,
Wat gaaf dat jullie het zo leuk, gezellig enz enz hebben gehad.
Hoop dat ik wel bij de volgende meeting kan gaan zijn.
@ Cyn: Andijvie is zo lekker!!!![]()
@ Filiz: GEFELICITEERD!!! met je broer en zijn motorrijbewijs!!!
En idd dan kan jij achter op bij hem.
Doe ik ook bij mijn broer in het begin onwennig maar als je dan rijdt WOWIE!!!
@ Dia: nog 7 maandjes??? Ging de tijd maar wat sneller he.
als alles goed is moet ik nog 5 maandjes wachten en dan ben ik ook weer in turkije.
Gek eigenlijk vroeger vond ik Turkije maar niks.
Mijn oom is Turk en hij is nog echt vanhet strenge. Hij ging voor zijn oudste zoon een turks meisje zoeken in Turkije en onderhandelen met haar ouders.
Ik kan heel moeilijk met hem op schieten. Iedereen eigenlijk van mijn familie en wij allemaal hebben geen contact meer met hem.
Vooral toen hij mijn oma uitschold en mijn moeder en tante voor moordenaar uitmaakte.
Iedereen stond met open mond te kijken.
Toen ik voor het eerst naar Turkije ging kreeg ik een lijst mee, wat ik niet mocht doen.
Dus hij was nog wel beschermend maar voor mij iets te veel.
Maar goed niemand mag zijn leeftijd ook weten. ENkel ik heb een keer zijn paspoort gezien samen met zijn dochter.
Want zelf zijn kinderen moeten schatten hoe oud papa is.
Maar toen ik keer de laatste keer was hij de 65 gepasseerd.
Maar het is een dominante man.
Als hij 1 keer fluit moest mijn tante het bad vol laten lopen en bij 2 keer fluiten mocht ze het bad leeg laten lopen en het bad schoonmaken.
Jullie begrijpen toen ik in Turkije was dat dit beeld van dominantie helemaal niet klopte.
En nog meer hoor.
Ik vond de mensen daar vriendelijk en uitnodigend ook al hadden ze bijna niks.
Vooral in de bergen daar. En maar thee blijven schenken, wist toen nog niet van het lepeltje gebeuren.
Maar goed Turkije is echt een super land en ben blij als het allemaal doorgaat dat ik er weer over 5 maanden terug mag komen.
Groet jac
Ja Cyn: M en *'s zijn ook erg lekker.
Met of zonder nootjes???
@ diamond, das tenminste iets om naar uit te kijken!! wowwie
@ jac, wat bedoel je precies met het lepeltje, heb wel een idee, maar vertel t toch nog maar ff
@ filiz, wil jij ook je motor rijbewijs gaan halen, kun je lekker met beps over nog meer kletsen (en je broer ook dan ;))
@ cyn, foei!! leg weg, leg weg, leg weg die M&M’s hahahahaa
oh ja @ mierre, wat zeg jij nou allemaal…hahahahaa
@miere…;)heb t er voor over. achterop lijkt me idd wel wat…maar niet met dit weer hoor!!
@bloem…nee bedankt, ik hoef geen motor. ik kreeg mn brommer soms amper gehouden haha!!
@cyn…ach meid…dan begin je morgen. bij een baaldag hoort eten!! is er een reden voor je baaldag, of gewoon omdat het maandag is?
@jac…uhh, maar als je oom turk is is je vader of moeder toch ook turk?? offe mis ik iets?
net ff naar de bied geweest, wordt een luie avond ![]()
dubbel gepost…ach ja zo raken we wel sneller aan deel 13 he
xx
hahahahha idd filiz wel lekker een luie avond.
Maar mijn ouders komen niet uit Turkije.
Mijn tante de zus van mijn moeder is op 15 jarige leeftijd getrouwd met een Turk.
Dus zodoende.
@Bloem:je legt je lepeltje boven op het glas.
En zo weten ze dat jij niet meer hoeft.
Erg handig kan ik je vertellen.
Een tip van iemand hier ik weet niet meer wie.
En in het boek nootjes van het huwelijk stond het ook dus dat was grappig weer.
Vanavond ga ik undercover lover kijken.
Eerst vond ik het maar niks maar nu heb ik het een paar keer gezien en nu wil ik weten wie er gaat winnen en wie er nog bij hun partner blijft.
hahahhaahhaha
oh op die manier
ik dacht dat als je je lepeltje in t glaasje liet staan het ook yeter was…
ik haal em er igg nooit uit
hahahaha drinkt erg lastig, amar dat hoort zo…zegt men…ik weet het ook allemaal niet
moet nog veel leren
zouden ze ook een turkse integratie cursus hebben, ach ook zonder doen we ons best, gewoon veel en vaak gaan, niet ![]()